2012/11/04

今年的我執舊年我的舊衫…

古有細佬執家姐的舊衫(係…我細個時阿娘為慳錢除了幾條裙仔外多數著男仔衫的…哈),現有今年我的執舊年的我舊衫,秋去冬來,要執一執夏天衫準備番幾件可以擋得吓風的衣物時,就發現好多舊年(或之前)買落但從無著過的衫(有啲離譜到牌都未剪),而家拎番出嚟著,又OK喎(好在我永遠買啲萬年唔勾的普通款衫),感覺良好番啲…

即係呢,成日都會有啲衝動消費係買一刻覺得很不錯,返到屋企後又唔想著住,諗住放在衣櫃等遲吓先著啦,有機會既成季流流長喎﹗跟住擺吓擺吓就轉季…呃,咁PACK埋佢一邊啦,到出年轉季要執櫃時就發現好多無離LA肺的衫…點解當時會買架?﹗真係唔知喎﹗掉又唔係著又唔係,揼心囉覺得…

又說小的鐘意買埋啲差唔多款的衫(安全嘛﹗),間條TEE買極都仲買不在話下,外套覺得OK會同款買兩隻色,返工衫都講得過,易襯質地OK(最緊要係使成日熨﹗哈哈﹗)長度合適(點解而家啲西褲咁低腰WHEREAS件裇衫又咁鬼短?一坐低就露底囉…)既可遇不可求,雖然返工唔係FASHION SHOW,不過總不能5日著嚟著去都係那一兩件,好寒酸架嘛…但便服…我真係唔知點解我明明唔多SPORTY但會有三件風縷,兩件灰色綿外套,當中仲要唔係關刀牌就係愛搭的士一係飄拿…嘩,呢度大大話話成千…但無乜幾可著囉…

為了讓自己感覺良好一番,就拎出嚟著吓,而家只得星期六日可以著便服了…嗚。當成身都係買了一年以上的舊衣物時,感覺真係幾良好…哈哈哈哈。

最匪夷所思,是一對差唔多3吋的高跟BOOT,其實我唔會著太高跟的鞋;然後有一件勁LADY成身蝴蝶結的乾濕縷,如果我無記錯應該係喺c+cd度買,真係鬼um眼之霸,真係一次都無著過,每次清衣櫃時都好想掉咗佢但大啦啦成千(好似差唔多…但我咁孤寒應該係特價時買的吧?)無乜著過之下掉咗佢又好浪費…擺吓擺吓擺了幾年…囧﹗

好在呢,呢幾年u記h記呀咁開了入手的多數都有好高使用率,反而係著到殘晒都唔捨得掉(笑)…呀,又說因為轉了工新司無便服日(所以只能於周末穿便服),又無得著converse返工,卒之捨得掉走兩對著到個底穿晒鞋邊又爛晒睇到著腳的鞋了,阿娘應該好高興…佢成日話我啲鞋霸住個櫃喎…呀,我就係咁鐘意同款的喪買囉…安全嘛。

佢事後先發現,掉了兩對的當天我買了一對新的,而返工鞋我放了在公司枱底替換,造成鞋櫃少了鞋的假像…哈。

呀,又說因為轉了工,而家要formal look,於是之前買落的斯文鞋終於有機會大派用場,由著到痛行到可以見步如飛,但壞處是日日著於是好快殘,鞋頭俾我著到花晒了…嗚。搵晒收收埋的鞋出嚟著勻晒佢,感覺又良好啲,好似無咁浪費。真係唔知點解以前可以買落咁多衫褲鞋襪…重點係唔著囉﹗囧﹗

4 則留言:

  1. 女士既衫同鞋係永遠都著唔晒,每次換季時總係新鮮大發現,依家有d出唔到街d tee會係家著,有d褸就係冬天係家著。

    但我呢,最重災既係袋,大大小小都唔知有幾多個。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:喂丁

      而家都盡量唔買太多…,以前係睇落覺得ok就買,而家盡量試吓望吓先(以前我除了褲多數都唔試的…哈哈哈﹗)希望唔好有太多買咗唔著的入手啦…

      袋我中學時癲啲,行轉旺角都可以掃幾個返嚟,而家要買可走難有拉鍊斯文的… 要經一輪評選先入到手…就買少咗好多了…我最重災係書啊其實…

      刪除
  2. TradeDuck幫到你~:
    http://www2.tradeduck.com/index.html

    回覆刪除
    回覆
    1. re:火女

      謝提供﹗真係可以研究吓喎﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD