2009/12/14

我的東亞運傳奇時刻

 原來句口號「創造傳奇一刻」的「傳」字讀「全部」既全音而不是「傳記」的傳音。聽到「存奇一刻」感覺怪怪的。


  • 原來大會主題曲叫《衝出世界》而不是《We are the legend》…我是開幕那天才知道。(雖則在電梯是天天都看到的…)
  • 大會吉祥物東仔亞東和亞美係乜動/生物嚟架?白side side的唔行埋去都睇唔清啲眼耳口鼻。硬覺得係去年京奧「北京歡迎你」的老翻。(我很環保咁用番舊相﹗哈哈,這是長洲版既東仔亞東和亞美…)((果然我是不留意是次東亞運既﹗哈哈…謝指正…~~~))
  • 開幕禮用維港做舞台都好別開生面的,不過我係見文化中心狂開大燈先知咋。(見之前的文﹗~哈哈)
  • 啲文藝表演和京奧的如出一徹得可以(據說真係找京奧公司呢做的)
  • 《飛花》和《跑步機上》係表現香港動和靜的兩面吧?如是者《全日愛》同《跳舞街》係要表達香港獨有的MK風格嗎?仲表演埋八十年代和九十年代兩種情懷添﹗
  • 英記歌手的那part表演令我以為自己睇緊無記平時啲大騷。和祖國的歌手代表未免太風馬牛不相及了。
  • 代表不同參賽地方的花船伴住運動員入場又幾有心思,但人有人行,船有船的,同平時的花車巡遊有乜分別?
  • 阿主席、局長個個成大張A4紙拎上台照讀,而且係flat tone咁照讀…咁樣去考A-Level CLC會考肥硬啦﹗
  • 比賽其實我冇乜睇,一開始見生果報狂插安排亂都有啲擔心,日本足球隊去籃球場練波係咪搞GAG呀!
  • 後來我明啦,係等遠道而來的貴賓感受香港地小人多的生活呀!
  • 睇埋足球決賽,我確信這是策略呀!高招呀港足﹗
  • 係啦,成個東亞運我真係坐定定睇的就只有這場比賽,其實我都諗住香港輸,怎料會落後追平仲贏埋!超驚喜!射十二碼時我隔離左右一齊嗌,肉緊之情可比英超世界盃呀﹗
  • 足球果然能團結人們呀﹗哈。雖然日本有強項遠射,但港隊有屎球(無記個講波佬真係咁讀架﹗)…雖然說人家東洋隊沒派出大國腳來,但意義大於一切啦,金牌呀﹗含金量(也是無記講波佬既講法…)極高呀﹗
  • 之但係…熱情過後會唔會一切就打回原型呢?大家熱心支持完港隊,過得一陣…唔記得啦…囧﹗但無論如何,呢面金牌都係一個強心針,只要有夢想,凡事可成真呀﹗
  • 琴日睇《哼昌閘》講到好多運動員既辛酸,不是沒正式場地練習就係沒資助連生活都成問題。今次拎咁多牌就證明香港係有好多有潛質既運動員,佢地欠既係一個舞台表現自己啫…
  • 連場地唔夠,跟住又要分精英項目,點攪得起呢又…
  • 據說今次係將啲場地改裝吓,反而無乜起新設施喎…
  • 如果真係攪亞運…得唔得架?唔通又要日本足球隊去藍球場練波?﹗囧﹗跟住啲交通又亂晒大龍點算?﹗囧﹗﹗
  • 個閉幕禮俾人剪到一忽忽,攪到無心機睇。想講既係…個台咁細既?唔講都唔知係紅館…仲以為係伊館呀﹗

睇完港足拎金牌,諗起出就係世界盃啦﹗好期待~(1/1/12後按:唉…世界盃真係無乜好期待,上屆冠軍攪到小組賽一pat屎咁…真係醜死人耶…)

4 則留言:

  1. 我第一
    閉幕典禮是否有中孝介出場?
    14th Dec 2009 21:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀…話搵各國歌手代表用不同語言唱出《we are the legend》…

      21st Dec 2009 16:31 PM

      刪除
  2. 東仔同亞妹ah……

    14th Dec 2009 23:34 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝指正…已改﹗
      (唔講都唔知原來我一路記錯佢個名﹗)

      21st Dec 2009 16:32 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD