2009/12/31

又係飲食…Antique Patisserie、LaVilla

原來唔俾影相架﹗哈哈

這家位於中環既Antique Patisserie tea room係第一次去(25/11/11後按:執咗啦﹗囧),之前只係喺Sogo或康怡吉吉島買過macaron吃而已。入到去就俾呢個macaron山吸引咗…不過坐低沒吃macaron,只叫了cake和茶 set乙個,cake我隨手跟同行友人亂點的(也影得唔靚,廢事post出嚟了…)…

即係呢,去到呢啲地方裝修靚,野食靚,拎起相機狂影就少不免,但隔離位既一對情人…自拍(備小型腳架乙個…),再你影我我影你…重點是…佢地開住閃光燈﹗﹗﹗大佬…使唔使幫你地打埋燈補埋光﹗﹗﹗

講來講去,最吸引還是macaron﹗卡卡…

睇番自己啲相…um,室內燈光唔太明亮,唔補光的話會好黃(如上圖)…但閃光燈又好爆架喎…

前陣子去的LaVilla TST, 海鮮+甜品自助餐,百幾蚊,幾ok的(雖然,是沒有熱盤為食肉獸解肉食既相思之苦,呢個可以再叫main dish解決…)

菜其實係偷影隔離位的﹗哈。個人好鐘意佢啲甜品同個巴馬火腿…,食完又食食完又食…

聖誕節沒有太狂出街食飯,係呢幾餐啦﹗

世上只有媽媽好,成個星期我最回味既梗係娘親落足料的花膠湯,寒風刺骨的日子飲一碗暖透心呀﹗ 

6 則留言:

  1. 話說我今日坐地車時見到對情侶,個男仔拎住部單反近距離開閃光黎影個女仔(唔駛睇都知知果,乜光都爆晒啦!)...這是我第一次見到有人o係地鐵影相要用閃光燈的。

    Antique Patisserie 好似好靚咁呢! 不過中環呢D 高級地區,我呢D 賤民去到唔知會唔會俾人趕走呢...


    31st Dec 2009 01:30 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實啲人知唔知係又閃光燈唔係又閃光燈影出嚟好得人驚架張相﹗囧…
      又唔好話賤民,萬般皆下品唯有讀書高呀﹗閣下貴為博士又點會賤民呢﹗我就話係港島鄉民啫…

      3rd Jan 2010 14:20 PM

      刪除
  2. Antique Patisserie 呢間係太古吉吉島都有架, 之前係 sogo 同利園都有. 不過都執晒. 雖然我不停經過, 但都冇試過呢.

    係人地舖頭, 我唔會開閃光燈. 最多番屋企用相信店盡執羅. 不過如果真係要用閃光燈, 但用又太爆, 你試下搵紙巾遮住個閃光燈?我好似聽人提議過.

    我忽然諗起有好多食評稿, 影晒相冇寫....

    31st Dec 2009 09:06 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 吉吉島我日行過但都無買,只在sogo買過一次…cake就第一次食,不過普通ok咁,又唔係好特別…
      閃光燈我好少開架,我最怕佢曝晒光…用g9好危險…佢default係閃光既…我成日唔留意一嚟就閃咗…勁o咀…反而用lx3因為要另外彈個閃光出嚟,咁我就記得一定要調吓啲曝光…哈,我愛panasonic﹗
      你新年先開番工嘛…慢慢寫啦…

      3rd Jan 2010 14:24 PM

      刪除
  3. macaron真的很吸引, 但始終覺得有點太貴, 總是捨不得去吃...

    31st Dec 2009 14:02 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係,成11蚊粒,真係幾貴架﹗

      3rd Jan 2010 14:25 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD