2010/01/01

2010年第一篇

一元復始,萬象更新呀﹗

王子様お誕生日おめでとう!!!!!!
(發文前的一個小時王子大人正式生日啦已經…)

上年都係咁講, 前天才懷念完一位偶像離去,後天就為另一個偶像慶生,係有點…精神分裂既囉﹗
^很例牌要聽,但又啱feel嘛﹗(25/11/11後按:唉…被清洗到乜都無啦﹗)

話實二人09出既單曲都唔係好啱我心水,好在剛推出既《J Album》又ok喎(全英文既《Missing》係一個驚喜﹗),一度懷疑我會變心去做KT粉架啦…(btw…安室新碟都好唔錯呀﹗)

就如歌詞(校歌嚟架﹗)所講「生きてるは素晴らしいね」,活著係美好既,就算有幾難過幾辛苦既時候,一覺醒來發覺自己仍然有心跳有呼吸,已經係好幸運好幸福啦~

隨著2009過去,願一切衰野都過去啦﹗

******************************************************
有個博真好,讓我可以回顧番08年尾時寫過既東東,原來08年最後一天時剛好70萬read,轉眼一年過去多了廿幾萬,仲差4萬幾5萬read就到百萬…嘩﹗百萬在望啦﹗真係唔覺唔覺﹗(飄飄然中…)

******************************************************

  • 工作有賤人有好人咁,做既aspect又係咁,無變既咪係我份人工囉﹗唉…。窩在我司5年在望,有時都分唔清究竟係好定壞事,很想跳出去睇吓個世界,驚太安定會冗員ization…但走…又可以去邊呢?唉…我疑惑了…囧
  • 這一年最值得紀念梗係…和冗神終於可結束,佢既離去令大家都解脫了﹗雖然,還有很多手尾…
  • 中招既野…lesson learned囉…真係一個妖字concluded晒…無野講(唔回帶啦…講多都口臭…)
  • 一年忙到晚,終於喺聖誕後可以hea吓,雖然,係有野要做既…放完假番去就知死…
  • 考咗兩次日能一級,第一次係爆hea,第二次先算係正經既,起碼溫書都溫得認真啲,合格機會55波啦…
  • 以小的啲三分鐘熱度既性格,學一樣野竟然可以捱到去能力試最高一級…我覺得我好叻囉﹗
  • 西粉一年貨仔就斷咗了…始終唔似日文咁多機會應用到,就算我少機會講,起碼我會聽日文歌和睇日劇嘛,train住listening都好丫﹗
  • 但今年又好奇,頭半年我都仲有斷斷續續睇吓日劇,但覺得好好睇既就聊聊可數…
  • 反之,港劇我覺得《big血鹽hill》和《根葛hill雄》都相當不俗(雖然後者我只看了幾集…)
  • 仲有翻煲緊08年既《珠光寶氣》,戚其義既劇真係有水準架,和《溏心胸部》、《攻心計》等潑婦罵街式家族/宮廷劇真係唔同級數,有深度好多…起碼我唔會有耳聾既危機﹗
  • 無期待就有驚喜,期待已久反而…囧﹗(我講緊《烈火雄心3》和《風雲2》呀﹗)爛到想打爆個螢幕…
  • 無啦啦煲番港劇,咪拜《烈火》所賜…無啦啦翻煲第一輯,啊﹗最好睇係佢啦…唔鐘意見到鄭視帝…同埋紀德死得好慘呀﹗嗚…
  • 西粉學不成,轉目標去另一樣想學好耐既野度~﹗上網搵資料時見到好多人原來都係小時學不成,大個先去完成番小時夢想…啊…原來不止我一個﹗
  • 記得小時候睇張學友某個mv,女主角袁靚靚有幾幕彈琴既,我跟娘說好想似佢(即是說似佢咁彈琴…),娘會錯意以為我想似佢咁剪個短頭髮…之後講得出做得到呀﹗剪咗個我覺得係人生污點咁核突既短頭髮﹗
  • 其實music堂係我中學時繼pe堂後另一超憎既科目,大佬我明係唔識睇譜架,上堂又唔教喎,考試就要考喎,啲學開樂器既就易過借火,可憐我讀又唔係,唔讀又唔係,真係試過肥佬架﹗勁傷我弱小既心靈呀﹗嗚…(我諗…這令我潛意識好想學番個樂器…哈哈…)
  • 自己在家亂彈了一輪,不過以我學日文既經驗…我是個無老師mon住會hea既人…um,卒之都係決定正式搵個老師正經學好了…一月開始…很緊張啊﹗
  • 唔知老師會唔會叫考級呢…其實唔想既…不過小的是有舖考試癮既…(看日文就知…)
  • 最近行琴行多過行書局(奇乎﹗),鋼琴動輒萬萬聲,二手既又可能要使錢大執,咁就target數碼琴啦﹗under一萬有交易﹗要儲點錢了…
  • 即是說,我又唔使去旅行了…(不過…本來我就不太熱衷就是了…)

唔知放完假會唔會有閒情來亂un一通,一次過寫晒出嚟好了﹗總之,希望大家2010一切順利,過個好年﹗yeah﹗~~~

6 則留言:

  1. 為甚麼不敢讓人知道兒時的偶像,沒有問題的,喜歡就是喜歡,沒有原因、沒有身份與高低,這是最真實的感覺。
    祝博主新年進步,事事如意。

    1st Jan 2010 02:39 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你一切如意呀﹗~同埋身體健康
      小時嘛,好在意人家點睇…小朋友好鐘意透過自己鐘意既人/品牌sterotype佢地既特質,好驚人家覺得自己唔型,又驚自己太小眾…係咁架啦﹗~

      3rd Jan 2010 14:27 PM

      刪除
  2. 學緊咩樂器??

    J ALBUM真係唔錯,我都認同。對比唱KINKI KIDS FOREVER的英文版,雙個發音進步了,雖然仲有好多日式英語係到~

    HAPPY NEW YEAR~


    1st Jan 2010 12:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 鋼琴呀…繼日文後掘多一個黑洞俾自己跳…哈…
      《kinki kids forever》呢…第一次anniversary live時唱英文版其實我唔係好聽得清佢地唱乜…雖然啲歌詞我係曉背啦…
      今之首《missing》就真係好好多﹗平時佢地啲歌一句半句英文歌詞啲發音都ok架,係唔知live時會唔會又變怪音呢…

      3rd Jan 2010 14:29 PM

      刪除
  3. ChrisDinDin24/4/12 12:06

    Happy New Year~~
    幸好昨晚記得在11時向遠方的王子說聲お誕生日おめでとう, 真的好希望有一年可以去和他一起COUNTDOWN, 大聲地叫!

    1st Jan 2010 18:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年一切順利呀﹗
      我只記得日子…完全唔記得時差甚麼的…哈…
      一月一日這麼特別的日子生日好開心呢…一定有大班人同佢慶生﹗~

      3rd Jan 2010 14:31 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD