2010/01/02

新碟雜碎:安室奈美恵+KinKi Kids+謝安琪+容祖兒+張敬軒

我呢水既頭號最愛就係呢張﹗

安室奈美恵 《Past / Future》
(一打個箭咀就cut晒後面啲野…真煩…)

新歌和小室年代舊歌真係判若兩人,近年走hip-pop路線嘛,快歌十居其九都係又快又密既,想跟住唱都難﹗聽落又好鬼醒神;睇埋演唱會狂跳狂唱(live係必睇呀﹗)…真係超驚訝安室女神點解可以咁勁咁好氣呢?﹗

(其實呢,實在…用心做出嚟既製品樂迷係聽得出既囉,吓吓喊晒咁話自己點為音樂犧牲盛盛,呢啲眼淚…我覺得好唔感人囉…)--不喜自skip呀吓…

飛佛: FAST CAR、WILD、Shut Up、MY LOVE

KinKi Kids 《J Album》

這一張無聲無色(其實係我無留意…)就出咗,初聽實在唔搶耳,第一cut《スワンソング》single(另一張《約束》都唔多喜歡…)出街時我已覺得悶(出咗幾個月我聽過無幾多次)…隻碟又居然放呢首做第一cut喎﹗我鐘意上張碟打頭陣既《lOve in the φ》多啲囉…

悶到去第6 cut感覺良好番好多,不過啲曲風熟口熟面咁,好似回歸番去《D Album》年代… (證明我仲未煲到去鐘意既境界…)…umum…作為忠粉,我會努力的了﹗

飛佛:I will、Missing、愛について

謝安琪 《Slowness》

對於張太我既感覺係幾複雜的,喜歡她的曲風(我最憎呼天搶地你唔要我我超慘情歌嘛﹗),但不喜歡她的言行,很剎有介事的…。或者,世上默默耕耘者何止千萬,但有機會上台發聲者聊聊可數,既然敵方係唔放過自己追住嚟作新聞,咁借力打力上台宣示吓自己幾慘都唔會放棄音樂既決心…無理由唔做啫?

另外是…我頗喜歡上張《Yelling》既斑/班馬構圖,今個封面…硬覺得張太個樣好似執到打咗botox咁…

um…講完一堆我點點點唔喜歡,其實我頗喜歡這張《慢慢嚟》碟既歌,有點重拾番頭一兩張碟那種我有天地既感覺。同埋,無特別為文以載度而夾硬入詞,聽落舒服好多(個人覺得《祝英台》寫男女平等係好夾硬…反而阿Y寫既《年度之歌》就很動容喎﹗突然冒起,唔驚一曲玩完就假既﹗)

飛佛:衣帽間、載我走、藝妓回憶錄(大推﹗)、賴床

容祖兒 《Joey Yung Perfect 10 Live 2009》

(我常說不喜歡容天后但又聽佢…係咪好詭異呢?﹗)

其實容天后初出道幾張EP我係有買架﹗佢第一plug《未知》真係好驚喜(雖然同碟既《扮了解》很得人驚…),不過佢啲主打通常都係啲慘到爆你飛我我想同你喺番埋一齊情歌嘛…(都說,我很怕呢啲呼天搶地歌…),中間一大段時間skip了。又說,既然都10年了,係咪應該放開手試多啲野呢?而家真覺她是高不成低不就…

雖說唔鐘意容天后最拿手既慘情歌,但奇怪既係邊聽又邊忍不住跟住唱,啊…或者呢啲就係容天后既風格,係我唔識欣賞啫﹗

另,這張碟佢一次過唱了我最驚既《你說得對》和《扮了解》,真係唔聽唔得﹗

飛佛:第一次我想醉(正東無正式出碟既歌…又幾ok喎﹗如果當初柏高無放棄佢又會係乜野一番景象呢?)、未知(很喜歡呢個新既編曲喎﹗)、跑步機上、最後一課

張敬軒 《Unplugged第一章音樂會》

見到個名"unplugged"我以為係木結他音樂會嚟架﹗

選曲除了佢老哥一貫(佢次次live有啲歌如《老了十歲》、《餘震》呀真係鐵膽嚟架﹗)之選,無啦啦加咗好多情牽女人心之選(《新不了情》、《味道》、《後來》、《那麼愛你為甚麼》)咁,呀…唔怪得啲情歌101精選咁好賣啦﹗有market呀﹗

另外佢老哥真係好鬼鐘意蓮母,上次唱足成個拉闊後, 今次都唱了兩首《芝加哥的故事》、《聽說愛情回來過》﹗佢好落力為蓮母打歌呢﹗

另另,做嘉賓既小師妹孟楠首《In Control》(嘩﹗和K姐隻碟同名啊﹗)好搶耳,小師妹歌喉不俗(雖然兩首歌都頗成熟咁…有點夜總會feel…)

飛佛:Yes & No、芝加哥的故事、The Way You Look Tonight

**************************************************

上一回雜碎:新碟雜碎:盧廣仲+王菀之+藍奕邦+薜凱琪+Swing

6 則留言:

  1. 孟楠隻碟"我只有我"係好正架,in control cd 版仲感動。裡面有佢同某軒首"握住我的手"又係極正。

    呢個女仔黎香港發展,真係打低好多呢一輩既女歌手囉,要乜有乜,高音勁低又穩,所以某軒勁推佢。XD

    話時話,張太既"藝妓回憶錄"同二灣拿"她扔了根火柴/我不打算流淚"都幾似,好女人好憂怨咁...


    2nd Jan 2010 21:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 孟楠嗓音真的很不錯,都說神州大地奇人異士特別多,不過憑喺敬hins演唱會度唱得那兩首歌而言呢…個史大奧可能唔太啱香港…其實香港又咁細…攻台灣可能攻有作為呢…
      張太首《藝妓回憶錄》好glam,我覺得有少少暗喻自己周身刀但唔啱用嚟香港呢個市場…
      《她扔了根火柴》呢…我第一次聽時以為真係用咗三十年代啲歌女既歌聲featuring架﹗

      3rd Jan 2010 14:35 PM

      刪除
  2. 吓吓喊晒咁話自己點為音樂犧牲盛盛.....指邊個呀?我get唔到呢。
    快歌十居其九都係又快又密....小室年代啲歌都係咁架喎。講真,聽佢好過聽阿由美多多聲。

    2nd Jan 2010 21:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你無睇1月1叱吒了﹗你繼續估吓我講邊個啦﹗
      小室年代無咁多back vocal嘛,《how to be a girl》那些對住歌詞我跟到架﹗

      3rd Jan 2010 14:36 PM

      刪除
  3. 我也剛買了安室,邊看MV邊聽的感覺比較好,
    因為她跳得很有型呢!
    但歌的話,我比較喜歡上隻碟!
    (另買了她的演唱會,非常精彩!)

    另也買入了MISIA,也很不錯!


    4th Jan 2010 12:07 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買咗但未睇隻dvd呀…係喺youtube度睇咗《fast car》和《copy that》個mv…超好睇~
      演唱會我也是比較難,best fiction個tour我睇咗一半倒…真係超勁,又唱又跳絕無欺場﹗
      misia我仲停留喺《everything》年代﹗哈。不過近年我都聽少咗日文歌,來來去去都係聽慣聽熟既舊人…

      5th Jan 2010 12:28 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD