2010/01/26

TBB經典台

之前我最常看既係有記電影台,自從娘被人半乙水半送咁開咗個TBB收費電視後,經典台就是我既飛佛了~

真係相逢恨晚,開戶無幾耐就俾我睇到小時候因為考試老豆唔准睇,因而追到一忽忽既《風之刀》﹗雖然再睇我十分頂唔順郭先生順應角色設定而滿載童真既演譯(嗚…我老了…明明細個時睇到津津有味架﹗點解呀﹗emotion)

撞正前陣子上《風雲2》,經典台就播了一堆郭先生既劇,除了《風之刀》,仲有《午夜太陽》(嘩﹗有吳鎮宇和黃秋生﹗﹗﹗)、《蜀山奇俠》(之後就梗係順手播埋由風師弟主演既《仙履奇緣》﹗),嘩,我親愛既童年時光呀﹗

之前有我們的周海媚和劉華三哥系列我都MISS了…嗚﹗

其實RUN呢個台真係慳皮爆,只係將啲舊劇集不停播,中間攝些飲食節目和寰宇風情(梁婉靜和朱建鈞呀﹗),星期六日再加一點特別篇,將啲綜藝、音樂、大SHOW等剪剪埋埋就成事了,但係我又睇得好開心喎﹗呀,THOSE GOOD OLD DAYS...

更有趣係唔覺意睇到啲未睇過既劇,如《香港八X》(SORRY,唔係我扮細,我真無無印象喎﹗)、《小夫妻》、《落難天使》咁,呢啲劇娘竟然部部都UP得出個名(所以才會生得出個電視精既女?﹗),跟住會狂講劇中人邊個打邊個(勁﹗),套劇出街時佢做緊乜乜物物(﹗﹗﹗),嘩,真係唔講都唔知(親子活動乎?)…呀,點都好過娘睇睇埋《富貴門》那些…悶到我要摺埋自己入房…要塞埋耳筒避啲電視聲…險些因為電視機釀成家庭血案呀…

又講,睇番當年啲人既造型…咦,好些而家都興番喎…睇屋企佈景,啲椰林樹影牆紙我見屋企舊相都有喎﹗真係想問點解當年會興椰林樹影既呢?等屋企望落闊落啲嘛?《小夫妻》個屋企大廳直頭有埋種咗植物既屏風﹗好大呀間屋﹗再睇OFFICE景,啊,只有文件文件文件和文件既辦公枱(都仲有電話和文具既…),邊睇我就邊諗,如果而家時光倒流要我去七十年代辦公室返工…我諗我九成九俾人炒都似…字我又寫得少,串字又成日串錯,打字機又唔識用…都是電腦之過啦﹗我諗我舞得掂既只有那個撥號既電話,細個屋企用過﹗哈。睇番啲舊人舊事真係好得意(好了,我是老餅…)

人說七十年代是電視台戰國時代,競爭之下造就很多精彩出品, 雖然呢個台只睇到TBB既出品,不過都好丫,可以開吓眼界。始終唔係套套都有出過碟,而套套碟我都有閒情去買來看嘛…

啊,幾時先播番我超想睇番既《緝私群英》呢?﹗嗚~~~~~

邊寫邊想,唔知有無一日睇到我嗌救命想死既《宮X計》和《富X門》放到經典台,我會看得津津有味之餘仲大呼新劇新不如舊呢?(咁就死囉…)

2 則留言:

  1. 我要坐梳發...
    你有冇睇過處境劇「城市故事」呀?
    最後一段最精警,講咗我想向你講嘅野。

    1st Feb 2010 01:59 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊啲梳化唔使爭架﹗等住你嚟坐…
      《城市故事》有睇呀,當年我好buy溫兆倫和何美婷架﹗仲有梁c浩…
      最後一段…我都好驚係我第時既寫照…

      8th Feb 2010 22:53 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD