2010/01/05

我最喜歡的日劇歌曲

其實以前都零零碎碎寫過,今次拎出嚟一次過呃一篇吧﹗哈哈﹗

(貼歌文是我的喜好﹗)

キャンバス 平井堅~《ハチミツとクローバー》(2008)
套劇不甚了了(甚至係悶),但主題曲真的很不錯,貼劇集的題(畫布仲唔襯番劇中5個美大學生﹗)之餘又襯到個風格,淡淡然滲啲溫柔和暖意出嚟,襯埋劇中片段一齊睇即時覺得好睇咗(套劇…),悲喜交集一閃即逝但又令人回味的大學生活本來就應該係咁架嘛﹗

另一首《瞳をとじて》也是本人最愛,不過係電影主題曲…真係傷感到呢…仲催淚過套戲。

ここにしか咲かない花 コブクロ~《瑠璃の島》(2005)
搵竹野內豐劇時無意中發現的劇(滄海遺珠﹗),劇情和主題曲都溫情滿載,聽得個心好暖的。初聽コブクロ覺得佢地把聲和啲曲風都幾似Mr. Children(勿打我…嗚…)的,孩子先生啲歌又係好正面,激勵人心架嘛…不過近期既《Hanabi》我麻麻地,聽嚟聽地都係好耐之前既《Hero》和《Tomorrow never know》。

BTW,我覺得桑田佳祐的《明日晴れるかな》都係呢種曲風~

Your eyes only ~曖昧な僕の輪郭~ EXILE~《できちゃった結婚》(2001)
某次行唱片店見到有台版老翻碟…有竹野內豐喎﹗廣末涼子也好啫,貪得意買番屋企睇,套劇人腳都係我飛佛(仲有妻夫木聰和阿部寬,不過佢兩個係配角),個故事又輕鬆惹笑兼感人,首插曲又好好聽喎﹗當然,最好係happy ending嘛﹗(最後一集廣末生bb時我睇到喊架…囧)

其實此劇的主題曲係hitomi既《IS IT YOU》,都唔錯架,不過我不太喜歡她的嗌歌聲線。

很喜歡Exile主音的嗓子…據說…佢好似離咗隊…之後又唔知入過幾多個新成員…而最近佢又好似回歸番…errrrr…即係點呀?BTW,Exile前陣子聖誕翻唱聖誕必聽到路的《Last Christmas》…好好un…好好feel~(其實我未嘔架,好歌不厭百回聽﹗)

もう君以外愛せない KinKi Kids~《天使が消えた街》(2001)
其實這是私心之選﹗卡卡…以歌論歌呢,我更喜歡《薄菏キャンディー》、《To Heart》和《夏の王樣》,《夏》曲來自既《Summer Snow》片頭音曲(都係叫《Summer Snow》(SISSEL featuring ZAMFIR)更係好聽到不得了…不過…王子大人這部劇情老土到不堪的係我第一部睇到中晒招架嘛,有紀念價值呀﹗

另,聽完李彩rain小姐的極度恐怖改編版(最恐怖係啲詞﹗),聽番原版真係好聽(舒服)好多…金記唔好亂改人啲歌啦…囧

另外的一篇:《39》@Kinki Kids 10年之大成

First Love 宇多田ヒカル~《魔女の條件》(1999)
其實我到而家都無睇過呢套日劇(菜菜子老公既成名作《GTO》我都無睇過…哈哈…),但首主題曲就一聽著迷,仲癲到走晒去買光妹第一隻碟,唔識日文,但KTV有羅馬拼音,咪一班人跟住EE哦哦的唱囉~

Can you celebrate 安室奈美恵~《バ-ジンロ-ド》(1997)
我記得這部劇喺無記六點半新聞前時段無聲無色咁播過,睇咗一兩集覺得唔好睇無繼續追,當然我鐘意首歌都唔關套劇事。本來係講劇中女角結婚生小孩既故事,後來反而變咗主唱歌者既主題曲,係咪人生如戲,戲如人生呢~(上面post係98年紅白安室復出再唱多次呢首歌((22/11/11後按:搵唔到條片了﹗)),唱到尾安室喊到阿媽都唔認得,Max和和田大姐一齊上去抱抱佢…好warm呢﹗)

LA・LA・LALOVE SONG 久保田利伸 ~ 《ロングバケーション》(1996)
我的頭號no.1日劇至愛,癲到百四蚊走去買隻台版(唔知係咪正版)OST來煲(又真係好多好歌…),梗係點都要搵番原來片頭來回味吓,由第一粒音響起已經想跟住un~(謎之聲:你也太誇張了…)。又講,久保田利伸…咁多年我只聽佢呢首…哈。

ラブ・ストーリーは突然に 小田和正 ~《東京ラブスト-リ-》(1991)
劇我是後來(aka近年)先偶爾喺有記睇番,但這首歌就一早識…因為…伊麵哥哥改咗做《二十世紀的戀人們》﹗喂,我覺得個melody很有型,好modern既感覺喎﹗至於以前無電腦的我點解會識原裝日文版已無從考究,點解又會愛屋及烏埋也無從知曉…

又是一個愛屋及烏,近年小田大哥除了自己唱吓主題曲(《First Kiss》…不甚了了…看了一集就睇不下去…),另外仲有為龜梨和也套《たったひとつの恋》(2006)寫了主題曲《僕らの街て》,套劇其實係娘到喊的(但我莫名其妙地喜歡…),首歌呢…主打係小田和正作既,愛屋及烏。越聽越似《ラブ・ストーリーは突然に》撈埋《酒紅色的心》(安全地帶?﹗)…

Say Yes CHAGE AND ASKA~《101回目のプロポ-ズ》(1991)
真係要掩面哭逃,這部傳說中既經典我都係無睇過架﹗(XDDDD…)但首歌聽得很感動,101次求婚喎,聽首歌大概都感受到劇中男主角既鍥而不捨(當然,個女仔buy唔buy係另一回事…),每一次聽都覺得很感動的…

而家睇番MV入面飛鳥涼個造型覺得好得意,好似睇緊《日本風情畫》咁呀﹗(9字頭呢幾首選擇好鬼《情迷日劇》精選碟feel,不過那時細個無乜睇過幾多部,係電視/收音機會播既先識,咪數嚟數去都係呢幾首…無計啦…)

永遠相信 翁倩玉~《阿信的故事》(1984)
作為最後一首梗係要整首勁既出嚟﹗《阿信》當年我和娘睇到淚水鼻水乜都喊晒出嚟,特別係二女(阿愛定阿貞?)出世無耐就夭折,阿信奶奶竟然要佢喂大嫂個仔﹗﹗﹗(大嫂好似係好人嚟的…)…慘無人道呀﹗之後養女初子一心同大仔阿雄一齊…點知佢二戰時死咗﹗(嗚嗚嗚…)…打完仗諗住可以過番啲好日子啦…點知老公龍三剖腹自盡﹗(嗚嗚嗚嗚嗚…)…好慘呀…

記得最初喺無記睇時係廣東歌主題曲《信》,後來亞記播時就用咗國語版《永遠相信》…我鐘意國語版啊﹗不過就梗係廣東版「命運是隻狗,永不吃骨頭」深入民心…

講開又講,翁倩玉我最飛佛其實係《魅せられて》,睇埋佢身上那件長裙子擺呀擺,幾高貴華麗啊~~~Wind is blowing from the Aegean...(我是從這首歌學識愛琴海的英文…哈)

*****************************************************
以上~

18 則留言:

  1. 我都好鍾意もう君以外愛せない,殺死人嘅歌詞
    "除了妳誰都不愛"

    5th Jan 2010 20:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇套日劇之前會覺呢首只係一首普通情歌…
      但睇完就覺實在太配合劇情啦…即時加分呀﹗

      17th Jan 2010 13:58 PM

      刪除
  2. ハチミツとクローバー..嘩,悶到不能,睇咗三四集停咗,頂唔止呀,阿成海璃子的木口木面有髮菜頭就趕客的說。
    hitomi既《IS IT YOU》我好鍾意喎。
    《魔女の條件》幾好睇㗎...師生戀...菜菜子同瀧沢响圖書館搞野呢。
    「101次求婚」幾有韓劇FEEL,女主角成日喊㗎,但又幾好睇喎。之後TBB有部劇由周海味同阿燦做,有一幕抄101㗎。嗰幕講有架貨車駛緊,男主角突然衝出馬路,架貨車啱啱响佢面前停咗,男主角然後向女主角講:「我唔會死架...」暗指會好好保護你咁上下啦(我唔太記到劇情架,冇你咁叻,呢次好勁㗎啦..哈)

    5th Jan 2010 21:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. ハチミツとクローバー---我頂得住成套睇晒係咪好勁呢﹗
      《IS IT YOU》---首歌我係覺得ok既,不過我唔ok呢個歌手囉…
      《魔女の條件》---我曾經借過碟來看,不過無乜動力…唔知點解j家咁多靚仔我係唔中瀧澤既毒…
      《101次求婚》---咦…阿燦和海味?我完全無印象喎﹗似韓劇既日劇咁我唔使睇啦…(我很怕的說…)
      呵呵呵…我係一個歷史學者嘛,記野係我強項啦…

      18th Jan 2010 12:31 PM

      刪除
  3. EXILE主音有離隊嗎?現在有十四人,但我只認識主音二人

    最近的Someday和Shooting Star很好聽呢


    5th Jan 2010 22:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家ge TAKIHIRO咪新主音囉~
      舊果位我唔熟~

      5th Jan 2010 22:41 PM

      刪除
    2. RE:Mr RiceBall

      我睇蛇果日報如是說的。就算我買咗佢地既碟我都唔知隊員邊個打邊個既…哈哈…
      好聽咁我又要搵嚟聽吓先得…最近好像都無乜心機搵吓日文新歌來聽…

      18th Jan 2010 12:33 PM

      刪除
    3. RE:SHIZUKA2

      唔識…搭不上咀耶﹗~

      18th Jan 2010 12:34 PM

      刪除
  4. 《1夜夫妻要結婚》!我果時係無記睇,佢冇乜宣傳,估唔到好好睇!竹野內豐又man廣末涼子又靚女,我好鍾意睇ga!我仲記得個片尾係竹野內豐架車仔行下行下……

    《first love》!我果時都係唔識日文但係跟住羅馬拼音識唱哂成首ga!

    《lv》我都好鍾意ah!勁好睇ah!首主題曲到而家都仲係歷久彌新!

    《say yes》又係聽n次都咁好聽咁。


    6th Jan 2010 00:11 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《1夜夫妻要結婚》---睇住竹野內豐和廣末涼子由九唔搭八慢慢擦出愛火花好感人,呢套係意外地好睇,近年豐哥的戲都好笑呢啲輕鬆惹笑,只能說《boss》勉強算係囉…好多都係鬼咁正經既…
      《first love》---係呀﹗一班人喺前面lelelurlur,到副歌就一齊跟住唱啲英文…好好笑…
      《LV》---簡直一睇成癮,幾時睇都係咁好睇﹗卡卡卡…除咗主題曲,OST入面其他歌都係超好聽架﹗
      《say yes》---我只聽過首歌無睇過套劇…

      18th Jan 2010 12:41 PM

      刪除
  5. oh....有幾首都冇聽過...
    "もう君以外愛せない"我唔係最中意,主題曲來說應該最中意係"薄菏キャンディー",haha...不過我中意睇光王唱錯歌詞版~~

    first love好好聽,我都好中意~
    LA・LA・LA LOVE SONG同ラブ・ストーリーは突然に唔係唔好聽,但我總係聽唔慣舊時歌手ge唱腔...

    近來中意ge主題曲應該係東京dog個首ふたつの唇~~~


    6th Jan 2010 00:47 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. kk既主題曲我《薄菏キャンディー》和《to heart》仲有《夏之王樣》我都好喜歡,不過《もう》連埋啲劇情我好impress,就俾佢高分啲…卡卡…
      光一唱錯歌詞…無論係邊首…都係有一萬個爆笑﹗哈…
      而家睇番九十年代啲mv好鬼有《日本風情畫》feel,幾唔慣架都,一時想不起乜我真係曾經置身一個咁既年代著過啲咁既衫出街…
      不過啲歌係由細聽到大,有感情分…係唔同啲~

      24th Jan 2010 17:17 PM

      刪除
  6. black lab24/4/12 09:58

    以我嘅記憶,唔係阿信奶奶「要佢餵」大嫂個仔,而係佢大嫂唔夠奶,咁阿信又見自己谷奶谷到痛,主動提議餵大嫂個仔啫,佢大嫂初時都唔肯架﹗

    又係據我記憶,阿信老公龍三唔係剖腹自盡,劇情只係交待佢自己走咗入去森林定係唔知點樣自行失蹤,至於失蹤後係唔係去咗剖腹,我就唔記得喇。

    6th Jan 2010 07:28 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔,喺我整理過我思緒後,生咗無奶水喂bb應該係龍三個妹,佢同阿信同一時期懷孕,阿奶奶唔鐘意阿信,就推咗佢去柴房,阿妹就好食好住,點知阿妹生完後唔夠奶,阿信個女夭折但就谷奶,奶奶想叫佢喂個姪,龍三應該係反對既,但阿信見到個bb就應承喂佢了…
      阿嫂係龍三以外婆家入面對阿信好既人,後來阿信決定走,係阿嫂喺奶奶手上抱番阿雄俾阿信的﹗
      啲劇情應該係咁上下…

      24th Jan 2010 17:29 PM

      刪除
  7. 諗起好好好好好好好好好好好好好
    耐以前既一隻"日劇萬歲"

    好多歌都好好聽,
    宜家隻FIRST LOVE都仲係我MP3度

    6th Jan 2010 13:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. first love真係好聽啊,隻碟啲歌而家聽番都唔覺out,光妹後來啲碟真係無得揮…
      啲日劇萬歲碟成日都唔係原唱既…我買過一隻啦…唱得勁難聽…

      24th Jan 2010 17:32 PM

      刪除
  8. 咦?我剛想到要寫這個題目. 但不限止日劇. 會有台韓呢.

    但還是待我好點才算吧!

    first love 可算是第一首學會的日文歌呢!

    10th Jan 2010 23:32 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 台韓劇我少睇,最多都係寫港劇…古裝片既之前寫了…呵…我第一首學會既係安室《don't wanna cry》,諗番都覺厲害,未學日文,只係狂play隻碟逐粒音mark拼音嚟學架…

      24th Jan 2010 17:36 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD