2010/01/10

進修的意義

嚴格一點來說,應該係「學野」的意義。so far我都無(未儲夠錢)正正經經報個master甚麼的,只是不停報些和工作/大學本科似有關但又無乜關既興趣班來上…


如果說和父母一代有代溝,小的和家母個gap最大一定係喺讀書呢方面…

家母的看法很傳統既,覺得入到大學考到個學位,又入到間規模頗大的公司工作,人工待遇應該都不賴吧(但她老人家忘了我等沙士後新鮮人起薪點被壓低了…)點解次次問親幾時得閒食飯都話要返學?(小的開癲試過一星期上四個course…囧…)都有學位在手,仲讀乜鬼?有錢都留番佢啦…

(但如果我說每個月我都有儲起部份的$$$打算過幾年讀master,她老人家會反白眼嗎?當然…我無講過俾佢聽啦﹗哈哈…)

可能…我家陣讀既野都有點唔等使(其實,小的工作接觸既野好廣泛…乜野都可以間/直接和我有關係既…),或者唔會幫到提升晉升機會既。學野可以分散我的注意力,如果一個人無時無刻都諗住工作上既野都太悲哀吧?﹗閒暇呢,吓吓行街睇戲食飯一味fing錢振興經濟都唔係辦法,咁拎啲錢去自我增值一吓,學吓啲以前因為各種原因而學唔到既野(圓夢是一個很重要既原因…),令到啲錢和啲空閒時間用得productive啲,幾有意義喎(仲可以在老闆面前建立一個懶係上進既形象添﹗XDDDDD)

從零開始到小有所成係好有滿足和成就感,有時能應用到工作上仲開心﹗(此刻無價﹗)

如果俾我遇到好似堂本光一X年前個節目《ピカイチ》咁可以奉旨學呢樣學嗰樣就正囉(詳見LINK內文﹗),佢考過既資格係極度九唔搭八:鞏固用機械(壓路機)駕駛業務(﹗)、四級小型船舶操縱(﹗﹗)、鏟車駕駛業務(﹗﹗﹗)、電弧焊接等業務(﹗﹗﹗﹗)、壘球第3種公認審判員(﹗﹗﹗﹗﹗)、手打蕎麥麵名人資格(﹗﹗﹗﹗﹗﹗)…囧﹗呀,我個人好奇心重(即係八﹗),雜學就啱我,樣樣都學啲知啲,再無啦啦考埋個試多個資格,一舉兩得~

雖說鐘意學野,但小的係極怕考試,記得前年考急救PRACTICAL時緊張得濟將30吓數咗10吓…幾驚會肥佬…

可能娘親忘了,小學轉校去見新學校既校長,面試時校長問我「你鐘唔鐘意讀書?」,小的諗都唔使諗就答:「鐘意」(幾叻~反應快﹗卡卡…),呢個唔係大話嚟架,讀書真係我興趣,就算唔可以再FULL-TIME讀番書,邊返工邊返學係好辛苦都好,請繼續俾我KEEP住讀啲野,唔係我驚自己會退化呀﹗~

Special Thanks:

我係俾子大人呢篇inspire到既:業餘進修的辛酸

12 則留言:

  1. 第一!搶沙發位!呵呵。

    10th Jan 2010 18:59 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度唔使搶架﹗

      31st Jan 2010 22:52 PM

      刪除
  2. 點解今次用「家母」同「娘親」?不是一向都用「娘」的嗎?
    我娘剛剛相反,最鍾意見人讀書。
    你鍾意學雜學,你去度日本可以好似篠原涼子咁做派遣女王喎。

    10th Jan 2010 19:02 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 無論點叫,我媽媽永遠都係我尊敬而熱愛既媽媽~
      唔知呢,我覺得娘覺得我讀咗大學已經夠,但我又硬係想繼續讀,好幾次都差啲鬧交收場啊…

      2nd Feb 2010 13:38 PM

      刪除
  3. 跟工作有關的已經天天要對住, 學點別的, 人生才不至於只剩下工作嘛...

    我都好鐘意學野, 除了是一些有certificatio的之外,就是dancing或者yoga那些我都會去學下...


    10th Jan 2010 20:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,學點跟工作無關既可以令生活多點色彩,當然進修跟工作有關既野係對升職(理論上)有幫助既…
      生活最緊要就係平衡…講到尾…

      2nd Feb 2010 13:39 PM

      刪除
  4. 今日跟熊主也談過應該讀媽士打還是應該讀日韓. 最終的結論還是日韓. 畢竟課餘進修最最考毅力, 少點興趣就是抵不住.

    當然, 自己就算想讀, 人家不見得肯收....


    10th Jan 2010 23:03 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 媽士打慢慢睇吓先啦,要是你讀了,就不能繼續日韓了,畢竟時間有限…
      人家不肯收你時…你可以出熊掌…俾人降住時乜科都肯收你啦﹗

      2nd Feb 2010 13:40 PM

      刪除
  5. 別說在職人士要進修,學生也想學這學那。沒想到你會聯想起光一那個節目,我都忘了。其實很羡慕他攞正牌去學這學那,雖然真的一點關係都沒有,但好搞笑~

    圓夢是個很重要的理由哦!我也有很多東西想學呢~~努力努力!讀書是興趣,很好哦......我也想有這種興趣。可惜讀書以後讀的才是我的興趣...


    10th Jan 2010 23:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一直好羨慕光一有咁既節目俾佢因利成便奉旨學野架﹗(佢好多野我都記得﹗我是粉﹗)
      大學年代零用錢不多,主打係狂take啲無聊elective,一來呃gpa,二來呃時間,攝time gap咁,除咗take日文,我仲上埋好多心理學、電影學咁,攪到自己懶忙咁,最重要係免費﹗諗起都開心呀
      對對對,圓夢是很重點,不能怪父母當年不讓我學,始終佢地都供書教學養大我,無爭我乜野架啦,而家有能力咪自給自足學番囉,係同啲細路一齊去琴行上堂會有點怪怪的…哈…

      2nd Feb 2010 18:08 PM

      刪除
  6. 為學位而讀書, 咁真係會好痛苦
    見過有朋友因為"前途"而讀左一科無興趣既大學學科....出到黎..OMG.....
    但有時為興趣又未必搵到食....

    好矛盾呢...

    11th Jan 2010 10:48 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我就係為咗錢途先選商科,我心底最想讀既學科係文科呀﹗不過好彩我派到既major係我鐘意既,又讓我搵到食咁解囉…

      2nd Feb 2010 18:09 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD