2010/01/22

我最喜歡的情歌~

望一望event calendar下個月有農曆新年又有情人節,近日都在忙預備這些節日既東東,應吓節,聽啲歌~(謎之聲:下篇就可以貼賀年歌了﹗卡卡…)


張學友 《月半彎》

小時姨姨們的至愛包括這首、《天變地變情不變》、《只有情永在》,日聽夜聽入晒腦,特別係《月半彎》最後既「啦啦啦啦啦啦啦」,會不自覺想跟埋一齊啦,聽番原裝玉置浩二竟不及這個感動呢…

啊,《有個人》也是很冧的說…

彭羚 《小玩意》

記得呢首野plug上台時有人說「一世穿一次小玩意是女人的大志」係歧視(呃…),但歌詞既畫面真係好童話,好鬼sweet~(林太應該都係差唔多時候變林太的吧?)

李克勤 《妳是我的太陽》

咦,search一search先知原來此曲係李生寫俾李太架喎(李生填詞的說…可惜呢個mv好疾…)﹗原來借歌傳情不止一首,仲有待《在我身邊》、《三千零一夜》、《當找到你》、《你不會唱歌》﹗《當找到你》也是我的飛佛呢…

梅艷芳 《一舞傾情》

我一直幻想呢首歌個mv應該係喺舞會度,一男一女依偎在一起慢舞,轉個鏡頭就去到海邊漫步,沙灘看潮再睇日出,「長夜仍然其抱」嘛,但個mv竟然係梅姐一人對住鏡頭夾歌詞口型﹗仲要係坐喺度而已﹗囧﹗太令我失望了…BTW,梅姐02年隻《WITH》大碟入面和蘇永康合唱既《兩粒糖》也是甜到漏的~

古巨基 《嗜好》

《木納》一碟在香港幾近零宣傳,但我覺得這張國語碟真的滿不錯。好喜歡這首《嗜好》入面一句「在愛裡被需要是種最美的甜蜜」,不就是嘛?無人鐘意對方唔緊自己的吧?淡淡然的歌詞但甜而不漏,啊…只能聽番舊碟搵番呢種清新了…

譚詠麟 《幸運星》

《一舞傾情》個MV勁頹,而《幸運星》個MV就配合番歌詞整了個無敵爆光既疑似星體出嚟,簡直有UFO FEEL…呃…。啊…個泳池邊好八大年代呀…


黎明 《如果這是情》

嘩﹗陳梅馨﹗點解唔搵《人在邊緣》羅慧娟嚟客串個MV呢﹗貼了幾個TBB MV終於有個主角有另一半出鏡既啦﹗話時話,呢首野係《人在邊緣》插曲,套劇喺阿龍(即黎老闆)和阿怡(即羅慧娟)拍拖後就完出ENDROLL,當我仲回味緊啲劇情時就播呢首歌,有聲有畫加倍入腦呢。同一道理,聽親《傻癡癡》都會諗起《都市的童話》,也是攞命既冧~哈哈…

鄭伊健 《一生愛你一個》…但其實我想貼既係《請你回來伴我》

唉呀,搵唔到《請你回來伴我》呀﹗《如果天空要下雨》這張碟真係好唔錯架,點題作(雖然佢同小環係唱到水鬥水…)、《我的歌》、《奇妙旅程》都係多年飛佛﹗…我相信係鄭生碟入面數一數二啦﹗「I only dream of you 每次看你心裏喜歡你越更多」~可惜連IMEEM都無埋,想自己UPLOAD都唔得﹗嗚…(鄭生呢個LIVE都唱得…幾…難聽…講真…雖然我係好鐘意聽佢啲歌…哈哈…)

陳曉東 《猜猜猜》

這個MV竟然係CUT堪稱愛情校園片經典既《初戀無限TOUCH》﹗﹗﹗﹗不禁想睇埋《幾分鐘的約會》…兩首歌配埋個劇情真係令人完全感受到初戀既甜蜜和苦澀…嗚…死啦,我真係覺得呢套戲好好睇…哈哈。

陳奕迅 《今日》

記得同碟最HIT係《每一個明天》,看一看SONGLIST除了明天,仲有《今日》和《YESTERDAY》…但琴日要一首極娘既歌…很得人驚…聽日就似啲市政局活動既主題曲,個人最喜歡是《今日》(只是華星將兩首歌一齊到大潭拍就太慳皮囉…)…「抬頭吧 相信愛 你便能飛」~~~幾有POWER呀~「變幻人生是避無可避卻沒人可驅使愛別離」…幾堅定呀﹗好有正能量的說。

*********************************************************
等我下篇真係寫賀年歌先…哈。以上。

8 則留言:

  1. Eason, 我最愛的是大開眼戒!

    22nd Jan 2010 23:55 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 這首我也喜歡呀﹗好配合《完美情人》套戲的說
      但我係無睇過呢部戲架喎﹗

      8th Feb 2010 22:48 PM

      刪除
    2. 《完美情人》係講張家輝本來係隻狗……鍾意李嘉欣……同首歌極之9唔答8的說……

      9th Feb 2010 01:09 Am

      刪除
    3. re:WEnDy

      《大開眼戒》?呢首嘛…我大概知道《完美情人》故事啦,咁張家輝係隻狗狗,喜歡了個人,我覺得和歌詞中既「若你喜歡怪人 其實我很美」幾配架喎,我諗劇情總會有講到張怕被李知道佢真身吧?

      「幾雙手 幾雙腿 方會令你喜歡我 順利無阻」呢句我都覺得係覺男方作為一隻狗狗既心情~(我係咪應該睇吓呢套戲呢?哈哈)

      9th Feb 2010 13:10 PM

      刪除
  2. 《嗜好》ah《嗜好》ah!我都好鍾意《木訥》隻碟lor!但係冇乜人聽過lor。妳都識真係太好la。:-)

    我都唔想咁講,但係古生以前0的歌好聽好多lor真係。

    我好鍾意《昨日》ga wor,「oh~ yesterday~」,哈哈。其實昨今明3首都好聽ah。哈哈。

    24th Jan 2010 14:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《木訥》係一隻好碟嚟架﹗古sir和梁gigi合唱既《許願》都好好聽…不過在香港真係零宣傳,要不是我行過唱片店見到,而當時我又係逢古sir碟必買,我真係會走寶架…
      講時講,佢eei年代啲國語碟都好唔錯既﹗
      《昨日》啲oh~~~yesterday~~~~好鬼old school…哈哈哈…咁我唔同你爭啦…我最愛《今日》~

      8th Feb 2010 22:51 PM

      刪除
  3. 我想同你應該係同一個分靈體...鍾意D歌好似

    曾對鏡說出一千次 我愛妳這話

    只要你高興什麼都行

    永遠永遠 甘苦也與你一起
    愛你愛你 可知你太了不起
    明白到不可失去 是身邊的你

    原來幸運星同當找到你都係楊雲驃作曲

    27th Jul 2011 10:20 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦﹗係﹗哈哈,好歌有好報,梗係會有知音人的…
      我又無認真地睇邊個作曲作詞呀,好多都係細個阿姨DUP帶俾我聽的,聽聽埋埋入晒腦,都唔知邊個打邊個的,後尾自己大個會買CD先會睇邊個創作既,好多時無意中會發現好多奇怪發現,例如改編邊個邊個的歌呀,邊個係原唱咁,好有樂趣的說…

      1st Aug 2011 13:32 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD