2012/02/18

睇劇集的induced consumption

um,最近我完成了一個睇劇引發的induced consumption,話說呢…睇《貝多芬病毒》…小的覺得呢條頸巾巧得意巧令…

跟住某日行b(1+a)時見到有條差唔多樣的,中間有帽左右兩邊有袋…但望見個價錢…um,是可以買到條不賴的one-piece喎,忍住放低走人

跟跟住今日再行過呢家店時…佢減了價﹗平咗﹗雖然減後的價錢仲可以買到一件冷衫,但忍唔住了﹗買咗。

但現實中的一條是比較短,圍唔到頸,而且個牌子牌好易外露驚死人唔知我喺呢家店度買。但佢有三個色選,而三個色都係鮮啲不如劇中那條咁沉色,而兩頭個尾除了有袋外仲有啲流蘇,加之於個花紋花巧啲,再加之於啲冷係厚啲…呀…﹗我搵咗好多個藉口去justify佢比較短呢個缺點…卒之…

掃咗囉﹗哈哈哈哈。

前日寫日劇文時寫到當年睇《沒有天使的街角》癲到見王子劇中著puma tracksuit跟住買…小的果然是很consistent。而,當年王子大人劇中用的民族風銀器電話繩真係好靚,可惜自從某年見過條差唔多樣的hello mimi電話繩(當然,買咗之後係俾我拆走咗個hello mimi,得番條皮繩和銀色羽毛囉~)但爛咗之後就搵唔番啦﹗

如果大家行街時見到可以告訴我嗎?﹗﹗﹗﹗﹗(愛的呼喚…誰輕輕叫喚我…)


另一個當年我覺得好掂,但尋遍不獲的東東:

(松松姐姐呢水好hit呀﹗讓我也來回味一吓﹗)

話說當年睇《天地男兒》時見到松松姐姐呢個可以著上身的袋時覺得好有型,可是當年花園街道走九遍但都搵唔到一個差唔多的袋…um…看來這個唔係一個hit item…

不過呢個如果看倌們見到街頭度有差唔多樣的不必告訴我了,因為而家睇番我覺得有啲似的士/小巴司機啲有袋既魚網背心…哈哈。

在我搵番疊vcd出嚟cap圖的時候…我竟然挑戰在65集入面搵一集松松姐姐背著呢個袋既喎﹗然而我很幸運,我一開第16集就中了﹗於是我見我咁好運就試吓搵番傳說中對面未起又一城的商場大學(時為95/96年喎﹗)…但是我睇咗十幾集都失敗之後…我放棄了…對唔住…係65集呀﹗

同時,我係有一絲衝動開埋《今生無悔》搵埋92年時的商場大學…可是我的理智告訴我唔好癡線,於是放棄了。

有人可以告訴我是邊集讓我一開就cap到圖來留念嗎?

我好無聊添…以上。

另外的:
一堆舊物
我至愛的一條:電話繩
入歌仔
和風摺機!
我和我的手機
1st Little Life - 手機

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD