2007/11/27

敗家人談敗家大法

偶然讀到博友談收視與劇集本身質素的文章,讀後想到一些舊事,又上來亂寫幾筆了(媽呀…做乜明知考試在即還有心機寫文架…)

銷量/收視、口碑當然是考慮挑不挑戰的條件之一,不過最重要還是自己興趣有多大,要不,當年我就不會左圖三位天王天后的首張唱片唷…

很令人懷念的華星大眾價呢﹗

看戲聽歌是很個人的,甲覺得正乙覺得麻麻丙覺得很爛,同一樣東西人人有不同的感受,子非魚安知魚之樂,誰知道人家覺得爛的東西會深深打動我呢?有時覺得出手挑戰就有如掉錢落海(我可不是在講賭波呢…),賭一賭入手的是上品還是爛物。始終,好不好要自己感受過才知。

話實,07年瘋魔視迷的《溏心風暴》我只偶然睇過幾集,out?少少啦,那些大契金句是家弟話番俾我知的。也許有人覺得唔見大隊就沒話題,全城大熱當然要追,實在這個也沒問題,我可不是要否定銷量/票房/收視所帶來的啟示,也不是特別想鋤強扶弱,只是相比之下較寧願信自己的感覺。

小時候本人就學會以貌取人,每見劇集有喜歡的俊男美女就不理三七廿一照追可也,對﹗我是追人不是追故事的,只要有我喜歡的演員而劇情又頂得順的話,身邊個個劣評如潮我都會照追。最經典是05年的《水滸無間道》,我真係覺得非常好笑喎,輕輕一提就換來同事一句"bad taste"…我用我的時間睇咋喎…又唔係你的…

所以呢,有看本博的大大們會發現本人只要欣賞一位人兄,那一水就會狂煲他/她的東東,收得的唔收得的都照煲可也。反正本人亦好奇,收得的為何會收得,仆直的又為何會仆直。

另一個經典例子,是陳醫生首張大碟發行不久,本人飲飲吓茶轉身去入購,表親問買甚麼我就照答如儀,竟換來一句:咁既碟你都買﹗﹗﹗喂聽都未聽過又知呢張係「咁既碟」?批評無任歡迎,只係…請先整理一下論點。

說來奇怪,我是有舖聽新人處女碟的癮,特別是有參與幕後制作的唱作人(如今期推介蕭賀碩啦),第一印象嘛,照常理歌手和唱片公司都會打醒十二分精神去打做,需知第一印象做得不好,之後怎樣努力都扭轉不了。第一次嘛,照常理應該出盡九牛二虎之力去打造,有股熱誠的火,不像有些(是有些,不是指全部﹗﹗﹗)打滾得久了的不自覺會交出行貨。在未懂去H記試聽前,我只能從收音機聽主打,覺得不俗就付錢賭一舖,幸好,入手的大多是精品,愛不釋手到多年以後的今天依然覺得入手十分明智呢。

當然,都有失手的入購…

另一篇:買咗又唔睇~附我的煲戲之道

14 則留言:

  1. 談起新人處女碟,近排最hit的林峰你有沒有興趣?個人覺得都不錯的

    27th Nov 2007 21:02 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唱得不錯,啲歌從勁歌度聽過係ok既…
      不過呢水我忙住聽蕭賀碩和李卓庭…林生…有機會呢…嘻嘻…

      27th Nov 2007 22:11 PM

      刪除
    2. 有說林峰唱live不錯,我無聽過不知如何。

      29th Nov 2007 22:25 PM

      刪除
    3. 睇過林峰上勁歌,當晚fir、謝安琪和twins都走音走到七彩,林峰就無出事喎,唱得四平八穩的…只係…佢啲歌ok大路,都走音的話就…orz

      30th Nov 2007 03:02 AM

      刪除
  2. 我通常鐘意聽第二隻碟,因為出完一隻仲出到第二隻,質素有保證嘛

    唱得耐果d,點都會跌watt,在所難免...
    有新鮮感得黎又證明左有市場最好~

    27th Nov 2007 22:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦…咁我同你可以分工,一個買第一隻,一個買第二隻呢…哈哈…

      跌watt和新鮮感…諗起某金牌一哥…呢個平衡好難攞的說…

      27th Nov 2007 22:38 PM

      刪除
  3. 水滸無間道...哈~ 我不喜歡王喜, 也受不了張生的格調, 可惜就是不爭氣的在免費電視播放時看了不少... :P
    最近看到的超無聊爛製作, 是"一網打盡".

    我以前都有買新人CD(甚至是卡式帶!!)癮, 不過自從新人水準暴跌, 加上個人敗家目標增多, 連上網試聽都少了.

    28th Nov 2007 01:38 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我勁buy呢套野…就係buy佢夠無聊…
      一網打盡呢個無睇過喎…有幾爛呢其實?﹗
      以前我會試聽都唔試聽吓為了一首歌就買,聽開的更可以一出就買。而家無呢支歌唱啦,點都會試一試先,真係鐘意先出手買,總之無以前咁豪爽囉…

      28th Nov 2007 23:09 PM

      刪除
  4. 人的感覺,是人自己的,沒有人可以代替,自己喜歡甚麼就甚麼,又與人有甚麼關係,最重要是在不防碍別人的情況下做自己喜歡的事。
    正等如很多人喜歡林峰,但我卻例外一樣,最重要是自己的感覺。

    3rd Dec 2007 14:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意,聽歌睇戲係娛樂,都唔可以順自己意而行,人生未免太悲哀了…
      林峰…我覺得佢係同一輩小生入面比較踏實的一個…

      4th Dec 2007 01:11 AM

      刪除
    2. 對於林峰,是一件事件引發我對他的不滿,覺得他始終是紈絝子弟,不太懂得尊重別人(可能是我的錯覺吧)。

      5th Dec 2007 13:38 PM

      刪除
    3. 我都係感覺je…
      其實我無乜睇佢啲劇…哈哈…
      新一輩小生,其實我幾buy馬國明和陳鍵峰,不過前者似乎唔係最受力捧的,後者唔係tbb親生仔…總之二人都不是最多機會的幾個lor…

      5th Dec 2007 14:27 PM

      刪除
    4. 馬國明演得真的不錯,可是年紀是一個問題,他比起其他幾位,實在是大了一點。所以我比較看好黃宗澤。

      7th Dec 2007 17:19 PM

      刪除
    5. 馬國明唔似鄭視帝和曹永廉咁孩子臉,不過家吓男藝人襟演,去到中生都有market,等機會有個好角色囉…
      我幾期待阿姐套時裝版奶奶,有巴士高…

      7th Dec 2007 21:42 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD