2006/08/04

明星也出書

現在藝人除了歌影視廣四棲外,有部份更涉足文字界做「才子/女」(當然才不才就很主觀,這只是傳媒一見藝人有書出就加上去的名字而已),今年書展更 有不少從無諗過她們可以出書的藝人也來湊熱鬧,現在好像無出過書就不是個成功的藝人般,很多人見到都懷疑:「得唔得架佢地?」個人口味問題,那幾本都不太是本人杯茶,未睇過唔識答呢個問題。

有求有供,出版商當然係睇準粉絲銀包永遠為偶像而開呢點先出手既。
然而八八掛掛的本人其實非常喜歡睇明星的出品,尤其是那些回顧自己人生路上的點點滴滴的自傳,加些小秘密和絕密相片就正中本人下懷(都說我八掛); 基本上,我唔會介意他們文筆如何(當然,通常都係有人代筆的),若果他們是本人心儀的偶像/人物更加係封住都甘心付款返家拜讀。

以下係幾本本人常拎出呢揭的小書:

1. 絕對係本人情意結發作。郭先生的《我需要愛》大約於91、92年在台灣出版,無網上的當年我根本就唔知有呢本書,到知的時候香港已絕版。頭一次去台灣旅行專誠到誠品朝拜,最緊要就係搵這本書;結果…唉…都係繼續睇住有心粉絲的網上版。

至於而家點解我又會有本實物係手?真係一個奇遇。話說某天手痕痕閒逛牙苦拍賣, 突然心血來潮search呢個書名,咁啱有位郭生粉拍賣她的多年珍藏(她說因為仔女大要讓出空間擺野,唯有將珍藏轉讓俾有心人),就係咁本人就試咗bid野啦(不過都無人同我爭…)。

呢本野據序講係郭先生寫,再由老師修改(啲文筆都幾感性架)。不過無論係邊個寫邊個改對我呢講都已經唔重要,最緊要係圓咗細細個想睇呢本書既夢。哈哈

2. 本人另一偶像傑作《尋樂記》。和《我需要愛》一樣都係台灣的出被社作品。呢本書除了講吓古天樂先生 的過去現在和將來外,仲講吓他對人和事的不同看法。可能本人煲雜誌多年有功,書中好多資料其實我都知,哈哈,不過儲吓亦無妨。
 
3. 《羅志祥豬式會社》~又係台灣出品,台灣的出版商真的很喜歡替人氣偶像出書。為何會買本小豬我已忘了;但看電視上的小豬嘻嘻哈哈,原來他小時候的經歷都幾…唔唔
 
4. 《波係圓既》~其實伍晃榮係新聞從業員,唔應該計落明星度;不過由細睇佢講新聞睇到大,細個唔會理報新聞的和做戲的有咩分別,總之係電視度出現就係明星啦﹗(強詞奪理…)

未睇呢本書之前我唔知原來伍晃榮有花名叫「阿盲」,亦唔知他做無記之前又做過南華早報又做過商台,光睇書名《波係圓嘅》(其實我唔覺呢句係廢話,好有道理喎…)就已想看。我想八吓往時野麻,揭吓揭吓,看見一個又一個熟悉的人名,真係驚嘆時光飛逝,廿幾三十年轉眼就過。

5. 《我相寫我心》鄭伊健的書,係家弟買了塞給我的…orz…
------------------------------------------------------------------
現在時興寫blog,好幾位藝人都有自家blog,而啲出版社又咁鐘意替作家的專欄結集成書,唔知會唔會有一日係書局會見到藝人blog結集呢? (雖然香港藝人blog多數都係相集…)

7 則留言:

  1. 周麗琪小姐都有出新書,扮曬可愛咁
    但係俾人話似小學生

    4th Aug 2006 15:28 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係本人杯茶,所以無睇過

      不過佢兩姐味的屎DIAL噢好多少男受呀麻,總有市場既

      4th Aug 2006 15:57 PM

      刪除
  2. 這類型的書,通常只會在書局打書釘時順手翻翻,看看圖片便算,用錢買就唔會考慮了~~

    4th Aug 2006 19:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多都相多過字架﹗梗係睇完就算﹗
      5th Aug 2006 10:43 AM

      刪除
  3. 伍蛇果本我想買架,後來打書釘睇左三份一就無買...
    好像連呀鄧x欣都出書,出書真係容易左好多3

    4th Aug 2006 21:40 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 周x淇和x旋都出先驚﹗好在見鮮奶國blog友作家,總算唔係個個出版社掛住出明星書唔發掘新作家

      5th Aug 2006 10:46 AM

      刪除
  4. 你好,请问有没有兴趣卖郑伊健的书《我相写我心》给我?

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD