2006/08/03

我和我的醫貓

繼世界盃後又來一個series先…嘻嘻

Account,如果是銀行的話,多餘的我以九秒九到銀行取消,反正我都無咁多銀擺咁多個戶口,廢事又要俾甚麼手續費。如果是免費的我當然有理無理開咗先,就算用唔著都唔理,或許有天會用得著,於是多年以來我有很多免費的 Account,叫做 Email Account。

HongKong.com

人生的第一個醫貓唔係我開,係同學仔幫我開的。話說預科修Computer Application有一part係internet應用,功課就係開一個醫貓a/c之後send個貓俾阿sir。但屋企部機唔聽話由中六開學攪到考試都上唔到網,於是就搵個同學仔替我開。當時同學仔問我想開個咩username,我諗唔到時佢就同我諗咗個話會聯想到我的中文名的名;雖然呢個a/c我從 來都無用過(交完功課後我唔記得個password…),不過個username一直沿用到而家,都幾有紀念價值。

Hotmail.com

又係功課,當年阿sir劃一人人都要開個hotmail交功課,username規定為: 名/姓/班別/號數@hotmail.com 。此乃本人第一個正式的醫貓,開了之後有如中六合彩般開心不停無聊send貓知會各方好友,當然無咩人理我,因為我係同儕中唯一一個屋企無網上,一有得上就好似發現新大陸咁。後來因為考A-Level荒廢了,再開時a/c已因太耐無開而delete了。

近年因為迷上msn先再開番個hotmail,不過甚少check。如果可以復生番那個就好啦﹗

大學.com

第一個正式的醫貓。入u初期家中電腦未駁好,仍要在學校搶express terminal來check貓。大鄉里的本人每次見到inbox中的郵件都不禁驚嘆電腦之神奇,仲不停寫「信」比舊同學,無啦啦屈佢地同我「通信」等個 貓「信」如輪轉。但這個可惡的a/c容量由Yr. 1到畢業那天依然係一個「低」字,屋企個米缸貼「常滿」,我個貓就「常爆」。現在身份由student轉做alumni容量仍然係一個「低」字,已十年都無check了。

ISP.com

雖然中六網上痕了好耐都痕唔成,仍無損我對它的鍾愛。大一時終於成功上網,就多了一個貓用。不過當時正宮娘娘係大學的醫貓,呢個a/c從來都無被使喚過,而我一直唔發 覺它的存在,直至郵件存量超出限額要收多二十蚊,才「驚覺」它的存在和啦啦聲改setting,這已是開a/c之後兩年的事。

Sina.com

大一時Sina在香港大展拳腳,當時Tutor請了他們的代表來講talk,講咩早已忘記,印象最深就係talk完結時送的tee(貪小便宜的大學生…不過確係幾精美…嘻嘻)和那個號稱有50mb的郵箱。之前說過,我那可愛的大學郵箱是常爆,無宿舍住的我們做project總得以走佬的形式打游擊搶電腦用, 有個網上空間放著未完成的功課就一流。於是我們和鮮奶一拍即合,人人都開番個鮮奶貓。我當時開了個甚麼醫貓…我都唔記得。後來因為某tutor極乞人憎, 我們將交俾佢的功課都存到一個以佢花名命名的醫貓中,這個醫貓到今天仔存活,我開blog時用上這個醫貓免了電話確認…不過這用戶名倒真不雅…哈哈

Yahoo.com

這是無意中開的。因為想join某個安室奈美惠家族就在開了個".tw"的醫貓,當時的主貓係大學那個,所以呢個扮台灣人的貓甚少用,到搵暑期工時才上場。 可能因為個username改得玩味太重,搵工搵來搵去都係得個桔,於是開了個正經名的".hk"醫貓,一直沿用至今。其實50mb我都用唔晒,而家1gb就更加用唔晒,而且甚少正經醫貓send的我就用來forward無聊野,僅此而已。

Gmail.com

跟風開的,其實都無咩必要,我yahoo都有兩個a/c時都唔知點解仲開多個。於是呢個a/c就用呢backup吓重要的貓,當咗係database咁用。

現在,咪就係本博專用聯絡電郵了。

公司.com

硬係覺得公司的a/c係 員工名@公司名.com 係pro啲,如果係info呀、enquiry 呀硬覺得間公司好慳家。除了send正經貓外,呢個a/c仲比我當icq咁同人chat和forward無聊野,keep住和朋友仔聯絡。好多時一排無見 的朋友仔都係睇佢轉咗公司醫貓先知原來佢轉咗工…
------------------------------------------------------------------------
數吓數吓,我一個人一對手但就有十幾個醫貓a/c,其實我都無咁多醫貓可以send,都唔知開咁多呢做咩…

最GB帝國    15/12/06

12 則留言:

  1. 大一時Sina在香港大展拳腳,當時Tutor請了他們的代表來講talk?

    你係唔係cityU呢?我家姐都有呢件衫
    我宜家只係用gmail 一個


    3rd Aug 2006 17:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗你家姐會唔會係我同學?好驚喎…

      3rd Aug 2006 17:34 PM

      刪除
  2. 625 Kings Road?
    呢個牌我日日都經過

    3rd Aug 2006 17:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日行過見到呢幢野,有日心血來潮走去影低佢,625係本人生日麻

      3rd Aug 2006 17:38 PM

      刪除
  3. hotmail.com 應該係開得返以前o個個架,因為我之前都試過,但要知道秘密先得!!
    我以前都有好多個,但現在都用緊4個^^

    3rd Aug 2006 19:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. …算啦,復生番我都唔用,而家為MSN而開的HOTMAIL都無用過,係得閒LOGIN入去等佢唔好死
      而家真係用的就係公司和YAHOO兩個

      4th Aug 2006 14:49 PM

      刪除
  4. 大家都好鐘意開鬼屋鬼信箱!!

    我有自家專用mail,不過就不會公開
    blog那個的是blog專用的,哈哈,尚有公司跟isp的喇

    4th Aug 2006 01:00 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使錢就開咗至算架啦
      而家開咩SERVICE都話送個MAILBOX服務,要咁多都唔知做咩

      4th Aug 2006 14:50 PM

      刪除
  5. 早晨, domotoiceko, 我在松兄的子貓物語那邊見到妳的名字, 所以特來打個招呼。

    4th Aug 2006 10:20 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有禮有禮~哈哈哈哈
      不過而家唔早晨了,飯都食完…

      4th Aug 2006 14:54 PM

      刪除
  6. 可憐 HOTMAIL 前排清左我個 A/C 所有既 EMAIL .... 我同莊莊既痕跡 .... 唉, 俾佢一網打盡呀!~

    6th Aug 2006 19:24 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁大件?
      話時話,當年student轉alumni時都鏟走我唔少無聊貓﹗
      講開又講,當年sina的happynewyear A/C係咪死咗啦?

      6th Aug 2006 23:57 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD