2006/08/10

你GA我又GA,齊齊玩YOGA

從前有「你精我都精,飲杯竹葉青」,現在是「你Ga我又Ga,齊齊玩Yoga」。

前陣子返工見大堂堆滿大群玩yoga的妙齡女郎,唔使問阿貴都知又拍廣告了。公司座落的地點如斯高格調,自然吸引到各路廣告商來取景。本人從第一次見到馬德bell拍信用卡廣告八掛不停"裝裝貢",已麻木得望也不望頭也不回入電梯返寫字樓了。近日偷閒看《神鵰》時見到這個廣告,噢,原來係好X克營X麥粉。

不知何解,逢sell健康大橋都係玩yoga,可唔可以有啲新意呀?

除了這個好X克營X麥粉(我聽了好幾次才聽清楚名字,第一次聽還以為是甚麼密粉…化妝架喎…),近期還有請了廖碧兒參演的紅茶廣告,在巴士不停見廖小姐請教某yoga老師飲甚麼茶配甚麼yoga姿勢能達致怎樣的效果云云。還有之前的牛奶廣告(忘了牌子),又係sell健康,廣告主角又係做yoga。從前這類型廣告主角都係做運動,不過係遊水跑步打乒乓波(當然有例外,如白花牛王子的羽毛球…),而家通通yo住呢。

不禁想問,既然飲你們是但一個加做yoga就可達致瘦身效果,那該飲那個呢?茶有咖啡因,那飲奶吧,但那個密粉又說自己有麥和奶的好處,好有營養喎…好煩麻,不如我做完yoga飲水算啦,不是說日日飲八杯水對身體最有益麼?

除了廣告,無記劇集都好落力的加入做yoga的情節。雖然本人煲劇次數大減,前兩年的有《妙手仁心3》(還記得黎G在水中yo…)、《水滸無間道》(又係黎G),近期當然係《高朋滿座》。睇劇集時,我又不禁有疑問,yoga唔係要全神貫注呢做動作架咩?何解啲主角總係一路yo一路傾計,有些仲係一路上堂一路傾…個導師又會比佢地傾計嘈住其他學員既…

以前八掛雜誌愛偷影藝人做運動遊水健身,現在都偷影(或做媒明影)他們yoga中的「美態」,還賦以「海獅」之美名讚揚某名主持女兒。看來現在藝人(尤其是女的)想成為偷拍對像記要yoga,唔好做其他運動了。

Yoga毫無疑問係新興健美運動,但產品吓吓用呢營造健康形象,電視劇又吓吓拎呢整出個中產味道(相信《高朋滿座》係例外),一窩蜂得好濫。從那些廣告看得出,yoga對那些廣告商來說係瘦身必殺技而非用來提升身體基能,乃係target那些「姿色份子」好武器。

唔知那號稱自己「跳跳舞,瘦瘦身」的纖體公司幾時出番個「Yoyoga,瘦瘦身」療程呢?

18/01/16後按:妙極mega dance算唔算?

6 則留言:

  1. 係啦,紅茶個個真係幾無厘頭.咁你有無玩呢?我自己雖然天生手腳彊硬,但都幾鍾意玩架.拉下根.唔錯.

    11th Aug 2006 15:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我…哈哈,得個講字,成日都話想玩,但講咗好耐都無行動~
      其實…我都係手腳不協調…整定唔係跳舞的人…

      11th Aug 2006 17:20 PM

      刪除
    2. me 2!我成日都賴係我左手的關係,所以我左右不分.

      11th Aug 2006 17:40 PM

      刪除
    3. 左右不分好多人都有…哈哈

      前一排換身份證時個姐姐叫我伸左手手指公,我真係諗咗一陣先伸到隻左手,勁驚伸錯手會樣衰…

      11th Aug 2006 23:43 PM

      刪除
  2. 一個太辛苦既運動,又慢又難度高,又要次次拉根.見到都身苦!

    11th Aug 2006 22:32 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢啲硬骨頭走去做就真係死﹗我係十世都唔運動嗰隻…哈哈
      所以而家都係得個講字未去試過law

      11th Aug 2006 23:45 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD