2006/12/03

[日劇]唔掂…《巨星夫婿2》

題目呢兩個字係比《巨星夫婿2003》和本人今日的考試…唉…唔掂呀…

第一輯的成功,首先係長瀨智也演活了櫻庭裕一郎巨星冷酷的一面和私底下土氣可愛的一面;做巨星嘛,話晒都係Johnny偶像,整個迷死女粉絲的樣真係合埋眼唔使演技都曉;另一方面他和竹內結子合演的小夫妻外型合襯(雖然我一路睇一路諗住步姐…),肉麻但有趣又溫馨,戴上hair-band和眼鏡的裕一郎,雖然係傻傻地,但還未令本人反感…;加埋性格各有不同的家人(家姐三件/阿爸一件/姨甥兩件/奇怪社長和經理人),集集攪笑得來又幾感人,同時又幾滿足到本人對明星的好奇心(尤其是私生活…哈哈),雖然,總覺得日本狗仔隊咁神通廣大竟然得一個攝記哥哥踢爆櫻庭入贅的事…無理由

第二輯除了櫻庭裕一郎、 社長(つんく)角色一樣,人物故事都係全新的(雖然仍有篠原涼子),女主腳換上了酒井法子。這次櫻庭繼續係表面上cool爆私底下土氣男生,這次傻look多於cool look,周不時興奮大叫,佢邊叫"萬歲"我邊叫"救命"(使唔使咁high呀?﹗),加上他荷蘭國旗了色hair-band和撞晒色粉色運動裝,嘩,我喺街度見到個咁既人唔望多兩眼都唔得啦﹗和他搭檔的酒井法子,雖然外貌卡娃兒如昔,努力忘記她和長瀨年紀的差距(六年)的話外型都ok合襯,可是她正經八八的(對比第一輯裕一郎無咁興奮而竹內結子的小櫻又會陪佢癲一齊肉麻當有趣)演出,襯上裕一郎周不時扭扭擰擰和興奮大叫(第一輯時正常得多…這個比《My Boss My Hero》的真喜男更…智障…恕我用呢個term來形容…),感覺似阿媽湊仔(已超越了姐弟的感覺…)…極怪…頂唔順…

第一輯的家人有好嘈的傻大姐大家姐和女強人三家姐,亦有唔多嘈的阿爸、二家姐和姨甥,有人嘈有人唔出聲就算加上好嘈的裕一郎仍然好balance吓。第二輯除咗阿爸外四個女人都係勁嘈的一類,一到屋企戲就嘈到拆天,加埋興奮莫明的裕一郎…救命…呢個係屋企定街市呢架?…頂唔順…x2

櫻庭劇中的新歌《不能沒有你》反而幾OK,幾好聽喎﹗不過和上次一樣,話咗有新歌出出咗十一集都仲係唱住嗰隻歌…

結論,第一輯好睇和感動幾百倍…

兩集…我頂唔順了…都係回歸煲《夜王》和《虎與龍》好了。

另一篇:今期熱煲:長瀨智也~
前一篇:日劇]孤獨的牙刷~《巨星夫婿》

1/5/13後按:乜呢套野第六集有KK做嘉賓特別演出咩?點解我完全唔知…
***

今日的日文試



第一份文字語彙,雖然有啲唔識但大致上都ok既



第二份listening比我想像中淺,應該都ok既



第三份文法讀解,亦係本人最驚的一份。雖然有啲唔識,但讀解兩篇文淺到送分咁,都應該ok既

但最唔ok既係…












第一份卷我寫和油錯咗個考生編號呀﹗

死啦,咁咪成份卷無分?﹗天呀… Picture


(20/3/12後按:好在…無事…)
*********************************************************
趁聖誕月貼吓聖誕歌應吓節先~

MERRY CHRISTMAS 郭富城

陪你慶祝不只一次 仍難及上及今天意義 時間氣氛感覺一致 你低聲說和我願意
除了喝采只有歡笑 人人在說燈飾美妙 而我此刻只有心跳 我終知道誰最重要
無分彼此也熱鬧團聚 這個節日裡 世上誰也似是孩子 同在唱簡簡單單一句
I say merry christmas to the world now
這夜誰會平凡 但願未來日子 每夜每天像今晚
I say merry christmas to the world now
世上誰會平凡 實現共同夢想 即使孤單多少晚 還有這晚 (這一晚 像似孩子)
從那天邊走到海角 人人在找心中快樂 而我此刻跟你摸索 再不必要獨個落泊
merry christmas to the world now all drea
ms come true

20 則留言:

  1. " 第一份卷我寫錯和油錯咗個考生編號呀 " 死火啦, 點算呀? 有無人試過呢個經艷呀?


    3rd Dec 2006 18:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗緊整個醫貓去確認吓寫錯考生編號的下場…
      張答案紙全部都係mc…雖然有寫名但唔知會唔會發現到…唉呀…激死我啦…

      3rd Dec 2006 20:49 PM

      刪除
  2. 今日唔係愚人節喎,做乜開咁大個玩笑呀?嚇親我地...

    3rd Dec 2006 19:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺…死得咁無聊早之放假日日去玩溫咩鬼書丫…激死我啦﹗

      3rd Dec 2006 20:49 PM

      刪除
  3. 唔...一切都係幻覺,根本你寫o岩個編號架...
    係呢,點解你會覺得自己寫錯?

    3rd Dec 2006 20:07 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為第二份卷係接住第一份卷考的,我第一份卷填/油咗331…我好肯定係油咗331…
      做第二份卷再填資料時望一望準考證先發現係311呀﹗
      唉…執好notes書本出年再考過…

      3rd Dec 2006 20:51 PM |

      刪除
  4. 下!!!!! 你有冇同考官講下睇下可唔可以搞搞佢呀??
    應該中間放break可以埋到佢身喎

    不過你都唔夠我搞笑, 我頭2次考都以為listening果part可以有幾個答案(原因係我之前冇做過練習同passpaper, 根本唔知人地點考orz), 跟住成日d答案 tadashii果度油a同c, machigai就b同d咁....你話我listening點會考得好丫....到我第二次考二級先知原來係得一個正確答案, 你話死唔死???


    3rd Dec 2006 21:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我考listening時先發覺,當時第一份卷已交咗去控制室…同埋個考試規則講到明停筆後無得改架嘛…睇得多「賭場風雲」學咗賭場啲舉手不回…誠實得濟…
      因為我上咗個雞精班,阿sir有講過點答~今日考完三級我都覺自己程度掹掹緊,我諗他日我考二級唔止考兩次…而家三級都要攪第二轉…哎

      3rd Dec 2006 21:06 PM

      刪除
  5. 你問左佢可唔可以改返先啦
    其實佢都係將d卷照排, 而且卷度有寫你個名同生日, 我估有機會搞得返, 但係可能煩d囉. 我諗你搞得掂的話都唔會話唔合格o既, 你有讀書又有上堂

    其實第二次考二級我先識要做passpaper, 但係個分數都差少少, 二級我足足考左三次. 我覺得考一級同二級都唔一定出去讀雞精班, 最緊要係做passpaper同睇參考書, 係一定要做passpaper, 參考書買大陸果d就得, 平到笑, 又好用. 不過讀雞精班o既好處係有人迫下你囉


    3rd Dec 2006 21:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經send email& 打電話follow up lu~

      我都覺,我自己其實考前一星期先真正全day溫書,都係一邊做練習一邊睇番點解係嗰個答案,有效過淨睇書好多,齋睇會唔知自己邊啲識邊啲唔識…

      睇怕我都係時候去啲大陸書店掃書~~哈哈

      4th Dec 2006 14:27 PM

      刪除
  6. 日劇一向都是第一輯好好,第二輯就會好差.記憶中只是有同一屋詹下是第二好過第一.

    3rd Dec 2006 22:59 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 同一屋簷下的確溫情得窩心,仲有當年本人好欣賞的松隆子為新登場人物,我睇得仲多過第一輯
      另外急救病棟第三輯都唔錯(我無睇過第二輯),故事完全突破頭兩輯,一來就係大災難,同之前係醫院人和事的模式完全兩回事﹗

      4th Dec 2006 14:46 PM

      刪除
  7. 我今日都係去左考3級,去香港個邊考,成間學校都係考3級,好多好多人,我仲要行樓梯上6樓... -_-
    不過,今年份卷又真係唔深既,對於係兩個星期前至開始做pass paper既我黎講。但係listening都係訓訓下(之前個晚夜訓,而且仲冇溫書,冇計)
    之但係,佢收卷都係排order既,而且你又冇寫錯名同出生日期同性別,應該唔會有事掛。

    4th Dec 2006 01:44 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係北角考,開始前的人企晒係學校門口,直頭企到出馬路﹗
      其實我之前一路都係睇文法書,都係考之前一星期先認真做練習~
      而家等佢回覆睇吓會點啦,唉

      4th Dec 2006 14:48 PM

      刪除
  8. 岩岩想黎問你考日文考成點, 就見到你呢篇blog 啦. 我諗你既然"報0左案", 應該冇問題. 佢可以trace 返邊份卷係你0既. 唔駛咁擔心. 最緊要你的表現okay 就得啦.

    考完試就 take a break 啦. ^_^


    5th Dec 2006 14:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你唷﹗而家我真係扔開晒啲日文書,聖誕點都要玩返吓,溫成個星期書感覺好似返咗成個星期工咁支力…

      6th Dec 2006 09:25 AM

      刪除
  9. 希望你快D搞返掂佢啦, 唔係實心掛掛囉!

    6th Dec 2006 01:35 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝啊~~~
      點都係我衰先,都無辦法啦。不過考完知自己能力去到邊,無論最後合唔合到格,都算係種得著~

      6th Dec 2006 09:27 AM

      刪除
  10. 路過的...
    我都懷疑自己寫錯左左考生編號,所以打左電話去問,但果個人咩都話唔清楚,話我等見到成績果刻就知wor,send e-mail都冇回,想請問你問佢地既結果係點?

    3rd Dec 2007 22:27 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上年send過email去無人reply過我囉…
      不過份卷要寫名同埋身份證號碼,對得番個考生編號既,最後我都無事,你應該都無事啦…

      4th Dec 2007 01:05 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD