2006/11/30

[日劇]孤獨的牙刷~《巨星夫婿》

日文試殺到埋身,這幾日大假都呆在家溫書,戰前最後一擊,就算肥都唔好肥得咁肉酸…

待戰後再清手頭上的《夜王》,雖然想看還是忍住了,劇未看完反而煲熟了主題曲《Mr. Traveling Man》,無獨有偶又係Tokio,加上之前睇《My Boss My Hero》熱煲的主題曲《宙船》,又係長瀨把聲…

不過最得本人欣賞的,還是來自《巨星夫婿》的《ひとりぼっちのハブラシ》,無記譯《孤獨的牙刷》…

記得當年從無記看《巨星夫婿》時已極欣賞呢隻歌,欣賞到高齡學生再做抄歌詞拼音跟住唱的行為,又入此曲到「落機亞」手電中成鈴聲。諗諗吓,原來我有買到呢隻SINGLE,不過另一隻Tokio的主打已完全唔記得係咩歌,好明顯我只為呢隻《牙刷》。

溫書溫到悶悶地忍唔住開一集半集《巨星》來看,( my boss my hero 雖然好笑,但劇中考試劇情會刺激到我架…),竟然睇唔慣長瀨生金頭髮的造型…哈哈。原來,我無睇到第1集,我而家先知小櫻和裕一郎點樣認識的說…
唔知點解我好驚啲人set到個頭咁"行",有如一個頭盔笠住個頭咁…

等考完試,好好的由頭到尾煲一次,順手煲埋2003年crossover酒井法子嗰輯先~

頑張って﹗

另一篇:今期熱煲:長瀨智也~
[日劇]唔掂…《巨星夫婿2》

12 則留言:

  1. I love your sidebar design 八掛四圍望 click to open, to see details, that can save shorten the length !

    30th Nov 2006 06:36 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes~~the sidebar will be very lengthy when u have a long list of blogs, sites & stuff~~~

      30th Nov 2006 16:45 PM

      刪除
  2. 宙船是我近來的熱血歌呢.. 不過近來更加喜歡交響樂...emoticon,你一定知道我講什麼的.


    30th Nov 2006 06:52 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 宙船我set咗做來電鈴聲﹗一響電話就精神~
      交響曲我諗住等佢做晒先睇…我等唔到一個星期一集…都係鐘意一次過煲晒佢~~嘻嘻…

      30th Nov 2006 16:47 PM

      刪除
  3. 巨星我有睇過,不過都係偶然睇到有線播,我覺得男主角好白痴呀...頂佢唔順呀....

    1st Dec 2006 09:55 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好衰…我睇完某人的戲之後覺得好睇的話就好想搵番佢其他戲呢睇…
      睇完「My Boss My Hero」睇長瀨睇上癮…順手煲一煲仍啲舊劇…櫻庭呢個巨星其實真係幾…傻吓傻吓…得啖笑﹗哈哈
      無意中發現長瀨上年有套「虎與龍」都幾受好評,又想搵呢睇吓…哈哈

      1st Dec 2006 13:42 PM

      刪除
  4. 巨星夫婿係我0係無記度睇完覺我好睇, 之後叫我個fd借比我再睇, 有第二集架喎...

    1st Dec 2006 15:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 第二集…唔…兩個字…唔得…唔係幾得…唔係好得…總之好唔得…

      3rd Dec 2006 15:55 PM

      刪除
  5. 俾心機溫呀~!先期唔好肥呀~~自認為日本人,連日文試都不合格~我會笑你架~!(雖然我都不識日文)

    2nd Dec 2006 01:27 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你笑啦…無人話你知(即係我啦)我a-level 中文肥咗listening同oral架咩?母語都肥得點解日文唔肥得呢?哈哈

      3rd Dec 2006 15:56 PM

      刪除
  6. 我比較驚見到郎朗前日果個頭..... emoticon

    2nd Dec 2006 06:30 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解啲彈鋼琴的都仲意整啲咁既頭?要似長假入面的木村?
      我真係好驚set到好恆的頭盔頭的說…

      3rd Dec 2006 15:57 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD