2006/11/12

人字拖恐懼症

本人自小就怕著涼鞋,當中最驚的是人字拖…

不知何解,我總覺得人字拖會夾損隻腳…

呢個無厘頭恐懼症源頭有二:

話說我細個時仲會著涼鞋,某次去街去得興高采烈時比個姐姐以高根鞋踩落我的小腳處,痛唔在講,仲損埋。出得呢行(喺條街度),預咗俾人踩,與打大隻腳比人踩不如著番對密頭鞋,起碼無咁痛。

另外就係細個時一個叫人唔好山溪工地游水的政府宣傳片,片中幾個細路好高興的跳落個唔知山邊定工地既水乙水度,游游吓其中一個細路隻腳踩咗落口釘度,鏡頭影住佢隻腳係水中滲出大量血水,一時間綠得呢污濁非常的水變晒紅色,呢個鏡頭係極度震撼我的小小心靈,自此我覺得著人字拖(或其他薄底涼鞋)在街上行好容易如片中細路踩到啲尖野整傷隻腳…

就算天氣三十幾度,我都係忠實的著番我的converse

雖然,幾年前貪迷彩個花靚買了對迷彩人字拖,著落後發現其實係唔會夾損隻腳…哈哈

16 則留言:

  1. 我以前都好似你咁諗,所以由細到大都未著過人字拖,
    直至上年落大雨濕晒對 converse,迫住買對人字拖著,先知道...
    原來都 ok 喎~~~

    不過香港 d 路太污糟,人行路又唔睇腳,著人字拖其實都幾危險的~


    12th Nov 2006 22:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我著落都發現幾舒服,我係去camp時就著,平時係屋企都係著毛毛密頭拖
      硬係覺得隻腳無野保護好易整損,話晒行每步路隻腳都要受力,一損咗行時會更痛的嘛﹗

      14th Nov 2006 09:23 AM

      刪除
  2. 人字拖反而覺得無乜野, 不過一條橫條果D (即係除左人字拖外另一種拖鞋) 我就著幾多次刮幾多次.....v_v"

    所以我已經唔會著拖鞋出街...就算落大雨返工都係著運動鞋, 最多返到office 換過另一對袜同運動鞋(office 長備短褲/T裇/運動鞋).....


    13th Nov 2006 13:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係一個怪廦,落街買早餐時就算上身仲係訓覺著(當然係見得人的啦﹗)的短褲tee,隻腳死都要換番對波鞋…
      可能係怕整損,或許我潛意識唔仲意打出隻腳…

      14th Nov 2006 09:25 AM

      刪除
  3. 我同你相反,我好愛人字拖架,覺得勁有型--年時見到d牛黃頭著住人字拖奔走於安置區山區一帶,就已經為之深深著迷!最鍾意仲係最傳統綠色果隻人字拖(當然只可以o係屋企著或落樓下買野only)....出街會著d出得街既款色:P

    13th Nov 2006 19:43 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 綠色嗰隻…我樓下好多人都仲有著,hit item呢架﹗
      咁踢拖落街真係好方便既,我屋企附近啲屋村地方夏天直頭唔見有人著密頭街,可能唯一係我﹗哈哈

      14th Nov 2006 09:27 AM

      刪除
  4. 唉吔! 我也是最怕穿涼鞋,不過不同reason,也正想寫寫這個呢!

    13th Nov 2006 19:59 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. ohhh…等住睇呢﹗

      14th Nov 2006 09:27 AM

      刪除
  5. 我都試過被人字拖搞損只腳(果對人字拖仲系CONVERSE出咖),之後都好少著人字拖。一條橫果D就未試過。

    13th Nov 2006 22:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁可能係腳型問題啦,我自己腳踭一著新鞋就出事,試過磨都出晒血,勁驚…

      14th Nov 2006 09:29 AM

      刪除
  6. 哈哈,你講果個宣傳片我都記得,每次睇完都好驚!!果然好成功,令咁多人有童年陰影!!

    16th Nov 2006 22:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有一期我直頭係去泳池都唔敢赤腳行…行沙灘都驚腳板中招
      真係多得呢個宣傳片唔少﹗

      17th Nov 2006 09:19 AM

      刪除
  7. 我好鍾意著人字拖,除左冬天太凍之外,一有機會就會著,有一樣唔好就係行街最怕比人踩甩隻鞋^^

    16th Nov 2006 23:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實著懶佬鞋都有被人踩甩鞋既危險,我以前的返學鞋就咁穿,成日行行吓被人踩甩

      17th Nov 2006 09:20 AM

      刪除
  8. 我最鐘意穿人字拖落雨天,由其大雨濕咗快D乾爽。熱天舒服好似沒有穿着鞋子。

    24th Sep 2010 19:03 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗我係睇得政府宣傳片多,有一個咪叫人唔好喺山澗玩水,有個小朋友喺水入面一腳踩了落粒釘度…喺水度滲好多血出嚟…睇到我有童年陰影…從此我覺得著涼鞋都好危險呢…

      5th Oct 2010 17:52 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD