2012/12/10

突然懷舊之LOOP完又LOOP~日文歌篇

呢首《DON'T WANNA CRY》的意義是…小的第一首聽到入晒迷的日文歌,當年都未學日文的,但就會逐個音逐個音的抄低然後跟住唱…好癲啊…哈哈哈…

話說安室產子復出後曲風走向HIP HOP 和 R & B,慢歌好多時都係幾廿層LAYER BACK住唱的,好少有啲咁好唱(I MEAN K房內的好唱…)…再數,就係呢兩年的《LOVE STORY》(唔單止呢首,成隻《UNCONTROLLED》都係勁好聽﹗)…啲歌詞真係好入肉…啊…

《LA LA LA LOVE SONG》都係差唔多,睇完《悠長假期》後著晒迷咁迷套劇迷啲人(其實就只有竹野內豐和松隆子…XD)…連首歌都唔放過…又係唔識日文又走去記拼音而死記點唱,而家只要聽到第一粒音響起就有跟住唱和聞歌起舞的衝動…好可怕啊﹗

其實我想貼《停電の夜には-On the night of a blackout-》既…尤記得當年聽呢隻同另一首《薄荷キャンディー》學「しか…ない」文型的…哈哈哈。…但無就唯有貼住上面呢首有一水係逢心情低落就聽的《夏の王様》(見舊文),一唱到「大丈夫」時就好似歌詞咁講見到太陽就無事咁啦…~~~

原因不明,KT這首《PRECIOUS ONE》是小的高度回帶的…(而佢不停唱SOMEDAY、SOMEWHERE、SOMEONE,之後就有日文字,係學呢啲代名詞高度好用的一首歌﹗XDDDDD)呀…我好懷念有仁哥仔的KT呢…

點能夠無堅叔呀﹗《GAINING THROUGH LOSING》是LOOP到爛的了…但聽極都係有一種感動的說…

嘩﹗好開心﹗有片喎﹗呢首《エール 》我覺得啲歌詞(特別係副歌)好中﹗除了《夢のしずく 》之外和萬年K歌之選《明日,春が来たら 》,最愛就是《エール 》。

夜空ノムコウ》又是一首聽到爛的了…除了這首和《FLY》…我好似一路都唔太CLICK呢團的歌…

無片有中島美嘉真尊添,小的好喜歡這首《YOU SEND ME LOVE》的說,好有自傷自憐的感覺…冬天聽好啱FEEL的說…

萬年之選《一緒に》…哈哈哈

其實本身我想貼TOKIO的《THE ONE TO ME》,但呢首相信太偏係無片囉…咁貼番長瀨叔EX步姐的《LOVE DESTINY》啦…雖然我覺得堅叔的版本好聽好多…XD

****************************************************
通常我LOOP得都係為咗聽熟去唱K架啦…哈哈哈…

見舊文:

我的熱唱金曲
日K.唱得起

再續…

1 則留言:

要講幾句嗎?﹗XD