2012/12/18

[港劇](誤)tbb萬千蒸雞頒獎典禮2012~揭曉了…

哈哈哈﹗我竟然好神心的仆返屋企為了睇呢個節目(雖然因為我唔想俾身份證號碼所以無投票了…無17哥份係唔神心架啦…哈哈哈)﹗仲要成家一齊評論即時賽果,好好玩…我覺得全年無記最好睇係呢個認真得嚟有啲唔認真,唔認真得嚟又好認真的頒獎典禮囉﹗(仲可以俾我呃多篇文添﹗)

先貼番上一篇:我估既賽果

最佳男主角 
幻想版:01.馬國明(On Call 36小時) 
現實版:09.劉松仁(名媛望族)

10.黎耀祥(大太監)﹗﹗﹗﹗﹗竟然係柴九哥中第三次﹗撇除我覺得呢套劇將東西太后忠奸撈亂,無啦啦兩位太后同六爺又有三角戀,行過LAP吓LAP吓覺得幾好睇咁(我只係行過望到少少…)…雖然我覺得認真睇既話見到慈禧被寫成如此的大好人我會介櫈的…呃,應該講得獎者柴九哥呀呵?﹗哈哈哈…點講呢,不同於《二嫂豪情》和《根葛》啲懶係大情大性義氣仔女,李蓮英內歛啲睇得我舒服啲…

UM…雖然我本人是很支持松哥的(咦…我明燈效應又來了?)…但晚晚食飯見佢同羊兒喺度情情塔塔我起了很多雞皮…支持唔住…

最佳女主角 
幻想版:01.佘詩曼(天與地) 
現實版:10.米雪(大太監)

09.楊怡(名媛望族)…呃呀,兩邊包抄都唔中添…個CASE就好似06年谷胡囧唔成終於上年成功(但《萬凰》係我覺得堅得人驚的劇…囧),今年RERUN一次09年《宮心計》失敗了終於12年成功了…呃…總之呢…我好似已經唔鐘意羊兒了…

呀,我想話做乜好似選港姐咁叫啲男女主角出嚟講段野…睇到啲女主角好緊張,講到炒晒粉咁…雖然我唔鐘意羊兒(謎之聲:做乜你係咁重覆)…但見到大姐和三姐一齊攬四妹時都幾WARM呀…(而…睇番啲舊劇…大姐係做四妹阿媽…囧)

最佳劇集 
幻想版:天與地 
現實版:大太監/名媛望族 

天與地 …如果…命運能選擇~~~~~~成年過後聽番還是很感動…雖然望住台上同戚其義跟周旭明拎獎的只剩陳豪、黃德ben和簡慕華了…好唏噓…而拎最佳劇集,算係拎唔到橙執個桔咁囉…

最佳男配角 
幻想版:06.古明華(巴不得媽媽… ) 
現實版:09.陳國邦(大太監)

06.古明華(巴不得媽媽… )…幻想版中多個了…哈哈,雖然我心底是比較希望國邦爸爸拎既,但諗諗吓國邦爸爸平時啲劇入面戲份唔多極都總算比古明華多,學古明華話齋,企上呢個台機會唔多呀﹗(又說,呢幾年啲男配都幾乎唔使爭,由laughing哥((仲由男配去到爭視帝添﹗))非凡哥到辣薑哥,係今年兩個都好難揀呢…)

最佳女配角 
幻想版:01.黃智雯(缺宅男女) 
現實版:09.江美儀(名媛望族) 

02.胡定欣(拳王)…因為不喜歡鄭視帝所以我沒有再追這部劇了…差點忘了胡定欣原來有份的…哈哈哈﹗睇番維基先知/記得原來佢08年拎了《飛躍》…咁下一步…女主了?

我最喜愛的電視男角色 
幻想版:01.張一健(On Call 36小時) 
現實版:07.韋世樂(雷霆掃毒)

01.張一健(On Call 36小時) …time flies,《少年四大名捕》(或奧運6子會唔會多人識啲?)馬明、巴士高、PROF. KING都去爭視帝了,唔唱K會不會在C人獨…呃…ANY肥,馬明拎獎我是滿高興的,記得佢06年拎《飛躍》時一番塞錢入我袋的妙論(有BLOG有真相…多好…XD),今日又有大家唔拎最喜愛佢唔介意繼續拎…哈哈哈﹗呀,這部《ON CALL》我講咗咁耐都未睇…要開工了…(咦…終於睇泡劇睇到嘔了?﹗XD)

我最喜愛的電視女角色 
幻想版:01.葉梓恩(天與地) 
現實版:09.康子君(名媛望族)

08.陳家碧(雷霆掃毒)…其實這套劇我無乜LAP到的…而有睇既我弟和我娘話除紙山是做得不錯(我最熱愛既…梗係佢忘我演出千三娘既《洪武三十二》啦﹗哈哈﹗),佢同羊兒一人拎一個,大家都覺得這個豬肉是分得滿不錯的,而睇得很肉緊既家母…對呢個賽果很滿意之餘並發表了呢個結論:只要唔係胡囧就得啦…XDDDDDDD…我笑咗,唔好意思…

飛躍進步男藝員 
幻想版:梁烈唯(缺宅男女、東西宮略、耀舞長安、飛虎、大太監、兄弟幫) 
現實版:蕭正楠(當旺爸爸、拳王、天梯、大太監、玩轉三周1/2)

梁烈唯…嘩﹗關二哥和關二嫂真係一齊拎男女飛躍喎﹗不過我未返到屋企啦…唉呀…其實我有啲興趣睇番《飛虎》(支持燕王馬德BELL…哈哈﹗雖然我不喜歡謙謙…而羊兒拎獎時佢想喊與唔想喊之間…呃…我諗起周麗肥…囧)另,家母的評話:佢做的光緒很不錯…<<<<<娘﹗佢做同治架﹗囧﹗

飛躍進步女藝員 
幻想版:呃… 
現實版:苟芸慧(怒火街頭2、飛虎) 

黃智雯…哈…我竟然揀唔落手了…

最佳節目主持 
幻想版:黎芷珊(最佳男主角) 
現實版:黎芷珊(最佳男主角) 

黎芷珊(最佳男主角) …是很正路既…

最佳綜藝節目 
幻想版:環游世界明星賽 
現實版:最佳男主角/萬千升呢福祿壽 

快樂地圖…差啲唔記得有過個咁既節目了…

最佳資訊節目 
幻想版:盛女愛作戰 
現實版:走過烽火大地 

走過烽火大地 …都是很正路既…

*****
傑出演員大獎--錢嘉樂、許紹雄、陳錦鴻、李成昌、鄭裕玲

一返屋企正頒到陳錦鴻…我仲驚驚緊佢咁快拎老人獎…囧﹗呢個獎係乜條件選出嚟既呢?前面四名我都唔懷疑…呃…我唔係懷疑DIDI姐的演技…而係…聽聞佢《男親女愛》之後都無拍劇啦喎…但點都好…佢得知自己拎獎那一吓…是交足戲的…

萬千光輝演藝人大獎--汪明荃

咁呢個都無乜問題既…

***************************************************
曲終人散…出年再玩過…噢耶﹗

8 則留言:

  1. 我還以為天與地無望,但見到佢拎獎,令到我高呼,我覺得王維基既出現令TVB正視番我地既意見,支持發新牌﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. re:JERRY CHAN

      係喎…《天與地》拎獎是令人很高興…
      而今年雖然都係分豬肉,但分得很勻很唔錯,大家都開心(可能只有prof.king唔開心…算啦…佢係亞太區最受歡迎男歌手嘛…)…

      刪除
  2. 你有無睇馬明見到柴九拎男主角O咀既樣,馬明真係唔識做戲…哈哈…不過我中意佢…
    仲有DEANIE姐頒獎問邊個係馬國明,馬明好興奮拎住個獎揮手,勁正…

    回覆刪除
    回覆
    1. re:JERRY CHAN

      有呀﹗我見芒姐cap番出嚟…佢o咀個樣好好笑…但我覺得柴九拎都好正路喎,林lone拎我就o咀啦…
      佢06年拎飛躍時的妙論令我印象難忘…好like佢…
      deanie姐逐個男主角評論時好好笑…

      刪除
  3. 黎耀祥大太監雖然唔係好出彩,不過更好既選擇(EG.松哥秋官、天與地三子)唔係唔玩就冇提名,變左佢今年冇對手同佢爭。男配阿海離奇冇份,唔係三國混戰一定很精彩。

    回覆刪除
    回覆
    1. re:WINSON

      柴九哥既演出係穩穩陣陣,林lone就如當年力谷肥田,反應唔多掂(林lone呢個happy sir的角色反應應該ok吧?at least無聽到人叫救命)之後就頒俾演出四平八穩的阿蛇…

      阿海或者係上年拎咗?或者今年係有心做就古明華同陳國邦之爭所以唔再加有份量的對手落去了…掛…

      刪除
  4. 其實秋官個角色成日咁多戲中戲唔易做架,不過可惜啦套戲無乜人留意又咁dark。真心,近年除左阿戚d劇(上網翻睇)已經唔會再坐响電視前睇毛記劇嚕。所以我今次只能評同,其他邊個攞都無心水 XD 又話說,阿邦佢條路似柴九咁跑長途,所以今次比左古明華都仲有有其他機會追,既然咁好戲唔怕遇唔到更爆既劇嘛~我以前唔太喜阿佘,但真係無得輸,入面有邊個做得唔好?紙飛機一幕,0個種感動仲記憶猶新呀撞鬼 :P 不過今年應該係呢十年黎我第一次邊食飯邊坐响電視前睇毛記既大型節目咯~XDDD 應該開香檳啦 (茶)

    回覆刪除
    回覆
    1. re:gogo

      《心戰》我有lap到少少,不過又唔算好arouse到我追看意欲咁…而家排咗隊翻煲番《天與地》和追番《on call 36小時》先…

      《天與地》首播時我睇睇吓去咗追日劇,之後又掛住睇韓劇…中間甩咗之後做結局先追番,諗住之後追番但攪攪吓攪咗成年都未睇…但好奇怪一聽首主題曲又會諗番起啲劇情…那份感動又出番嚟…無記劇嚟講有呢個餘韻真係好難得啦…

      阿邦我覺得佢有得追,佢平時啲角色都茄極有個譜,古明華啲角色除了蘇基真係我記得的都是比較茄既…

      話實…我都係喎﹗我好耐無試過咁神心坐定定喺電視前睇足全程…哈哈哈﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD