2012/12/08

突然懷舊之LOOP完又LOOP~廣東歌篇

話說小的一鐘意一首歌喺上嚟就可以怒LOOP聽一萬次以上都唔肯收手(聽到想嘔為止的﹗哈哈哈)…突然懷舊成日無定向風周圍搵野懷舊,不如就貼吓啲我會REPEAT聽一萬次的歌囉~

其實我想貼08酷愛演唱會的《春天》,對住個MIRROR BALL唱的(但搵唔番條片了…囧﹗)好有型~,連住《騷靈情歌》一齊聽百(萬)聽不厭的說。小的對色士風是沒抵抗能力的…XD

BTW,今日睇FB說敬HINS會出翻唱歌…話實佢幾乎做親SHOW都會翻唱人家一兩首歌…無細睇選曲會係乜人的乜歌…ANY肥,還是很期待啦…(咦…敬HINS有首歌叫《期待》喎﹗)

一講怒LOOP的歌第一首就諗起《春天》…好啦…再數…

一舞傾情》是小的飛佛嘛…小的喺識去唱K之前成日邊PLAY帶邊跟住唱…而家咁好唱口相信都係當年練成的…無得睇歌詞喎﹗可以唱到由頭到尾跟住唱可見我聽了幾多次…(笑)…真係讀書又唔見我咁叻…

就說95版《神鵰》我睇了一億萬次,唔知點解當年可以一餅60分鐘帶,一邊全部錄了廣東版的《神話情話》,另一邊是國語版的《天下有情人》,然後一餅帶得兩首歌之後帶出街怒聽成個星期(我諗唔止…可能係更多)都唔厭,我都覺得我好勁…囧﹗

當年小的鐘意呢隻《雨中感嘆號》既程度係一到尾的"歌劇腔"「啦啦啦啦啦啦啦」時就即刻飛番前再聽多次,就係咁俾我飛前又飛後的聽整壞咗部WALKMAN的說(不知何解我又無將呢首喪錄在一餅帶度…哈哈哈)…可能有舞睇呢,齋聽就相對失色了…)…即是說呢,之後無論係聽CD/MD定MP3,最開心都係撳個掣就可以飛前又聽過…簡單好多啦…

阿公好歌無數,其實比《情來自有方》覺得更LUM又鐘意的係好多既(見舊文),但唔知點解特別鐘意LOOP呢首,特別鐘意LIVE版完晒成首歌之後啲色士風再奏番次「情來自有方,只要仍期望」一後個MELODY做OUTRO…嘩﹗即刻想CUT出嚟做鈴聲﹗XDDDDD

《不如這樣》會是陳醫生咁多歌入面比較偏的一首吧?唔知點解有幾首特別有衝動想再LOOP,又咁啱都係啲抽心的苦情歌,《不如這樣》係一首啦,仲有《掏空》、《預感》、《傷心證明書》(《淘汰》、《低等動物》((國語版喎﹗))、《單車》都可以入選呀)。小的口味好兩極,一係鐘意啲好正氣的《今天等我來》、《NEW ORDER》、《葡萄成熟時》(《陀飛輪》都好聽呀﹗),一係鐘意劇集系的《多一點》、《天網》(<有人會識嗎?喜爺《雷霆第一關》的主題曲呀﹗哈哈哈)…都是偏偏地門的了…篤…

原因不明,第一次聽陳妖LONE的《天亮說晚安》就勁熱愛和勁LOOP…

好強大﹗竟然有片睇﹗張智霖呢首《願每一分鐘都願能見你》,跟古巨基的《我和你的未來》和鄭伊健的《請你回來伴我》是SIDE CUT之中小的常LOOP既(呀﹗我應該放埋張學友的《天變地變情不變》啊﹗),都是甜甜地既浪漫情歌,聽得太多苦情的要聽番啲正面既BALANCE吓嘛…

我有講過我好鐘意聽呢啲自傳或致敬的歌嗎?從N年前梅姐的《歌之女》,到容天后的《最後一課》(仲有《舊日回憶的山丘》,都被我歸到呢類的…XD),草蜢既《我們》同HOCC既《滿地可》…都會聽到好感動好動容的…嗚…

放首新啲既先,聽完藍邦呢隻碟小的最愛是這CUT《COCKTAIL》…

******************************************************************
數吓數吓原來仲有好多…

如…

張太…《17度》…
千FA…《私奔》…(我講過好多次啦應該…笑…)
SK姐…《當世界無玫瑰》…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD