2012/12/16

提拉米蘇味媽媽奶…(暨奇怪飲品/特別版特集)

我(絕對/大力點頭)承認我是很無聊的,見到新奇飲品明知係奇怪味又貴都要走去試…最新的是這個TIRAMISU味的媽媽奶…不過新品來說這都不算太奇怪既,PCC年年都會有焦糖布甸味LATTE…啲味其實差唔多…

其實呢個飲品應該正名為TIRAMISU中間陣CREAM的味吧…因為佢係無酒味,也無古古力味…就係一PAT甜甜的CREAM味…就說和PCC個焦糖布甸味的LATTE勁似…也就是說…BLIND TEST的話我絕對估唔到係乜野食物味的飲品版…﹗哈哈哈…


多得偉大的面書,而又多得我咁無聊有新野就去試又影低佢…睇番原來2011年初時陽芒已出過焦糖布甸味啦﹗當時大家都說太甜…我…我…我…覺得OK呀﹗(我是甜魔…)…而一向不喜粟米的我…其實覺得左邊的清甜粟米味唔錯的…不過呢兩個特別版一陣就無咗了…

BTW…雖然我話呢啲特別版幾唔錯…但我從來唔飲名物陽芒的蜜瓜荳奶(有人說陣味太藥水…)…細個學校買紙包飲品我只會飲檸檬茶的說…又或者…

麥精味媽媽奶﹗係要麥精味喎﹗(當年我一路都唔知麥精其實是甚麼…)…前陣子70年周年有公仔的特別版…又無聊買了一餐。BTW…麥精除了冬天飲玻璃樽既熱飲版外…平時只會飲雪凍的…雖然我知凍飲傷身又會加大肚腩…但室溫的媽媽奶硬覺得會飲到個口一陣味…

 <<<呢個好似係上年(定今年?)的新年特別版…哈…











睇番啲相先記得媽媽奶都有出過特別味喎…呢個紅荳味的…零印象…唔係有影相都唔記得出過了…








頭先行7仔時見到VLT有聖誕版喎﹗呀…其實我唔特別熱忱去飲VLT的…但見今年歐洲國家盃時有各國波衫特別版又走去買一盒咁…但個貼紙遮住咗ITALY啊﹗而…成堆檸茶中只有一盒係意粉隊的﹗囧﹗









無影到正面添…上年和今年都有萬聖節橙味古古力奶我覺得幾ok呀…不過好似唔多受好評…(補番張相先…)


說到特別版小的最愛維媽古古力個冬天版…無啦啦隻牛戴了頸巾喎﹗十個CUTE…今年PCC個BEARY CHRISTMAS也可愛爆…(但焦糖布甸味LATTE好似無咗了?)…一路飲一路諗住某博友…

貼開又貼啫…

午後的紅茶就飲得多,午後時光都是第一次飲…呃…頗有雷味…我都係挑番罐裝咖啡好了…
以上~

12 則留言:

  1. 咖喱味我好似都飲過,但點都強唔強我飲過嘅たこやき味同泡菜味波子汽水。
    紅荳味維他奶係好味嘅!好似紅荳冰咁囉。
    咦?點解我唔知栗米豆奶同焦糖布甸豆奶架!!應該當時未ADD你FB~

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:金田一

      たこやき﹗﹗﹗﹗﹗如果係薯片的話應該得個鹹字…飲品會係乜味…巧京京…泡菜味我反而想像到…
      紅荳味我真係無乜印象了…另外兩個粟米和焦糖布甸都不賴的…但可能太騎呢所以出咗一陣就無再出啦…
      唔記得貼…呢兩年逢萬聖節就有的橙味古古力奶都唔錯架…
      (咦…我上年未add你咩個facebook?)

      刪除
  2. 無記而家做緊大太監大結局,都無咩興趣睇,係我阿媽襟黎襟去,睇卜大太監,又睇下國際台講日本地震。

    立下見到大太監又係預無新意咁,講假遺囑啲低能橋段,佢係回到三國,都寸過自己D戲成日都係呢D橋,但而家呢套所謂台慶劇,都仲係講呢D野。最討厭,係整D演員陪你睇電視,皇恩大赦咁,洗唔洗全港觀眾謝主隆恩?

    睇日本地震單野,好似隔岸觀火,幸災樂禍,其實都過去左咁耐,而家先播套咁既野都好遲。

    有敵

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:…咦…無敵定…有敵?

      《大太監》我只坐定定看了第一集…930睇一個鐘的話成晚就無了,我寧願留番啲時間嚟溫書,所以無追…偶然LAP到都有少少O咀…首先我係有歷史潔癖唔鐘意劇集/電影亂咁改的,所以對東西太后忠奸轉換了有少少O咀…第一野已經唔鐘意…加埋之前無記劇改到啲歷史橋段似笑片多過似正經片…所以都沒心機追了…

      上年的日本地震,咁日本係喺地震帶係成日都有,不過多了一個ISSUE就係核問題,意義上同平時啲地震又唔同既…

      刪除
  3. 我接受唔到維他奶有其他味…除了麥精,連朱古力味我都接受唔到…

    回覆刪除
    回覆
    1. re:JERRY CHAN

      咦,古古力味我都好鐘意飲的…不過首選都係麥精…
      通常啲特別味我係試一次半次…之後都唔會回頭…盒野期間限定過完後就忘記曾經有過盒咁既野的了…

      刪除
  4. 我係無敵,不過發自己脾氣,所以叫有敵

    有人話,無永遠朋友,無永遠敵人

    我就話,無永遠既朋友,有永遠既敵人

    仁者無敵,我唔係仁者,點會無敵?

    係呢呢度留言真係好,唔洗登入都得,我工作地格離有人,有時唔方便登入,唔想佢睇到我password。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:無敵

      你講既野好玄妙…UMUM

      好多blog都可以唔登入留言?blogger有好有唔好…so far都ok咁囉…

      刪除
  5. 其實而家諗大太監,無記寫到李蓮英同西太后係忠,都係玩而家d人鐘意為歴史平反/玩歴史果套。
    即係好似而家d人都知,呂布唔係有勇無謀,劉禪都唔係昏庸皇帝
    什至有d小說漫畫之類,都講到點解後世d人覺得佢地係笨?都因為佢地二人都係扮笨
    其實大太監都係玩呢套,不過玩得唔成功,佢拍成咁,我覺得不如干趣d,拍套「鐵拳無敵孫中山」
    我好想睇下孫中山大戰慈禧/李蓮英,哈哈!
    by有敵

    回覆刪除
    回覆
    1. re:無敵

      我無認真睇《大太監》,不過比起《紫禁京雷》,呢套算係改得嚟都合理…即係戲劇唔一定要跟足正史(雖然我承認我呢方面我有潔癖)…改得合理能自圓其說都可以既…不過好多時無記啲大作係會變笑片啫…

      哈…孫中山都想大戰慈禧架我估…唔係都唔使起義咁多次…

      刪除
  6. 陽光蜜瓜奶好唔好飲真係見仁見智
    我就覺得好好飲,直情係至愛,
    但都有朋友第一次試就吐返出來,
    話好藥水,呢世都唔再飲。

    家母知我鍾意飲,就試過買6包裝返來,
    但係買左維他個隻,完全唔好飲,中哂伏…

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:Nicky

      我細個啲學校都係賣維他的飲品,所以我好少飲陽光既紙包…蜜瓜都好少飲…我又唔特別憎又唔特別鐘意咁囉…

      我覺得維他和陽光互出對方的名物,就好似淘大挑戰李錦記的蠔油,而李錦記又去挑戰淘大的豉油,試完後我娘都係買番淘大豉油同李錦記蠔油…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD