2012/12/07

關於韓流(樂)

剛好lap到sub開的博主寫這篇《不愛韓流》,又想搭吓嗲講兩咀…

小的雖然突然(自覺selectively)哈韓,文中說既某程度是同意的,又確係女既露腿男既露心口,啲人個個熟口熟面就算睇劇認識了某人睇番mv都未必認得佢既…然後啲歌又確係好易口入聽幾次就認得(特別係拍得mv打得既歌啦…),然後又確係歌精舞勁(也很有機械/formula feel的…),只於歌詞,通常喺youtube睇mv都無中字版的…所以就算聽到熟我都係唔知佢唱乜喎。最令小的sterotype既…都係唔知點歌舞曲實會無啦啦有個人企出嚟驚呼狂叫(我諗起ARASHI…哈哈)…要表現出佢有深厚的唱功嘛?

但又咁講,作為主打歌,唔易入腦又邊hit得起呀?慢歌起承轉合易入口…咁泡菜國都有k場market要entertain,情況其實同香港日本無甚分別,而至hit上得榜既通常都係受年青人歡迎既歌手,咁target年青人就梗係不會要求深入但求易入口,都好易理解。而唱片公司見某首歌成功就一條龍rerun某首歌既mode…又好易理解喎…其實呢啲問題都不只是韓流呀…一向廣東歌和jpop都係咁架喎…

或許是個trend去到泡菜國藝能界度,突然好似泡菜人先係咁唱歌了?

(謎之聲:雖然睇完《愛情雨》我是幾like允兒妹的,但聽過幾首少時的歌後…我深深地覺得《不愛韓流》那篇文說kpop「弊病」都全部中晒,唔記得邊首有中字歌詞…睇完…實在係我都可以去做填詞人了﹗唔記得係《gee》定《the boys》…9唔搭8度10分係滿分係100囉﹗女團都係唔click…我專心去睇靚仔好了…)

((因為呢水煲緊呢家字號的另外一團既舊歌,八掛之下去煲吓佢地分裂/訴訟啲舊聞啦,原來之前已經有另一團又係similar case(((我只聽過個名而未聽過佢地啲歌,竟然是看劇重溫番…好詭異)))(((係咪仲有一隊神話直頭((((<<突然響名了…))))成團quit咗?聽過吓佢地今年隻碟又幾ok喎…))),睇番3子訴訟啲內容,啲contract內容真係幾京京,雖然都成日聽聞J家都出名癲狂,但呢家字號((((通行都係咁吧?))))仲癲,對藝人榨壓仲勁,成名之前都算啦,成名之後都唔見得improvement…唔怪得會有咁多自殺case…又或者頂唔順同公司反目了…))

咁jpop pop極都有啲人雖然永世都唔會上到oricon,但又唔算特別cult,是有大眾fans既,我都相信kpop係有呢啲自家風格的歌手…只係當最多人講(或蛇果報講得最多既)都係嚟嚟去去少時、psy((嘩﹗蛇果怒講rain哥架仲有,仲有wonder girls…之前的《nobody》同而家的《江南style》都有hit歌必有的境界:聽到想嘔了…)),咁好自然唔多聽既人就只以為佢地就係成個kpop都係咁…係好正常既…未必個個都有心機會去搵啲特別野嚟聽嘛…

呢個年頭我過了可以豪聽成個pool的新歌再去選心水的時候了,無論係廣東歌、jpop定無啦啦追吓的kpop,都係聽嚟聽去那堆…突然覺得自己好小眾,型咗…哈哈。

6 則留言:

  1. 其實呢, 不喜歡聽, 不去聽就是啦. 不要連同喜歡韓樂的人都說成是腦部缺陷 (連"陷"字都打錯都唔知邊個腦部有缺陷), 過度激動和思想晚熟吧? 我不敢反駁呀, 免得被說成是維園阿伯呀.

    話說你提到的某女團, 我都唔多 click 的. 不過咁, 我唔 click, 又唔駛去踩人咁冇風度, 唔聽咪得囉.

    韓國演藝圈有不少自殺個案, 要分析架, 當中涉及好多原因, 我立過有一篇講同韓國人民族性都有關架, 我冇認真研究過, 所以唔會亂up.

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:紫熊

      唔鐘意就唔聽的確係喎,但又有啲人鐘意一路聽/睇一路鬧,而且…我諗文中說會「聽到腦殘」是指某部份流行元素很高而且高度重覆嚟洗腦的歌吧…

      SO FAR我係聽某幾團和好些OST的歌,都OK丫,又不只一味文中說「最POP」的那種歌既風格,都CATER到呀,只是未必係最POP又最多媒體日播夜播,唔主動去聽又未必會接觸到咁啫…

      屋企有晚輩是該女團的粉,佢反而無理啲歌詞,係話佢地成日咪咀咋喎…

      韓國藝能圈生態是小的最近很有興趣研究的AREA…哈哈哈﹗

      刪除
  2. 聽唔同國家ge歌,係無咩野,甘多人聽英文又唔見得出會無以上問題

    看/聽多左韓國歌反而仲大開眼界(已經識得分邊D人係有整一整個容貌同可以取笑歌手們的英文發音XDD)
    女團主要不要是某些很賣弄性感的,我都會聽下首歌同唱成點...反而歌詞真係無咩點睇啊
    我多數都係聽男團歌多D(通常比較好聽)

    自殺可以係網上言論壓力(所謂anti)引致的,好久(?)之前有一名韓國女演員接受不到網上言論壓力就自殺,有D係老闆迫你賣下身(?)就頂唔住自殺

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:小木

      都係喎,聽多啲開吓眼界,某啲曲風的歌未必會鐘意不過得個知字啫,唔鐘意就唔會繼續聽…有時跟同同傾計時大家拎最近聽緊乜歌出嚟講吓,又會有新發現…

      前兩天聽收音機聽到2ne1的歌…好好聽喎﹗雖然個造型都係好眼線的泡式郁,但歌聲很有洋樂風格,跟之前見開的女團風格很不一樣,有趣啊﹗

      我越來越有興趣研究吓泡菜國藝能圈生態了…哈哈哈﹗

      刪除
  3. 培養一個藝人需要投入大量金錢,所以合約條款苛刻亦無可厚非,願者上釣,當有毛有翼時就可以毫不念知遇之恩飛起舊東家,自立門戶啦,這是現今能獨當一面的藝人的經營模式吧。

    我也覺得通常男團的歌較女團耐聽,少時的歌我只有一首是可以聽完再聽的,其他的若不配合MV就聽不下去。

    你喜歡允兒?可以看看這個她有份客串的MV,不知你看過沒有?http://www.youtube.com/watch?v=aJsqQ4r20xs,很清秀呢~~~應該是剛出道吧!而這個女團的歌我覺得較少時耐聽多了,但因為種種原因,被公司投閒置散,她們好似上年才重組,但都今非昔比了。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:五月

      都係既,呢個世界無免費午餐,你受得人家咁多錢財去TRAIN和捧你,自然要付出相應代價。初出道就想有名有利,到紅到某個LEVEL自然想要多啲自由度或話事權,到時公司又覺得你唔聽話,大家不咬弦好似係永遠的困局,睇吓個藝人夠大膽自己飛出去定係同東家傾掂數咁…

      少時啲舊歌我聽了一首半首咁啦,佢新碟啲慢歌又幾OK,反而主打《I GOT A BOY》我覺得好唔掂,連MV都看不下去了。女團我認真聽碟的只有2NE1。我又真係聽男團多啲,又真係點解呢…哈哈哈…

      允兒係睇完《愛情雨》覺得佢幾清秀幾可愛咁,順帶就留意吓少時啲歌咁,因為我N年前已經聽BOA,咁又順帶留意吓SM啲歌手,連來連去咁,但SO FAR無聽過THE GRACE呢隊喎﹗(SES因為N年前和V6合唱過所以識﹗)看來真係投閒置散得好緊要﹗囧

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD