2012/12/29

[韓劇]《擁抱太陽的月亮》

睇完《尖唉》好好奇呢套劇點解可以收視咁高,又話頭幾集啲童星演出好強大,咁我咁好奇梗係開嚟望吓﹗啲人腳都好熟口面喎﹗(本來我諗住我只會識森動了?﹗)

研究既時間開始了,男子組有《想你》個少年正宇(佢叫呂珍九…好在唔係姓李…sorry…好爛的gag…),跟住有《屋塔房王世子》個李敏豪…我見到李敏豪同演王上那位叔叔就諗起《成均館》了…王上由成均館老師升咗呢做王上了(<-好無聊的發現…)((咁阿敏豪哥都有賊仔成呢做少年版再升做main cast的一部份了…))…另外那兩個唔識…成件事…我不停諗起…乜hum把拿都關朴有天事…

少年版4人組其實我都未認得晒啲樣(主打係唔著官服著私服的許炎和阿雲哥囉~)((上圖個花仔郁都好爆炸…))…轉眼就睇到去成人版了…其實森動都唔係大過李敏豪好多吧?但佢fall into成人姐了…囧(跟小妹妹的合照笑得幾開心…哈哈哈)

 女仔嘛,有睇《想你》的少年秀妍,呢個古裝郁無咁靚喎,同埋同《王世子》一樣都係將原來成為世子嬪的人扯下來自己去做咁…見到佢同呂珍九…又真係好難唔諗起《想你》囉…話時話,演公主那位小妹妹讓我有一吓覺得似《想你》的童年恩珠…但睇維基又無講係唔係喎…

至於少年煙雨呢位妹妹…雖然唔係靚到dum一聲那種,不過演技真係好到位(角色所限少年寶鏡唔多搶鏡啦…),對住世子的少女情懷,喺父兄面前的懂事世故,好勁﹗(佢在父親懷裡睡著離世那幕哭得我好慘啊﹗)看網上報導話小妹妹演得太好甚至將成年版韓佳人的風頭都搶去了,攪到大姐姐俾人話演技唔及小妹妹…咁我要金睛火眼望清楚了…

sorry,我掛住睇周邊八掛添,真係不能不讓我周不時諗起《成均館》架,原來個原著故仔作者就正正係《成均館》既作者…唔怪得索得出陣除…any肥,我想話阿呂珍九哥哥仔次次(其實都係睇過佢兩次啫)都有個慘痛初戀?個對像又咁啱都係假死再用第二個身份出現番喺佢面前…咁啱既?前世今生了?﹗(sorry…我忽然twist咗去《想你》度…)…同埋我想問,點解煙雨喺個棺木度因為缺氧而昏倒了,起番身…會失憶既?﹗唔係fa…咁火足完咪好多人會失憶…囧﹗

都在講童星添,因為才看到第6集森動(死都叫佢森動…哈哈,我太難忘森動作為韓流明星拎獎拎到去格林美啦﹗)先出場,好期待佢傳說中「又霸氣又可愛」的演出…哈哈哈…

後感再補:[韓劇]《擁抱太陽的月亮》完成後感文

2 則留言:

  1. 呂珍九同大東好似樣... 囧

    回覆刪除
    回覆
    1. re:lu

      我可以說…其實我唔太知道大東是甚麼樣嗎?篤手指…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD