2012/12/23

一把年紀學琴記(十)~一些領悟

原來上一篇已經是年頭的了…噢…真係時日如飛…今天在我心裡…是充滿不退的記憶…

言歸正傳,《過雲雨》還是未練成(其實我仲搵咗某人《原來是美男》OST的琴譜…但睇唔明…(?)



呀,上面那首是出年會挑的歌…遲吓應該會發夢都在咒罵貝多芬的了(但《貝多芬病毒》我是OK的﹗哈哈哈﹗好爛呀﹗)

1. 相信你的手指
呃,個感覺就好似游水吸一口氣就嗚個身落水,或者踩單車腳一吓踩住踏板驅車而出那種感覺(不過我係唔識踩單車的…XDDDDD),有啲位唔知點解彈極都唔啱,好似裝飾音呀…或者拍子錯…手指總係唔聽使…巧京京…因為我懶,好多時係上堂前一兩日先臨急抱佛腳,於是趕住想快啲練成…就更衰…好奇怪,一係就一路都彈唔到…當有一吓突然得咗時…就得咗﹗噢…

然後呢,我有舖好衰的癮是鐘意就手,我唔明點解135手指都得的指法又要寫124,跟住同一粒音做乜要1234而唔可以同一隻手指彈晒佢呢?好其怪…但有時就係要跟書上MARK咁按…見佢寫124就照彈124啦,係中架喎…好奇怪…咁,人家寫得出咁既指法,總有其道理吧?

2. 歌仔書
爬forum見到有人LIST晒乜乜GRADE應該彈乜書,有人說彈完Everybody之後可以挑First Lesson in Bach 同埋 Piano pieces for Children,練手既就Czerny…呃,前兩本我都未開啊…反而是多了兩本另外的歌仔書…miss唔知係咪驚我challenge佢呢,每開一本都會解釋一大輪佢有乜好處咁…um,其實我唔急開Bach和Children pieces啦,兩本小的都八掛走去望過一吓…頭幾首是ok的…之後的已經頭昏腦漲了…

3. 考級
最大的意義是…店家又可以收高些學費了﹗偶然在forum度會見到啲人post學幾多年可唔可以挑幾多級咁,學日文的經驗告訴我考到級係證明我了解個考試制度兼成功應用到咁解(miss經常問考完N1係咪好勁…我話…對住個日本人我都係啞的…嗚…泣奔)…考級係目標之一,但可以駕馭唔同年代樂曲既技考都係重點吧…就如我對住個日本人啞晒咁我都唔好意思話我自己識日文啦…

但無論如何,升呢的一刻還是有點高興(和虛榮的…)

4. 細路你咪望住我啦…
告訴看倌們,琴行度見到啲小朋友望住我拎住啲書走來走去係好奇怪架種感覺…乜野啫…姐姐唔可以學咩…嗚…

****************************************************
繼續努力~~~

2 則留言:

  1. many many26/7/13 20:21

    終於學了差不多一年,雖然唔知自己究竟有什麼得著,
    但每成功彈到一首歌都會感到快樂~
    大個佐先學琴真係要鼓起無比勇氣!
    謝謝你的文章!!
    一起加油喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:many many

      不用謝啦,多謝你的留言先令我醒起我成年咁濟無寫過學琴的東東了…哈
      我繼續都係為三首考試歌而博鬥,真係幾煩,以為自己彈得似似地的時候就要對拍子機,對到頭都大埋…
      大個學真係幾煩,一來出入琴行俾細路望住(不過都算啦…哈哈哈﹗),返工又無時候練琴,到夜晚時想彈又驚嘈到人,彈番電鋼又覺得手感不一樣卒之無心機不如早啲瞓…哈,其實都係我懶…
      不過我成日覺得而家唔學第時咪再一把年紀啲,想做就做咁囉~
      你都要加油啊﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD