2012/12/10

BIG BANG Alive Galaxy Tour 2012

話說自從我話我會去睇碧班後,有十萬(<<太誇張了吧)個人問點解我唔去睇某人深圳演唱會而睇碧班…哈哈哈﹗我太唔似會睇碧班吧?(難道是因為我無出過文說我煲緊佢地既歌?)

有喎﹗去泡菜國時睇過架﹗同埋我係有聽《alive》和《still alive》架﹗(真係想知佢地再出特別版的話係叫乜名?﹗still still alive?)

((因為小的睇了2010年個live同上年既dome live…某人落力演出是不賴的啦(((始終是演員出身嘛…)))…但歌太少(((雖然今年是多咗《just crazy》)))形式又太FM了…我太挑剔了嗎?﹗哈哈哈…))

話說我們是看坐位的,但場地無指示嗎,跟段數咪"鍾"咗下層,落到去先發現相關段數係企位的,囧咗﹗再啦啦聲走番上去…人多到呢…人潮裡跌蕩,未抽空細看呀﹗(等入場時怒播((最近我好似好鐘意怒用個"怒"字))《BLUE》幾驚聽完成首都未入到去呀﹗)

好在入到場坐低時仲未開場(這是甚麼好彩﹗過咗8點了﹗)…很奇怪的是我懷疑隔離那兩個人是拎免費飛…可能剛買了三叔手機…)…全場佢地係唔郁的…囧﹗連我呢啲平時打死都唔起身的人都忍不住聞歌起舞了﹗

我慚愧了﹗話說年初聽《ALIVE》時確係好著迷《BLUE》和《LOVE DUST》…但之後就無細聽了…3、4月係怒煲緊CNBLUE和某人,跟住就去追OST既歌,然後失驚無神神起一番,就係無乜煲碧班的,其實…我最熟都係前面講的兩首,《芬達屎迪悲啤》和《BAD BOY》…同埋因為MV係有大物的《HARU HARU》囉…無貨了﹗

而我只係識唱前面幾首歌啲英文詞咋﹗前前後後啲人連韓文詞都跟住唱埋…有口難言呀﹗我無溫書﹗要食慚愧波板糖了…哈哈哈。不過還是很HIGH的可以聞歌起舞啦…

告訴看倌們,雖然小的覺我這團的歌很不賴,但我是唔認得邊個打邊個的(謎之聲:佢地啲郁咁爆應該好易認啦…囧)…睇完呢場我記得了﹗哈哈哈哈﹗

<<<很頹的紀念品檔﹗







  • 感謝友人幫忙訂飛…位置超好的好近台﹗唔使睇大電視﹗不過就係我無拎相機…於是唉瘋影出嚟的都係爆晒光…囧﹗
  • 奇怪平時泡菜團的演唱會唔係唔俾人舉機影相架咩?有人怒拍片添喎﹗
  • 我仲以為唔會點ENCORE的時候竟然有喎﹗完場時差唔多11點幾啦…(作為一個巴士迷…因為機場快線可以回程特價於是死頂搭地車了…望住要等9分鐘真係囧咗﹗跟住嚟的竟然是東涌線的列車…我仲以為可以舒服吓瞓吓喎﹗我可以向地車公司反映我覺得蝕咗嗎?XDDDDDD)
  • 可能我俾BONG BONG棒縱壞了…雙手FING FING的感覺好怪…但我未至於會拎220蚊去買枝花花燈去FING喎…(呢方面…我還是努力為某人的豪宅出錢出力吧﹗)
  • 是真的應該煲吓啲歌…有口難唱…我好想跟住唱架﹗
  • 雖然個SHOW是三叔SPONSOR…佢去到最後先喺大電視度出自己個手機的框都算幾低調…而個框…係N年前的手機郁喎﹗唔潮了…
  • 後面有堆少女係又叫唔係又叫,前面就有兩個性感少女唔郁全程…相映成趣…
  • G-DRAGON啲SOLO係我最記得的部份…但佢啲饒舌風卻正正係我最唔鐘意的…(所以一路我都聽不下TEAM H…XD)
  • 問番同行友人…我係咁話好聽的原來是這首:
我記得兩首覺得好好聽的,一首是拎MIC STAND唱的《CAFE》,一首是放了五張櫈出嚟唱的…有人知是甚麼歌名嗎?﹗

死啦…睇完好HYPER…而家點幾鐘仲鬼咁精神…XDDDDDD…好FANTASTIC耶﹗

4 則留言:

  1. 一首是放了五張櫈出嚟唱的 << 後尾太陽 (我知你唔知佢係邊個, 除衫個個) 叫大家一齊大合唱個首係咪? 呢首應該係haru haru 喎?你上面話你聽過架?

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:紫熊

      只要佢地KEEP住而家呢個髮型我諗我會認得邊個打邊個的﹗
      《HARU HARU》我有煲應該認得出喎…(你而家都未瞓?﹗我在YOUTUBE緊佢地啲歌…XD)

      刪除
  2. 我冇記錯呀!
    http://www.youtube.com/watch?v=aAGd2_zZbhk

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:紫熊

      哈哈哈﹗是我幻覺了﹗
      我見你寫了song list出嚟…等我搵番我覺得好好聽那首係乜先…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD