2008/07/27

終於是新碟…謝安琪《Binary》

小的不是忠實張太粉,不過本人呢啲自命(懶勁地)受不住我好慘情歌既,聽到《姿色份子》、《愁人節》確覺得眼(耳?)前一亮,不過當本人想多加留意張太的歌時就撞正她產子休息勁出精選碟,嘩,這令我知道,奶粉錢真係好難賺。

回了一整年精選的帶,終於有新碟了…

(小聲說:確實覺得那兩張精選很搶錢…死囉…鮮奶這麼多張太粉,我會被打嗎?)

01. 囍帖街

超.喜.歡﹗感情分大晒,因為小的曾經每天行經此街,目睹她的繁華被狠狠拆掉,幾經抗爭還是逃不過消失的命運,現下每次行過見到那堆綠色的圍板都很感概,「有感情 就會一生一世嗎」…好中…自行對號入座中…

02. 十字架

張太的歌個人最欣賞就是睇周博賢的詞(不是周國賢﹗﹗﹗),以文載道嘛(雖然不是次次都會有令人會心微笑的感覺…)。這回…我聽了兩次對歌詞印象都不太深,反倒是簡單的鋼琴伴奏配張太歌聲,有種蕩氣迴腸的感覺…

03. 私隱線

啦啦啦,上面講那種聽到笑的共鳴就是這首了。真係好怕搭車時撞正啲人大聲講電話,今日返工返成點、邊個親戚賤賤格格、個男人對自己點衰…喂,我無興趣知呀, 你可唔可以細聲啲je﹗最鐘意是一句話我上車只想聽歌…我就係了﹗所以說…我努力搵一流的隔聲耳筒。車廂中太多大聲公講電話人了。

04. 如花

還是為是梅姐的如花,點知是星爺那個。「敬業與否定高下 區區的小角可變作佳話」…二打六的應援打氣歌啊﹗哈哈哈…

05. 17度

人說這首似蓮母的《微涼》…我想是感覺像吧,實在兩首本人都十分熱愛。感性、灑脫,真很有秋天清爽感覺,剛打上台時已十分喜歡,亦是吸引本人去聽這碟的歌啦。都說,我怕那些我愛你你唔愛我要分手我好慘回帶情歌…

06. 入型入格

聽到這首的一句「故意去作狀扮型太拘謹 只懂跟風不思索笨得很」我又回心大笑了。現下網上世界有個現象叫「專家ization」,他們會作出「最專業」的分析和評論,又就別人的喜好多加「指點」,然後「推介」相應新品提升人家品味…這首聽著聽著,我不自覺大笑了,很過癮﹗

07. 烏托邦

講人們追名逐利,感覺很《姿色份子》那種冷眼看世界,酷爆的。

08. 十優生

我沒看《師奶股神》,這首沒怎樣聽過,這回才是正第一次聽。感覺是…無記啲綜合節目opening時咪好鐘意搵那水既hit歌,重新寫上襯合節目內容既歌詞讓一眾dancer大跳特跳那種開場曲,麻麻地…

09. 港女的幸福星期日

還是為是《神奇女俠的退休生活》既朋友…我想講呢,港女去茶餐廳的嗎?(不是應該拉男友去食日本菜或其他貴野?)港女看明周嗎?(東地有more送,好似啱啲喎…)港女仲講郭羨妮嗎?(係都講徐子淇,update一點係劉嘉玲囉…)。阿Y筆下的港女和小的認知中既港女唔多似…硬覺得似闊太悠閒星期日多啲。

10. 那碗粥(國)

《十字架》國語版,和廣東版一樣面目模糊,印象不深,skip。

**************************************************
其實,這碟就算只有《17度》和《囍帖街》兩首好聽我都滿意收貨的了。還好碟內其他歌讓我覺得張太找回精選期以前的路線和感覺(有點像安室奈美惠《181920》精選後路線混亂一大輪,到《Style》才搵到定位再出發…),可喜可賀。

我覺得這碟比某《都市感覺》精彩,某張生要努力啦…
from娜姐:謝安琪《Binary 二元素》後感
from小百合:靈氣再現,謝安琪以《Binary》重新歸位
(看張太的碟評我都很迷惑,她一出道就標榜不唱主流情歌,不知怎的她好像成了「聽佢就好型」之選(死囉,唔通我都在扮型?﹗XDDDD)。而又因為她這種挺而 走險的膽量(好像拯救香港樂壇…),唱歌有heart所以歌曲質量(特別是出精選碟那一水…路線好像模糊了…)稍稍偏離原來模樣,但因為她有heart所 以應該對她寬容點…orz…這logic…好像怪怪地…)

18 則留言:


  1. 我都係覺得今年d碟張張都……所以先叫高分d,獨立睇,都係咁上吓啫。

    27th Jul 2008 21:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得周生將題材入詞的手法高明了,之前的碟有些感覺幾突兀的,旋律、編曲和歌詞不大配的,今回感覺三者調配得很好的說…
      話實,今年廣東碟我又真係入貨唔多喎…ORZ

      27th Jul 2008 21:28 PM

      刪除
  2. 喜帖街的確正,連我呢個不太喜歡謝安琪的人,都覺得好好聽。
    不過那首十優生,第一次在電視聽時,覺得唱的人聲底薄,唔夠氣,還以為是劇中其中一個藝員梁靖琪唱的!!你知無線呢排成日搵演員唱主題曲啦!!點知後來發現是謝小姐唱的!!睇黎謝小姐真的要在唱功上努力一下了。

    27th Jul 2008 21:28 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂喂我都係以為梁小姐唱架﹗如果係梁小姐的話我會覺得OK喎,張太就唔OK啦…
      囍帖街因為佢被拆那一水我經常要在那頭出沒,親眼目睹被拆經過真係好心酸和震撼,所以聽這歌感受特別深囉…
      聽說張太幾次LIVE演譯《17度》水準都好穩定…

      27th Jul 2008 21:31 PM

      刪除
  3. no reason18/6/13 09:44

    我都係覺得17度好聽;第九首d詞有d脫節,不過老實講如果而家詞是寫嘉玲,過多半年都係out

    28th Jul 2008 00:45 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 17度真係越聽越鐘意的說…
      張太啲歌寫生活習慣多過時事既…茶餐廳呀小巴咁都唔會一時三刻out,係郭小姐單野就真係out咗小小…差啲以為我聽錯啊﹗

      28th Jul 2008 07:52 AM

      刪除
  4. 有人話佢生完仔唔得閒練歌
    總之幾次聽佢唱live,好似囍帖街,嘩佢完全唱唔返law
    (雖則我覺得佢cd ver 都麻麻)
    佢話晒都叫sell唱功,唱得唔好就算歌詞有意思d曲風唔悶都可以插掛...

    28th Jul 2008 09:35 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁…湊仔真係好忙既…
      聽流行榜啲dj都係咁講,張太歌曲水準係不俗,不過就爭在live那一野…
      我睇親勁多蝦碌都唔見佢,無乜睇過張太唱live,所以不加評論了…umum

      28th Jul 2008 12:03 PM

      刪除
  5. 田中小百合18/6/13 18:28

    是周博賢令她更入型入格。

    28th Jul 2008 22:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你這句太一矢中的了…

      30th Jul 2008 13:20 PM

      刪除
  6. fighting phoneix18/6/13 18:29


    舊年12月31號果時在奧海聽過張c奶唱live,音準基本上冇咩問題,但就是無法感動我

    30th Jul 2008 14:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 張c9的歌感唔感動就真係一啲啲,《17度》我好中招,但《鍾無艷》咁慘情我就無乜感覺…
      音準既野都好睇佢狀態,水準好似不太穩定…睇大家評價…(我無乜聽佢唱live…)

      31st Jul 2008 18:02 PM

      刪除

  7. 起初留意張太是因為她歌曲的歌詞,因為係一大堆K歌情歌中,周博賢的詞就真係一股清泉...好爽!
    至於張太,唔知係咪自已唔鍾意聽高音,所以初時覺得首「姿色份子」唔多吸引(尤其超高音位),不過之後「愁人節」、「亡命之途」等就唱得以幾好,自然好多。
    不過唔知點解,聽「十七度」我覺得她的鼻音簡直失控(恕小妹唔識聽歌,其實鼻音係咪呢首歌的特別之處?),而唱LIVE的時候就完全無氣,好似鬼食泥咁...
    好希望佢係因為生完仔所以狀態未完全回復,等待她下張碟會好D....
    fighting phoneix,雖然依家樂壇好似多咗D實力派,但唱歌無感情亦係呢班「實力派」歌手的通病...

    30th Jul 2008 18:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係,我都係被佢非情歌歌詞所吸引,而唔係佢歌聲吸引我,所以我成日覺得我欣賞既係周博賢先於張太…哈哈…
      初頭我覺得佢幾showoff的,《我歌故我在》就更加啦,可能佢初出道時玩神秘,令我覺得呢個女仔唱得但扮野…不過佢轉會後歌曲大路咗,又勁出精選食老本,我又不禁懷念初初兩張ep時那種扮扮地野的感覺…
      《17度》鼻音係有少少勁…哈哈,不過我可以接受就是了。很喜歡這首歌整體感覺,爽爽地的…

      31st Jul 2008 18:05 PM

      刪除


  8. 我都好喜歡這碟
    很有蓮味 ==''' i like it!
    17度d歌詞令人個心好....痛
    5th Aug 2008 20:29 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 17度都係我全碟最愛,我很怕回帶失戀我很慘的歌,失戀係慘,不過灑脫點不好嗎?﹗

      7th Aug 2008 10:14 AM

      刪除
  9. 偶最喜歡的17度,那歌好好聽哦!!

    13th Aug 2008 15:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,這張碟我也是最喜歡這首﹗

      13th Aug 2008 15:30 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD