2008/07/09

丼日本咖哩~實惠日式咖哩

放工後上堂前餓得手軟腳軟,我決定就算遲到都要食一食﹗但諗咗好耐金鐘確係唔知食乜好(要平又快喎﹗),就在落巴士時俾我見到呢家店。

本人本來已熱愛日式咖哩甜甜地甘香之餘不太辣(就說本人是唔得辣野…),加上看完 《あしたの喜多善男》很著意劇中多善男常吃的中村咖哩,好吃到有幸福的感覺喎﹗

當然,呢家Don唔會有咁勁既功效,不過都不錯既。

花多眼亂的餐牌,除了咖哩外還有蛋包飯和拉麵,亦有好幾款小食,碟頭飯/麵30-50蚊上下,小吃廿幾蚊倒,金鐘咁既地方來講都唔算貴啦?﹗

自家製…喎…

呢家店係半自助的,先以自助terminal點菜或到cashier點菜,之後就可以坐定定等店員端上食物。好些食物說要等5分鐘,可能我食的時候還早,在我望吓還餐牌又望吓呢個咖哩的意義時食物就來了。
隨咖哩飯送的肉汁濃湯,個湯肉味很濃,不過無味精湯咁鹹就是了。湯入面有些蛋絲浮著,係無肉的,頗美味。

本人叫了據說是「人氣」的吉列芝士豬扒咖哩飯($55),飯一端上來就聞到濃濃的香味~。

白飯是日式珍珠米,軟硬適 中,拌一點咖哩汁(不要撈汁啊﹗這可不是咖哩牛腩飯﹗)吃軟軟香香的很開胃啊。然而主角豬扒就有少少唔掂,實在有點鞋口和難咬開,最後我要先肢解後入口, 分開皮、芝士和肉,鋸好才食…umum,芝士頗香的,不過如果可以再溶多點點,唔好咁易將之和豬扒分體會更好囉。

看開飯的食評說這家店是新開的,怪不得經理都落力講解,希望呢個熱誠既服務態度會延續下去啦。

下次我諗我會試海鮮組的朋友。嘻嘻。

丼日本咖哩專門店@開飯
*********************************************

我最愛的精點,呢水個甜品是左邊這個古古力慕絲,拌著微酸的芒果汁,比上次個變種楊枝金露好多了﹗

 (31/1/12後按:呢家店自京奧開幕之後都無去過,仲悄悄執埋添﹗囧﹗)


 
*********************************************
北角十三座牛雜的腸粉,個麻醬相當不錯﹗﹗﹗每次行過都忍不住要篤一篤…

14 則留言:

  1. 李小球16/5/13 09:17

    腸粉!不如下次去精點之前腸粉一下先丫~

    9th Jul 2008 14:29 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 腸粉個重點係麻醬﹗有畫龍點睛之效﹗

      11th Jul 2008 10:14 AM

      刪除
  2. 腸粉啊啊啊啊~~~~
    好吸引啊~
    我好想食...

    9th Jul 2008 21:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,對住張相望梅止渴先吧﹗

      11th Jul 2008 10:15 AM

      刪除
  3. 辣唔辣呢?日式咖哩通常都太甜口……

    9th Jul 2008 23:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔辣,雖然我食食吓卒之都係流鼻水…

      11th Jul 2008 10:16 AM

      刪除

  4. 每week一精點嗎? XD
    日式咖哩我成日覺得買咖哩磚返屋企就煮到...

    10th Jul 2008 09:26 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,精點旅行團每周出發﹗
      都係架,而且煮出來都好好味添…(諗起屋企仲有三舊磚未煮…)

      11th Jul 2008 10:17 AM

      刪除
  5. 嘩!多謝推介.下次同星期五飯腳又有一個新地方可以去. :)
    十三座牛雜...哎呀,之前我會經常經過,可是還是沒有試過呢.
    你地幾時又精點?等我好返我又跟 :P

    10th Jul 2008 11:16 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗晚飯時間質素好似好過lunch,開飯食評個個踩都係踩lunch喎…
      十三座真係正架﹗啲牛雜勁入味又林,但唔係煲到爛那種喎,係入口即溶,個口感真係好神奇呢~
      來,來參加精點旅行團吧…

      11th Jul 2008 10:18 AM

      刪除

  6. 死, 我又要唱反調, 那間咖喱好. 難. 食!
    可能我點的是咖喱雞. 又是午市時段的餐盒. 明明弄好晒, 從熱爐拎出黎一分鐘, 但個個人唔知新定咩, 用0左五分鐘將拎0左出黎的飯盒同野飲包好.
    好, 拎到番去. 打開個蓋, 飯還飯咖哩還咖哩, 咁都正常. 但雞還雞架喎!d 雞仲要係用水"烚"熟. 冇雞味!冇肉味!除0左少少鹹味可以講冇味!我覺得自已咬緊一舊林林地的橡膠. 撈d 咖哩落d 雞度, 一d 都夾唔到d 味. 老實說, 係我呢一生人食過最難食的咖哩+雞飯 (+ 字刪去不能, 因為根木唔係咖哩雞飯). 同朋友食飯, 係我提議呢度. 佢都覺得好難食. 跟住佢用0左少少豉油點雞食......) 我幾唔好意思....
    咁客觀d 講, 佢咖哩同飯係okay 0既 (但可以唔好味咩?)
    可能芝士豬扒好味卦. 但唔得, 好大陰影.

    10th Jul 2008 12:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 無既,食既好撞手神…我諗我係晚飯時間早段入去食,所以碟飯算不上太差囉,睇開飯食評lunch就真係麻麻…
      我prefer飯還飯汁還汁架,我好怕個汁一早撈咗落啲飯度,擺得一陣就林晒,攪不好係爛啊﹗
      啲雞又真係唔得喎聽你咁講,well,話實我那舊芝士豬扒都唔係太好食,啲肉好鞋…但我幾buy個咖哩汁咁囉…

      11th Jul 2008 10:21 AM

      刪除
  7. Mr RiceBall20/5/13 09:54

    吃日式咖哩,那紅色甜甜的薑多下點會更好吃啊!!
    你...你竟然把腸粉的照片貼出來,而且還有芝麻醬
    (感到那股怨恨嗎?)

    13th Jul 2008 20:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩?我唔食薑架因為…咁我下次去落啲先…
      嘻嘻,使唔使我次次行過食都傳一張俾你望梅止喝﹗你說得對,個芝麻醬就是重點﹗呵呵…
      (你終於上水了…好久不見啊…)

      14th Jul 2008 09:39 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD