2008/02/27

鰂魚涌搵食記

先前寫過無啖好食的數碼港,逃離此無間地頭當然要搵番餐好食的才對得住自己的胃﹗這一回去令本人感到無限親切感的鰂魚涌~

(相信搵食記可以成為一個series…特別是最近文思不通,又忙到得閒死唔得閒病…哈哈…)

之所以親切感滿滿,首先是本人出世時家人正居於鰂魚涌,兩歲才搬走的。長大後的學校又位於此區,一讀就讀了七年。出來的第一份工曾經派軴此區分號,不得不深信,本人和這區是真有點緣份的…oh

滿令人唏噓的是多得我望住佢起的太古坊越起越旺,當年喜愛的海光街食店從target學生的主打平靚正,變成現在走stylish soho路線(有理由懷疑是要和鯉景灣一帶so called"東區soho"食店一鬥的說),以前熱愛的酸辣豬扒湯麵、魚蛋/腸粉、嬸嬸走鬼車仔麵(送糖水)和兩兄弟鬥搶人客車仔麵都沒了,走在同一條街卻感到異常陌生,啊,有點「少小離家老大回,鄉音無改鬢毛衰。」一詩的感概…(噢…做乜詩都吟埋…)

Anyway,過去就讓它過去,看現在有啥好吃吧:

函館元祖北海道拉麵

之前此店位於華蘭路那邊(太古坊擴建到那邊了…很強),最近才搬過海光街的說。N年前幫襯過一次,年代久遠得都忘了是甚麼味道,不過此店號稱正宗拉麵風味,我又未有幸到北海道一嚐當地地道拉麵,同事提起就拉隊去吃囉。不要問我上圖是那種味打那種味(哈),本人點了豬骨湯麵,湯清得來帶點肉香,不會一味很鹹弄得你邊吃邊飲茶,麵條彈牙,不錯。除了拉麵還可以配小食如上圖的炸雞,不過有點油,下次會試一試帆立貝~

有人說此店搬家後水準差了…um,我又未試過地道北海道拉麵…不知真偽,但起碼嬴到味X幾千條街。

此店對面有家吃定食的,要上幾步樓梯才入到店,吃過也相當不錯~(但我忘了店名…哈哈…)

另一篇:傳菜第八棒:拉麵﹗

Jubal

久聞此店晚餐相當不俗,某次因事有幸一試,果真唔錯喎﹗在未約到腳去試之前就試一下午餐。午餐約50-60元上下,沒餐湯只有main course和飲品,同行飯腳對此頗不滿(我們慳家嘛…哈哈)。上圖左是唔知乜野汁雞肉蘑菇長通粉,上圖右是意式雲吞(也不要問是甚麼汁),下是龍脷柳(亦不要問是甚麼汁…哈),飯腳對後兩者評價麻麻,本人點的長通粉…唔錯喎,少少酸的汁配埋雞肉碎幾開胃香口,雖然賣相就相對比較平實…。

Teresa Festival

cookie monster出現了~哈。行過見到此店蛋糕相當精緻就忍不住買來試一下,小袋中款式相當多,一次過滿足好多享受,不過就幾貴,這包餅盛惠五十五個大洋。

店裡蛋糕賣相誘人,但據同行飯腳講芝士蛋糕質素麻麻,umum…可能我還是專注挑戰她的曲奇好了。


蛋糕呢,最後挑戰了這個--凱施餅店$68個小蛋糕。忘了是半磅還是一磅,總之…我們買了三個都仲平過一個Teresa Festival的兩磅蛋糕,兼且,圖中這個芒果cheesecake相當好味呢…

報告到此完畢,再續~
*******************************************
另一家QB食店: 食+點解…點解會合格?﹗
數碼港搵食記…
灣仔搵食記…聖誕快樂~兼春園街吃喝遊

12 則留言:

  1. Johnny 仔1/1/13 18:09


    Jubal 我食過一次,係趁咁岩星期六冇咩人個時去食,雖然比起隔離D店係貴左少少,不過又真係幾好味。
    拉麵店都係搬左去個邊街半年多少少,不過冇得book位同要排好耐,所以我冇食過,但exchange square個間應該好食少少。
    aiya,我都想番去太古坊個頭番工,個邊D野食比起我而家個頭平好多同埋唔會有太多難食冒店,食lunch冇咁易中計。

    27th Feb 2008 19:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. jubal我覺得唔錯喎,不過飯腳話麻麻囉…
      拉麵店我好耐無食過,係最近先再食,去那晚是平日夜晚,主打都係附近街坊咁唔係好多人,所以唔使排隊囉。lunch就應該勁多人啦,附近咁多返工人…
      exchange square的正嗎?要試了…
      我成日都話想去太古坊返工架,又近屋企又方便,不過…唉…理想和現實總係有啲距離的了…

      29th Feb 2008 13:44 PM

      刪除

  2. 搵食記...
    其實真係幾吸引...
    最好梗係寫多d東區地方啦...哈哈

    27th Feb 2008 21:53 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你也是東區人嗎?
      我成日都話想挑一挑鯉景灣的食店,不過就係因為就腳所以遲遲唔成事囉…

      29th Feb 2008 13:45 PM

      刪除
  3. UncleRay1/1/13 18:10


    我反而覺得函館新店的食物較舊店好.
    好冇食過炸蠔, 很好吃的.

    28th Feb 2008 00:30 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 無點炸蠔啊…下次點…
      我好耐無去舊店了,係某次行過海光街見到新店開張才驚覺佢搬咗…

      29th Feb 2008 13:47 PM

      刪除
  4. 話說我前幾天在北角上課, 結果沿著七姐妹道走左去側魚涌食....
    左揀右揀, 結果在一家老式店子(好似叫漢興之類的, 地鐵站一轉去七姐妹道果段)中揀左最唔應該叫的咖喱牛肉飯...(人地D 湯飯呀、粥呀好似好好味咁...)
    平時影埋影埋D 相可以留黎寫搵食記....可惜我冇乜貨, 用唔到呢招就唯有用絮語式的碎碎唸了...

    28th Feb 2008 03:16 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 七姐妹那頭我又少去…我通常匿喺海光街一帶的說…(想當年成日由鰂魚涌行去老銅的說…)
      漢興沒吃過…但我想知點解係最唔應該叫喎…哈哈…
      海光街那頭既明記碟頭飯好正,廿幾蚊有飯有野飲,中學時至愛,佢而家仲健在,真係想搵日去重溫吓…
      呢幾日都無乜心機時間寫文…碎碎唸都無了…一味在貼相呃文…哈哈…

      29th Feb 2008 13:49 PM

      刪除

  5. 凱施d 蛋糕相對於價錢黎講係好抵的說,佢d 原個蛋糕好食過美x 好多...又平

    28th Feb 2008 09:17 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 美x呢,除咗年糕和月餅之外,啲麵包糕點真係麻麻的說…
      收餅卡見到係美x就唔開心…

      29th Feb 2008 13:50 PM

      刪除
  6. 李小球1/1/13 18:14


    我舊文都寫過,teresa festival的芝士餅認真麻麻,反而mousse cake就好食好多......

    7th Mar 2008 13:39 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. cake我又無乜試過,主打係唔係外賣囉,拎返公司/屋企得來都融鬼晒了…
      同埋同事評價麻麻,所以我先試曲奇囉

      8th Mar 2008 22:53 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD