2008/02/06

生產力的敵人…上網

趁豬年(其實立春以後算是鼠年的了吧?﹗)最後一個working day絮絮唸一下,新正頭應該開開心心的吧…

不知幸運還是不幸,小的打工以來只有頭一份工不能連接互聯網,其餘的都是暢通無阻任上唔嬲(當然這亦關乎工作類型事既…)。好處…是方便吧,要搵資料一search即有;壞處,就是無時無刻心散蛇王,尤其是小的這種自制力低的人特別危險。

知道有些公司是完全block internet的,除了email和某些特許的網頁(通常都係intranet)例外。小的第一份工就是這樣,當年本人只是打雜二打六,公務不多,閒著 閒著就每天在intranet閒逛(對,是看intranet﹗)和以email和友人來email icq。其實我覺得,要蛇王的話是你有張良計,我有過牆梯的。當然,是因為當年本人是一件冗員,所以才有時間閒著找玩意…

現下當然沒這支歌唱。但由於公務關係,不時要四處浮遊找資料,block掉internet那沒我可以早收工的了;任上唔嬲的網壞處自然來,悶嗎?上吧;累嗎?上吧;無心機嗎?上吧;上網/打文/睇blog時一副全神貫注的樣子拍keyboard看mon,好像在幹活吧,呃得吓人架;只是day end望一望,就發現無聊hea走太多時間,實質完成的task少得可憐。

不過消極的完全block又是否保證生產力呢?又不然;之前說過,你有張良計我有過牆梯,當年本人可是無聊得無電腦用就玩計數機的說。有時覺得一眾im功用神奇,激氣時可以搵人呻,無助時可以搵人問,在有節制的前提之下也算不上壞事,被無聊人激親找朋友仔訴苦一番,呻完就繼續做…我懷疑…其實係有助員工保持心理平衡的說…

慶幸小的老細都不是管家型,有時蛇緊王走鬼走唔切都無被絮絮唸,總之,交托的任務適時完成就得的了。話就話成日心思思上網遊一遊,但忙到得閒死唔得閒病時,幾有趣的網和幾多篇好睇的blog文都無心機睇…都莫講話上來打blog文了。

前提…是節制囉,始終公司請人番呢是做野,唔係上網嘛。

上網算事小的了…更勁的都有…meet到deadline的話誰理,只是meet不到的話…
**************************************************
難怪我久病不癒…有誰能聽我訴苦嗎?

18 則留言:

  1. 聽緊架我。

    6th Feb 2008 13:40 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 太感動了…

      6th Feb 2008 13:44 PM

      刪除

  2. 那妳算是自制還是不能自制的類別?
    應該妳的同事會有更精彩的演繹吧...

    6th Feb 2008 13:54 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該好咗啲啦掛…遊blog和留言都少咗好多啦…
      我司一向都好精彩…精彩到你唔信…

      6th Feb 2008 14:12 PM

      刪除
  3. 你要搵人訴苦嗎~ 搵我啦搵我啦~ ;)
    我o係公司都係hea下hea下又一day的,最緊要做晒老細/同事交低的工作咪得囉~ 老細有時見到我蛇王都會詐唔知o既 :p

    6th Feb 2008 17:14 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 太感動了…人間有情啊…嗚嗚嗚嗚~~~~~
      其實我覺得要完仕杜絕員工蛇王係無可能,實在hea一輪就好似中場抖一抖咁,hea完咪又做過囉,咁人始娒唔係機械人,點都會支力…不過真係要自制唔好太過份囉…
      實在我地講結果,只要meet到requirement和deadline,中間的過程就不要太執著啦…

      7th Feb 2008 23:38 PM

      刪除
  4. 冗員o既特色係唔會覺得自己冗. 佢地好忙架, 你先係冗員呀

    6th Feb 2008 21:27 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又錯了…錯得很…嗚…我知錯了…

      7th Feb 2008 23:40 PM

      刪除

  5. 蛇王,我中意去廁所多D.

    6th Feb 2008 22:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪話,廁所係靈感泉源來的說~入一入去文思大進架

      8th Feb 2008 13:16 PM

      刪除

  6. 嗚...我都係咁!! 好多時就咁hea 下 hea 下又一day, 實在都幾浪費時間呢...
    因為我都要搵資料(最起碼查字典), 上唔到網的話我的生產力又係會急降。唯有係deadline 或者開會時先令自己可以的起心肝去做野囉...
    其實我覺得自己上網睇 blog (我好少office hour 寫的)都算係咁, 好多同事/同學係睇股票/youtube 的...

    7th Feb 2008 00:17 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都係咁,每次search工作上資料睇睇吓就睇咗第二啲野,於是hea多咗好多時間…卡卡…
      我而家一接order就check deadline囉,但求準時交貨,唔敢hea太耐啦,係一返呢早餐時間和飯前遊一遊,當係relax吓啦…
      我司好多人都會check股票…但youtube…哼哼…

      8th Feb 2008 13:20 PM

      刪除

  7. 要訴苦, 寫BLOG就最好.
    今日俾人年尾流流玩野, XYZ...
    所以今日無係公司睇BLOG.
    好似好勤力咁...
    平時一返工就HEA到食晏, 之後就做下樣咁就算...
    上個禮拜仲俾人叫我返工既時候搵呀冠A既相忝呀...真係HEA得過份左...

    7th Feb 2008 11:53 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫blog的確幾好的說,同時可以訓練如何欲蓋彌彰講咗好似無講,估到就估既寫作技巧﹗卡卡…
      呢水工作好忙呀,就算一心去hea到唔敢hea得太耐…寫blog都少咗好多啦…
      小聲:我司好多人在研究edc啲相事件…我無主動去八淨係聽佢地講…都好夠我充份了解單野囉…-_-0

      8th Feb 2008 13:23 PM

      刪除
  8. 死啦
    我發覺我係不能自制個種
    不過而家我司冇得上網架,而且d野做唔完,所以我都係冇咩時間hea,唉...

    7th Feb 2008 15:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係不能自制類來的說﹗只係而家太多野做,就算HEA都HEA得唔安樂,硬係心掛掛要做的野…所以就HEA少咗囉…
      無得上網可能係好事來的說…某程度來說…UMUM

      8th Feb 2008 13:26 PM

      刪除

  9. 我又係會成日掛住上網,讀書時期係會成晚hea左去唔做功課...而家係屋企有人爭就好d...不過返工都係不能倖免...orz

    11th Feb 2008 09:47 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 返工時我通常係朝早hea(我而家又在回留言啦~),朝早個人魂魄未齊嘛,食完飯開始集中做野,遊blog都少咗…哈

      12th Feb 2008 09:55 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD