2017/02/09

[國劇]《射鵰英雄傳》黃藥師需要咁型嗎?

係囉,成張poster最耀眼咪就係黃藥師,就好似漆黑中既螢火虫一樣貢閃耀貢chut眾(完全進入花癡mode)

話說,琴日碌飛卜時見到篇文講祖國呢個新版本,當中,苗uncle(扮熟mode on)演黃藥師,再加上劇中用咗83版的音樂…嘩﹗二話不說返屋企click嚟睇,一野煲咗三集…

一路睇緊的《魔女之條件》即刻放低…
記得有人講過,年青人會鐘意睇《神鵰》,年長一點會喜歡《射鵰》,再年長一點就會選《天龍八部》。um,小的可是從小就狂迷《神鵰》(你懂的),看《魔女》的師生戀不禁有點睇緊過兒姑姑的感覺(不過,黑澤君和廣瀨老師好像比過兒姑姑更天真更可愛,更世外高人喎﹗),有一吓想搵番金庸劇出嚟回味吓的時候…天呀﹗就出現一套跟83版交纏在一起的新版《射鵰》…這是甚麼了…

我想話,《平清盛》中松ken的造型,比洪七公更似丐幫幫主…囉。

(圖片刧自百度)

我咁鐘意比比比,新版的人腳除了苗uncle和呂良偉外一概都唔識…咁,睇樣啦。

郭靖極有蘇有朋《絕代雙驕》的風味,不過好像有點太可愛(我mixed up了花無缺和小漁兒了?),印象中郭靖是濃眉大眼傻小子,俊美都係留番俾楊康的嘛…不過我未睇到佢出場…或者演技搭夠啦。then黃蓉呢張相有啲楊冪feel…然後楊冪在2006版《神鵰》演過郭襄,所以女兒像娘親是無問題的了﹗跟住彈幕說她老爺劉丹可是演出一千次洪七公啊﹗(媽咪我好亂﹗)

then,男女主都係廿零歲…好年青﹗(對照無記的人腳…)

話說睇83版最令我記得同狂笑的一段是:
然而成套劇最令本人難忘的是靖哥哥使出「降龍十八掌」前的一套馬步,他發功就好似美少女變身咁有咋動作要打,劇中就整了個黑色景,back住靖哥哥打打打之後就有個龍頭飛出嚟,轟轟轟的就打到敵方一仆一碌;基本上唔係問題,不過靖哥哥耐不耐就轉第二套戲服,然而發功片中的打仍是上幾轉穿的戲服,極不連戲,係個笑位。
原文直貼先,無錯,就係靖哥哥出「降龍十八掌」的一幕,low tech得嚟好好笑(有片﹗)。then唔覺意俾我見到呢個好有香港舊式酒樓龍鳳大禮堂金龍既圖…呃,真係好打機feel喎﹗好期待睇到呢一集…順手貼番幅蓉兒,支打狗棒水喉通咁粗好唔慣添,睇番咗無記啲竹枝…

過兒媽的妝仲濃過83版楊昐昐,隻眼又超大…大到好像不合比例(這輯相似online game的宣傳照…ps到一個點,睇宣傳片過兒媽的五官比例是正常很多的…)﹗then過兒爸,都是令仔既…但頂峰令仔級的83版楊康喺度…um…um…um…

其實平時我唔會理邊個演一燈大師…但見係呂良偉就貼一貼。點講都好,我的看點都係苗uncle…曾江叔叔和駱應鈞叔叔,我要貪新忘舊了(對唔治我真係好膚淺…講嚟講去都係巧.令.仔﹗)哈哈哈。型係型,我好期待會喺黃藥師既邪同狂上面點處理,好記得83版有一幕係蓉兒喺房度發脾氣掉野落地,黃藥師行入去唔係叫停個女,係同佢掉埋一份,掉得仲high過個女,直到一個點蓉兒唔嬲豬對住老豆笑,呀…呢個阿爸教育方法真係與別不同…好正﹗

肥舅父和江毅叔叔都係一講老頑童跟柯鎮惡就會想起來,我可以說這兩位新版的演員一看都有點舊人的影子嗎?then歐陽克望落有啲巴士高feel,梅超風好似crossover咗迪迪尼啲魔后甚麼的(這位叫米露的姐姐,第一吓我以為米雪…囧,原祖版蓉兒參戰真係太爆了)…好囧﹗83版的黃文惠跟94版的麥翠嫻我都覺得好恐怖的…囧﹗呀,80s的無記金庸劇好鐘意加劇情,83版係有梅超風主持楊康跟念慈拜堂,算係佢地苦戀的少少甜蜜吧…

睇評論說呢套劇除了用上經典港版演員和音樂,個故仔都幾跟足原著,然後去祖國不同地方取景,點睇…都會好過無記的郊野公園跟沙灘和廠景,唔講人腳先,外景和花在特技上的心機港劇已經…望nano莫及了。看,我講嚟講去都係83版和94版…之後無記的武俠劇我講唔出了…(《少年四大名捕》算唔算?)

友人直飛咗睇第16集睇苗uncle出場…我係咪應該跟隊…我睇到郭靖剛剛救咗哲別咋﹗大囧﹗有排先到黃藥師出場喎﹗

以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD