2017/03/11

表白小秘書

雖然俾起佢老友圓面准一和長政桃李dd那本著得比較多衫(係咪《四重奏》成日喺雪地"扇"低整瘀pat pat了…)…但…拎上手還是…哈哈,面紅耳熱,話晒係引起日本OL連環謀殺事件的證物,掃雷特工梗係要拜讀一吓…

樸通樸通的…

小秘書最強武器梗係那件乜道具都可以拎出嚟的西裝縷,所以是需要著衫的﹗哈哈哈哈﹗

(花癡完畢,閃~)

4 則留言:

  1. 我每晚都要拿出唻睇 XDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你神心好多…雖然我都放了在床邊…哈哈

      刪除
  2. 咦, 准一那期an an有類近話題性封面?(我印象較深=吸引我的是談喝酒那期封面而已)...(作為西裝控, 這類話題性封面對我的吸引力沒穿西裝戴眼鏡那麼大呢)XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 准一唔記得04定03(木更津cats eye個髮型)時影過呢個sex issue架~仲有八月十五俾你睇添…(所以大家都吐嘈小秘書著咁多衫…)
      小秘書都係民王郁最萌…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD