2008/10/30

[日劇]其實只想笑餐飽2~《ヤスコとケンジ》

劇集既野,有些是看少一集都唔掂,miss了立刻甩晒劇情完全時差。另一種是公式化,睇少一集半集又唔影響觀眾追劇,甚至完全唔知有miss過,很好,完全relax。

家陣得閒死唔得閒病的時候最啱就係睇後者,這部《ヤスコとケンジ》(康子與健兒)就是這款,笑餐飽,睇完,一流。

故事很簡單,就是說健兒(松岡昌宏)以前是暴走族,10年前父母過身後帶著妹妹康子(多部未華子),搖身一變成為少女漫畫家,健兒勁度緊張妹妹,對妹妹一事一物都「關懷備至」…這…是笑點。某日康子遇上同學優等生椿純(大倉忠義),同時又認識他經營花店的姐姐繪理香(廣末涼子),原來繪理香以前是女暴走族,暗/明總健兒多時,她如何向健兒表白…也…是笑點。

其實上面這段故事大綱不是重點,每集劇情進度緩慢,主要是睇每集都有的笑點:康子仆倒飛撲在地、康子和繪理香花痴鬥一番、純的王子樣、健兒助手アジダス和モスcosplay俾健兒畫畫、健兒和康子鬧交時反枱、繪理香明明想溫柔對健兒表白但見到他時卻怒火中燒開了爆走mode鬧番佢轉頭…

和同季的《33分探偵》,或以前的《極度鮮師》、《巨星夫婿2》、《Gal Circle》等一樣,formula一鬼樣,集集換湯不換藥的,連幾時出主題曲也是一樣(看《極度鮮師2》時真係聽龜梨和也首《絆》聽到想嘔耶…)。不過都好丫,反正我唔想用腦,但求有得笑一番就好了,還好這套公式得來沒《極度》咁誇張,胡胡鬧鬧之餘去到中後段開始玩溫情,其實都幾溫心的;又還好,沒有如《Code Blue》或《少年刑警》咁懶係多道理(最衰係又長又悶嘛﹗)…那就好了,其實我只想笑一餐…

我也來公式化,次次都係講完general後感就講人的嘛﹗XDDDDDD

以前看Tokio時總覺松岡昌宏是躲在一邊木獨打鼓人,劇集只看過《夜王》(爛尾了…沒心機追完…)和《曼哈頓愛的故事》,前者沒太深印象,後者就大件囉…松岡演的店長勁得意可愛(﹗)的說(也許演過宮藤劇的演員我都會加分…)…原來松岡不是一味木獨的說。這部《康子與健兒》更不得了,無時無刻不在咆哮、反白眼、五官扭曲…笑死我了﹗好難唔諗起佢個隊友真喜男囉…另,松岡個暴走族郁很有型吓的說。

廣末涼子呢,真驚訝她樣子和幾年前看《前男友》甚至更遠古的《Summer Snow》有得揮,望住佢同多部未華子同場,不禁在想廣末和多部一齊演大學生都呃得人喎…。又說,廣末在劇中又要演暴走mode又要少女,兩個佢都handle得揮灑自如,笑點嚟架﹗(題外話,睇同季佢個舊拍檔剛叔套《33分》真係驚嘆,8年前一齊《夏之雪》,而家兩個邊似年齡相差1年呢…感概啊﹗)

妹妹多部未華子樣子較平凡(甚至有點像化妝前…呃…),不過她演技也不賴,上年見她演《富貴貧公子》又係望住心儀男生大發花痴,今回是工多藝熟吧?﹗睇佢拍笑片多,我要挑挑佢演劇情片先…不過博友說《鹿男》少悶喎…

最後演王子樣的大倉忠義呢,佢除了外型ok有型(J家嘛…)之外,實在啲演技真係要加兩錢肉緊improve吓囉。開心、傷心、肉緊、羨慕都係1號表情,orz…有點難受…J家新生代中演投相當的大有人在(如…我的中招對像…)…咁既level…唔得喎我覺得﹗看一看資料才知,原來佢有份演上年長瀨智也的《歌姬》(演占姆士)…orzzzzzzzzzzzz…完全睇唔出喎…點解演技好似退步咗架﹗

(conclusion,公式位又來了)即係呢,想笑吓唔用腦,這是一套不錯的選擇﹗~

劇集資料

唔用腦只想笑另一選擇: 其實只想笑餐飽~《花ざかりの君たちへ》 (但剛播了的SP唔得﹗有點悶…我邊看竟邊覺得胡鬧…囧…)

6 則留言:

  1. 康子與健兒嘛.... 因為廣未涼子既原故我都有睇頭一集,不過就只係睇左一集咁多...冇辦法,在下接受唔到太過漫畫化既故事人物..淨係睇到呀哥個變臉樣已經想熄左佢唔睇T_T
    ps.順便買下廣告先,有時間去我BLOG到逛下啦^^ thanks^^

    30th Oct 2008 13:43 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家看這部都為了看廣末﹗(就像《33分》主打係睇堂本剛…)…
      其實個故仔係勁公式,人物動作又誇張,劇情又胡鬧,完全不用思索…呢水我支力到抽筋,就係唔想睇啲要用腦的劇(如《魔王),這部《康子》就剛剛好了…
      唉,這水我連自己個博都唔得閒理…哈哈,遲一點多啲時間閒情就可以周圍遊博~一定多多去你那邊~
      30th Oct 2008 21:15 PM

      刪除
  2. 廣末涼子係套戲度都仲係好後生好靚女...另外首片尾曲都唔錯呀...椎名林檎作曲作詞

    30th Oct 2008 19:34 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 廣末真係keep得很好,和幾年前樣子沒兩樣…(反看堂本剛就…唉…)
      tokio今次隻single好似話全部都係東京事變包辦的說,我喜歡這劇的片尾曲和single第4cut,另外兩cut好rock…好嘈…orz
      30th Oct 2008 21:17 PM

      刪除
  3. 看到第5定6話時停了...
    看廣末扮純情都幾搞笑~
    松岡也蠻不錯
    不過每一話都有極道式貨倉打鬥有點受不了
    希望遲點有精神補完吧?
    (還有兩三話料理仙姬和伽利略sp等著我=.=)

    30th Oct 2008 20:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔睇埋《康子》落去都無損失,反正劇情都沒兩樣…
      廣末和松岡係極攪笑…笑死我,阿康子都唔錯呀,我係受唔住阿大倉啲木口木面…
      (其實我都有好多貨未清…只是我無咁多時間去煲囉…orz…)
      30th Oct 2008 21:18 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD