2008/10/18

淆底…

最近我常被同事說我很淆底,project臨近雙眉就皺成八字,完成就一副「如釋重負」既樣,阿水都睇得出好緊張…某gag霸更不停扮荷媽:唔駛驚,荷媽喺大廳(好爛呀﹗我都無睇《家好月圓》…囧 )

淆底者,怕死也。有時我幾欣賞阿娘生得我咁怕死…

因為怕死,所以我好buy前特首董伯伯成日講的「居安思危」。天有不測之風雲,幾精密既計劃可能被一兩個小小變數拖垮,到時點呀?唔通企喺度嗌唔好,同埋話俾可以信任既人聽咩。做慣做熟的任務也好,本人還是會想像吓各式情況應該點應變,有時會諗到入神…變咗天馬行空(難怪我咁鐘意睇《33分探偵》﹗哈哈)…。不自覺塊面就繃緊起來…

記得睇《左麟右李》本書(做乜我會連呢啲書都睇呢?)說話李克人和倫伯做演唱會,倫伯係很casual隨心連rundown都唔多睇(難怪佢成日唱錯/漏歌詞了…),而李克人就極細心度rundown(難怪連mc位都有濃烈「計算」的氣味…)…。緊張大師vs隨意大師…唔唔,唔怪得我咁buy克人了…(據說堂本光一都係rundown狂人來的…)

說穿了其實是怕出錯會揹鑊,搵食啫…唉…

事前準備不周,現場被人問/challenge到口啞啞,腦中和手上資料都不夠,人家和自身都感覺極不良好。從失敗中悟出真理:predictable的都做定幾手準備,真係出現狀況都唔會慌;衰既,衰喺unpredictable的手上都有得賴,世事既野七分人事三分天意,做好可以做的七分,剩下的三分出事了,人家要幫都幫得落,死都死得抵啲。

不過可能想太多了,昨晚發的…居然是今天任務過程的夢啊﹗撞鬼咩﹗攪到明明早早就寢都瞓得唔好,而家才9點幾已經昏昏欲睡…撞鬼囉…
*********************************************
完成任務…就係買野的藉口了﹗哈哈。話說前陣子遊你管時發現Kinki有首曲子輕輕快快的很不錯…卻一次也沒聽過,搵下去才知…車…我連隻碟都無買…有鬼咩

今日去補番吓貨。全部都係台灣版,我很孤寒﹗XDDDDDD

另,二手店裡搵到深田公主X年前的大碟(有人記得佢唱過歌嗎?),又話說X年前我覺得佢首《How》很唔錯,拎上手…有喎﹗俾錢﹗廿八蚊買番啲回憶…XDD。不過返屋企聽一聽…嘩,唱功真係唔多掂…Orz…回憶還真是會美化現實呢…

最近很熱愛的Kinki Kids《さよなら》,來自06年細碟《Harmony of December》:
(22/1/12後按:條片被清洗了…囧)

10 則留言:

  1. 呢種淆底都好正常的.....我係開親大會自己都緊張幾日(當然, 開完會當日係零output!), 但老闆又好似好輕鬆咁當同外邊D 人吹下水咁.....
    當然, 因為係我地做老闆的 backup, D 資料問起手搵唔到的話樣衰的都係我地啦....

    18th Oct 2008 22:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 最衰既係,星期六瞓得唔好,之後星期日大昏迷,then星期日夜晚又瞓唔到,於是星期一朝早就勁眼瞓…
      超級唔良好的惡性循環耶﹗
      就係做backup,事前我係勁諗有無野漏有無野漏…好似神經失常咁…
      20th Oct 2008 13:32 PM

      刪除

  2. 我一向都係驣雞人,連多D雀仔飛過都要行返騎樓底

    18th Oct 2008 23:24 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁有樹葉飛過或者刮起一陣風呢?
      20th Oct 2008 13:33 PM

      刪除
  3. 淆底很正常嘛,我平時有d緊要 (或者唔緊要野) 都會驚餐懵
    有時都覺得自己無謂,咁大個人做少少野都緊張
    (但問題係我緊張之餘係唔會準備得好d,次次都總會有d野...)惡性循環...

    18th Oct 2008 23:32 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都覺自己係咪太緊張,但又好衰,一hea就一定出事,我好驚呢啲邪爆野,都係做多穩陣過做少嘛…orz…
      這個惡性循環看來改不了架啦…嗚…
      20th Oct 2008 13:35 PM

      刪除
  4. dengelina7/9/13 19:25


    "說穿了其實是怕出錯會揹鑊,搵食啫…唉…"
    I so agree.

    19th Oct 2008 02:03 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵食…都好難的…唉…
      20th Oct 2008 13:36 PM

      刪除

  5. 哈, 我根本不知道深田是唱歌的:P 我做事向來嚴謹, 但從來不怕出錯, 所以當事情搞定了, 很少回頭再望, 是好是壞, well, 是壞多, 總是拿不到滿分:P

    19th Oct 2008 10:25 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 深田初初係唱過吓歌架,有個年代係偶像一紅就一定出唱片…好似香港咁…不過無乜人氣的時候就唔唱,專心拍戲囉…
      滿分很難啦,我但求過得人過得自己,above average已很好,實在有太多因素自己控制唔到…
      20th Oct 2008 13:37 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD