2008/09/29

敗家實錄vol.3 近畿小子

突然很有mood想為這個爛尾的曬命系列延續一番…久違的第3集啊﹗(這個曬命topic最好就是文思不通/公私事繁重時拿出來呃文一番﹗呵)

雖說是努力儲…不過都係唔齊的,因為小的不是day 1開始奉獻,近年又不熱衷追single,所以只有大碟和演唱會/PV集係齊架咋…

嘗試努力回想一下為何會聽近畿呢…umum…應該係因為…李彩rain…

話說,自我頭一次聽李小姐的《你要記得我》,我就一直好記得我是如何頂不順這首歌…呃…。又話說在不久之後(應該是01年上下?)無記在深夜時段來了個《Johnny's Hour》,除了播J家的綜藝節目外,仲播吓劇集…就係某次俾我唔覺意睇到堂本光一主演的《沒有天使的街角》(天呀…中招中到出晒汁啊…)…話說此劇係好頭既時候就播主題曲…咦…好熟喎首歌…諗了一陣…喂,係《你要記得我》喎﹗即刻上網查一查,肯定了﹗喂,日文版好聽好多喎﹗就係咁,小的就中招了,本著本人不怕死大無畏買碟精神,本人決意要買收錄這首主題曲(注意當時我係唔知首歌叫乜名…)的碟來聽…

不幸的事件發生了…本人無做功課就去CD舖的關係…我係入咗遲收錄我target那首歌的大碟1年推出的《E Album》…即係我買錯碟呀﹗﹗﹗﹗﹗這…是我將成隻碟由頭聽到尾發現唔到目標歌曲再去search一search先發現的慘痛發現…。還好,當年正東代理港版,咁我咁孤寒當然不會斥資買日本版啦(這個瘋狂的行為只會為安室而做啦…)…又係咁,我明白點解李小姐會改編近畿的歌了…

雖然買錯碟,不過聽落又唔錯喎。其實中《沒》劇招前,小的是沒怎樣聽J家人的歌(唔似吧﹗哈哈)…乃因每年看《紅白》和《FNS歌謠祭》,見親J家的人都係以幾十年前青山華麗歌舞團式造型出來「勁歌熱舞」一番…小的頂不順就是了…雖然日劇是有煲(記得2000上下有線播過《To Heart》,亞記亦播過《俊平》的說…),不過對近畿兩位小哥沒特別印象就是了。啊,自看過《金田一》後,小的是buy剛哥較多的其實…(世事係咪好神奇呢﹗哈哈哈…)

我的煲碟路線圖是這樣的:

E-->D-->C-->B-->A-->F-->G-->H-->I-->Φ (越前的字母就越舊囉﹗)

原來我那首target《もう君以外愛せない》收錄咗喺前一年出的《D Album》,咁既然入得1隻舊碟,唔爭在入埋更舊的…就完成這個家母看到眼火爆的敗家系列了…哈哈…由於小的不是一開始就中招,單曲沒儲齊就是了。近期見n年前的3吋碟出番maxi single版…呃…搶錢呀﹗不過我不會特登去儲番就是了…懶…同埋無錢呀﹗(不過呃極都唔夠呢位阿姐呃既…哈哈哈)

聽番最舊那隻《A Album》…哈哈,滿瀉的少男情懷啊(少男得有點難頂),難怪光一老哥在04年solo con時被工作人員逼唱番其中一首《僕は想う》咁唔好意思了…XDDDDD…

(這樣影吓相自娛吓又呃一篇﹗XDDDD…嚟緊我要寫郭富城﹗哈哈)

不逐隻碟評了(反正隻隻我都覺好聽架啦﹗),我的飛佛詳見這篇: 《39》@Kinki Kids 10年之大成 

最後貼一吓這個…傳說中最idol的pose…我笑爆咀了…btw,當年光一唱這首常常唱到好似差點走音咁的說…

(23/1/12後按:片被坎了…算把啦…)

26/2/12又後按:唔係搬文都唔記得原來影過呢張相:

實在太適合擺埋喺呢篇敗家文度欣賞一番﹗哈哈哈﹗

唔齊的唱片後感文:(咦…咁係寫番個全碟後感的藉口?)
《G Album》 2003: 最受我歡迎的男歌手
《I Album》2006: 聖誕節於我   (仲有呢篇 )

同場加映:
我最喜愛的十套日劇
敗家實錄vol.2~ 日劇boxset (被我遺忘了的vol.2…)
熱煲系列2~光一王子
熱煲系列3~堂本剛 (我真係嚴重無視堂本剛添…)

16 則留言:

  1. 除了李小姐之外,方力申先生都翻唱了KinKi的青の時代,歌名叫其實我想。絕對懷疑因為那一期是正東代理港版album,所以順手比旗下歌手翻唱埋,一石二鳥。
    btw,我是從情熱開始喜歡KinKi的,也沒有儲single的習慣,所以第一張買的album也是E album,買的還是日版,當時年少無知(?),去了黑店買,食水勁深,好慘。

    29th Sep 2008 17:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知呀,我弟有告訴我方生改了kinki隻歌。還好效果ok,無李小姐首咁難頂就是了…
      其實大部份我係買台版,主打係日版初回太貴,而且我貪中譯歌詞(吓吓網上睇也太煩了),係a、b、c幾隻舊碟去二手舖執到日版﹗呵…
      tour dvd有時我忍唔住買日版,不過價錢唔over$400囉,初回黑店索價成六百幾七百蚊,太貴啦…我等得﹗我等得架﹗(自我催眠中…)
      30th Sep 2008 12:25 PM

      刪除
  2. 李小姐果首歌我都好記得.... .你永遠要記得我. . .... . 我都因為首歌好似聽過先認識李彩華(當年女新人), 博主儲kinki kids, 我當年亦都有儲.....不過係 speed xpppppppppp ......日版....

    29th Sep 2008 19:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. jpop之友﹗哈哈…
      《你要記得我》呢,唱那位係新人,勉強過關啦。但啲詞真係爛到爆…人家的原曲…可是很配合劇情的苦情歌呢架﹗(我的不滿很難平熄…)
      其實呢舖儲碟癮仲有架,不過係儲安室囉,我仲有隻隻single買的…
      30th Sep 2008 12:28 PM

      刪除
  3. 嘩....大家都好資深...
    我....我從39起喜歡KinKi Kids........@@
    之後才去找他們的歌聽,所以邊隻歌係邊隻album根本唔清楚....聽完就收落電腦收落電話撈到亂晒....
    不過我覺得最正個隻album係phi,好聽得o黎又有故事性~~---(小聲:雖說是KKF,但計album的話,我最中意的其實是光一的mirror....)
    好似好多人都係睇日劇中佢地招,但我係睇"堂本兄弟"中招的...@@

    29th Sep 2008 22:32 PM

    回覆刪除
    回覆

    1. phi我都好鐘意,我最鐘意第1cut《lOve in the φ》連住《lose control》、《since 1997》和《unchanged》4首咁聽,好型好型真係好型,睇埋phi tour覺得勁型…鐘意到出晒汁﹗
      另《mirror》梗係正啦,你唔見我用那張相來做profile相嗎?卡卡…
      之前我一路都係rip鐘意的cut出來,最近就將所有碟所有歌都rip晒,先發現有好多我遺忘了的都好正架﹗而家不停loop kinki啲歌在煲卡卡…
      《39》係抵到爆之選,為了3首新歌和隻dvd咪又買囉,意外地我係buy剛哥啲選擇﹗我係勁熱愛《c album》隻《Natural Thang》》,如果佢地有次live表演我諗我會開心到暈低…
      堂本兄弟我係得閒就上youtube睇吓,不是集集追…人家cut出來的通常都係精選爆笑位嘛﹗嘛…
      30th Sep 2008 12:35 PM

      刪除
    2. 我有留意到你的頭像是mirror~當初我就是這樣闖入來的。
      mirror隻碟真係好正,隻隻歌都好聽喎!d相仲要影到好鬼型~
      第一次聽個時注意力都集中係主打個幾首到,deep in your heart, unbreakable同愛的十字架。但後來睇左mirror con之後就覺得其他都好正,差d錯過咋~
      e家最中意係spica,合埋眼聽前奏已能幻想出那片星空~

      1st Oct 2008 10:33 AM

      刪除
    3. 其實初初聽kinki我覺得光一唱歌都幾難頂,成日鍊高把聲好似就走音咁,演唱會次次都係fe開件衫跳勁舞…初初我係buy阿剛多啲架﹗
      mirror我最鐘意係《deep in your heart》﹗個mv拍得勁型,個民族風造型又勁喎﹗(花痴了…)其他歌因為我在電腦聽,都唔多記得個名…卡卡。又話實,近幾年光一的solo歌如《i》、《get in on》、《virtual reality》、《lose control》等舞曲真係好唔錯,我覺得佢可以儲埋出隻dance album囉﹗
      1st Oct 2008 23:58 PM

      刪除
    4. 哈哈..我都係睇''堂本兄弟''先認識到kinki
      加上以前無記成日有剛ga日劇睇..超好..如果依家有放就好啦..
      我最深刻ga歌..一定係''除了你誰都不愛''
      一聽到前面ga鋼琴伴奏就好感動啦.
      之後上網睇咪歌詞中文翻譯..就勁鍾意..
      另外,Anniversary 20th 的歌詞都好正.!
      諗諗下..都鍾意左kinki 7年羅..
      我係十代頭開始鍾意..
      ^w^ 由被kinki 的歌聲打動->鍥而不捨精神-> 天然性格 ->兩口的絆
      以上就係我鍾意kinki 的過程啦

      28th Aug 2010 12:50 PM

      刪除
    5. 係呀係呀,一聽到《除了你誰都不愛》個鋼琴intro就諗番起套劇,內田有紀個角色死咗好sad的說…
      其實喺無記狂播j家節目前我對j家人沒太大好感的,就算睇《悠長假期》我都係鐘意竹野內豐多過木村大神,但一睇完第一集《天使》就中晒王子大人的招…世事真係好奇妙…係成個j家既野係咪都煲得一餐囉﹗(不過細個如hey say jump就真係接受唔到…XDDDDD)
      不過近年KK好靜,又多SOLO野…二人走埋一齊時又硬係好似無以前咁close…係有一點無奈和唏噓囉…
      5th Sep 2010 16:49 PM

      刪除

  4. 佢地係咪就係金田一呀?

    29th Sep 2008 23:24 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,其中一個是金田一…
      我profile張相那個是另一個…
      30th Sep 2008 12:36 PM

      刪除
  5. 啊...羨慕呀!~

    29th Sep 2008 23:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 不就是燃消金錢的玩意…呃…
      30th Sep 2008 12:37 PM

      刪除

  6. xD"
    你好呀XD"
    もう君以外愛せない真係勁好聽XDD"
    不過我自己中2AME NO MELODY XD"
    我都係勁買KINKI SINGLE的一份子...= =|||
    ALBUM都係XD"A-I + PHI ALBUM都應該有...
    SINGLE的話...儲儲下8CM///買多左=V="有DOUBLE ORZ"
    呀~我仲有儲TEGOMASU加瀧翼加小正太Hey!Say!JUMP~~

    2nd Oct 2008 12:05 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《d album》我好鐘意內貢啲相,尤其是車入面那張…(說穿了我很喜歡光一《沒有天使的街角》那水個金毛頭就是了…卡卡…)歌…首首我都啱…反而不太喜歡二人首solo…我鐘意《e album》隻《百年之戀》和《so young blues》多啲…
      single我鐘意買唔鐘意就唔買,所以大碟較齊囉,而家要買番以前啲3"都ok難攪喎…一係就鬼咁貴…卡卡…
      另外我幾buy tokio的,v6曾經買過吓,同埋追吓kat-tun…都係睇有無歌鐘意先決定買唔買…
      3rd Oct 2008 17:16 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD