2008/09/30

趕客之家族…路x通《精叻家族》

(我又亂選topic了﹗哈哈…)

都說本人很留意巴士上路x通的節目,繼上次人氣之選《 妙極MEGADANCE 》之後,最新推介是《精叻家族》,幫大家打通脹怪獸架﹗實在是今期娛樂之選,比古生套新片介紹更精彩啊。由於我找不到片源,且讓我略略講一吓個storyboard吧﹗Picture

人物:
阿女:超級smoky eye(黑色那種)炸物類少女,說話面部表情極浮誇(特別係對眼),肢體語言都極大

阿媽:電視常客黎秀英姨姨來的吧?(很像,如果我無認錯既話)也是說話面部表情極浮誇(特別係對眼),肢體語言都極大,對住啲食物反應極大,望住條魚好似執到金咁…

阿爸:除了讚個女選男友有眼光外係無乜戲的…

男友:貌似人氣詞人高晧正的哥哥,主要作用係造反應刺激阿女有更多異常激烈反應,EQ和包容度異常高,能忍受女友異常大的動作和反應
故事:

Ep.1:城x花園的粵餐廳

首先是阿爸阿媽等車立,前面有個西裝友說該「粵」餐廳的4人餐有鮑魚、老虎斑…等等,原價980之餘憑匯x信用卡就可以半價享用,之後就入車立了。
阿爸想入車之餘阿媽阻止了他(係扯衫地阻止…),保持住碌大雙眼的神情(保持了10秒以上)打電話通知阿女有間咁既餐廳有個咁抵既餐,之後阿女回應佢地就係去那家餐廳度食。阿媽收線後同阿爸講「哎呀,我地消息竟然咁唔吸阿女男友靈通喎…」…雙眼依然都係碌大,個口擘開,其圓係可以用pie=3.14來計圓周的。
鏡頭一轉為餐廳場景,阿女和男友在選菜單(不用說,就是該餐廳)。男子問阿女想食乜,阿女見花多眼亂不知如何是好,就說不如等爸爸媽媽來等佢地點,男友說了句「乜你做人個女咁粗心大意架」,阿女即時以極大反應(其雙眼也是保持瞪大達10秒以上的)反駁「你夠粗身大細」,指證男友的腹肌由6合1(配雙手手指撞擊後合為1的「魔術」)…之後男友說不如睇番個菜單,呢個餐真係好抵架…bla bla bla(show菜式相片了…)
Ep.2 翠x邨

爸爸媽媽和阿女男友一起看餐牌要點菜,阿女說自己今天卡路里超標了要吃得清淡點(但佢去酒家食飯喎…),男友就說不如點某4人餐,有bla bla bla…附阿媽近鏡碌大對眼的流口水樣…(阿爸仲同阿媽講今日阿女想食得清淡點,濃口味的餐遲點再來過吃吧…好體貼啊…)。菜來了,望住條魚,阿媽的眼神(再是碌到有咁大得咁大…)是何其的興奮何其的滿足…。當阿媽沉醉在美食當中,阿爸隨隨讚美了阿女有眼光,選了個咁好的男友云云…
首先,最有娛樂性是阿女被男人話「粗心大意」反駁「粗身大細」(被trigger了…),和阿媽知道阿女男友比她早知到著數情報那個不忿表情,港女到呢…我睇親都笑的說。兩位女演員都扭盡六壬擠出最誇張的表情,看得出她們都在忘我演出,實在可敬,媽媽望住條魚那個流口水的表情活像成世人第1次見魚咁,演技呀﹗這時候,我覺得無記的胡小姐實在是太小巫見大巫了。

其實呢,兩個Ep是交錯間住播的,有時看了「粵」條片之後就到「翠x邨」條片,初時我以為Ep.2佢地一家坐低那家就係「粵」,點知睇睇吓先知係另一家…orz…

不過睇完笑完,雖然我是深深地記得節目內容,餐廳資料和食物水平很高…但完全無意慾去幫襯,這個廣告雜誌…算係成功定失敗呢究竟?

另,路x通站內係有舊節目片播的,幾時有這個睇呀﹗

另外的:
十大車廂惡頂族人
你好趕咩?﹗
噪音.燥音

16 則留言:


  1. 那個男友都係難頂到不得了...不停要顯示自己好醒好有準備好善解人意....慌死人唔知咁

    30th Sep 2008 13:00 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D人係咪好熟口面呢 XD
      呢個series,睇完一次已經想嘔~

      30th Sep 2008 14:30 PM

      刪除
    2. RE: BLUE

      係呀﹗佢不停回帶「我做足功課架啦﹗
      30th Sep 2008 14:42 PM

      刪除
    3. RE: AC

      熟到爆的說…
      我日日搭巴士,日日睇,日日嘔…
      想話,呢個特輯係完全無助我去幫襯這兩家食肆的說…
      30th Sep 2008 14:44 PM

      刪除
    4. 同埋"我已經睇定晒資料"!!
      好怕呢d人, 少少野就叻唔切, 做大事又唔見佢咁醒!

      30th Sep 2008 17:54 PM

      刪除
    5. 唔難頂又點算得上一家人呢﹗
      看來這個廣告雜誌真係趕客多囉…
      1st Oct 2008 23:59 PM

      刪除
  2. 李小球30/8/13 20:52

    噢......睇見你咁講,忽然好想搭下巴士添!
    我想睇啊......

    30th Sep 2008 14:16 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 搭啦搭啦…
      真係秒秒鐘歡聚歡笑的說…
      最衰youtube無啦…
      30th Sep 2008 14:42 PM

      刪除

  3. 原來係兩間酒樓?真係冇留意呀!!因為所有注意力都被兩大女演員吸引住!!
    尤其係個女仔,個一下六神合一的手語,真係令人震驚,點解可以咁浮誇?!!
    至於男朋友,雖然佢認屎認屁,但都係跟劇本0者,演技來說,佢算最內斂的一個了!!

    1st Oct 2008 00:23 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩間嚟架,我初頭都以為係同一間,睇番個餐廳名先知係兩間…
      阿女既演出轉對驚過阿媽,六神合一那個你也注意到嗎?我想話男友一句使唔使trigger到咁大反應呀?﹗完全係overact了…
      阿媽睇電視發現佢係有內斂演出既,應該和阿男友一樣,跟劇本提升誇張度…
      2nd Oct 2008 00:02 AM

      刪除
  4. 者 無敵30/8/13 20:55


    哈佬網主,好耐唔見我,因為我失了你的網址,我都找你的blog好耐,我諗你最好都係改個中文網文,等我係yahoo度找你個blog時,打你個中文網名都找到你。
    呢個咩精另家族廣告feel極重,真係不睇也罷!
    有無留意新電影「20世紀少年」?同我地以前講過細個實會有拯救地球的諗法極吻合的作品,真係好正,食正我地呢代既諗法。

    1st Oct 2008 18:32 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你search我個名囉…個博名改咗就廢事改來改去了…其實我在另一邊mirror博係用中文的,諗住differentiate兩邊嘛…
      這個家族應該真係廣告呢既,不過個手法勁over,出來效果係笑片…
      《20世紀少年》有聽朋友講呀,不過這一排我公事繁重,都沒時間去睇戲…也許出碟睇番啦﹗大堆日劇都未得閒睇呀﹗嗚…
      2nd Oct 2008 00:04 AM

      刪除

  5. 呢個廣告我同主人不約而同都有留意到呀. 班人, 尤其個女同呀媽, 演技勁over 了. 咁主人話你都留意到, 個廣告咪好成功羅. 但我想講, 我係唔知佢究竟賣咭定賣酒樓. 原來仲要兩間添呀... 真係好成功了.

    4th Oct 2008 13:32 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個特輯成功力睇完好難會忘記…但係…又會令人orz晒,完全無意欲去幫襯那兩家茶樓食飯喎…
      咁係啲演員演出成功,但整體失敗囉…
      (呢水好似播得少咗?唔通我影響力咁大?﹗orz…)
      4th Oct 2008 14:34 PM

      刪除
  6. 我一開始睇呢個廣告係呆左的...直頭諗唔明佢sell 乜(一開始以為係sell 間食店....)
    發覺而家D 廣告有D 創意....但亦有D 不知所謂咁...~_~"

    4th Oct 2008 21:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以不要說無記《宣傳2》騎呢呀,騎呢既野真係一山還有一山高…
      呢套野係promote到個食店名,但提不走人家去幫襯的意欲…結果都係倒米了…
      5th Oct 2008 00:01 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD