2008/09/10

裝修很好…但…@麵屋一平安

說「金玉其外」好像太harsh,不過我都差不多有這個感覺的了…

我諗蘭花呢水supply一定好充裕,度度都見到…唉…(職業病又來襲…不喜歡見到在公司成日見到的野…)
左上:豉油拉麵(但menu上寫soba喎…),右上:味增拉麵

左下:炸雞,右下:追加的蛋,係要追加的…

一坐低見到日式到不行的環境感覺良好;坐下店家哥哥細心的提醒枱下有隔可以放袋,感覺又再良好;見餐牌花多眼亂的食物,感覺良好度提升…;兩條友人少少關係,每人叫一碗拉麵加個小食就算了,雖然串燒很吸引,還是不要眼闊肚窄。

落order的日本人哥哥廣東話不行,我們用了超簡單日文落單,感覺終極良好,好日本啊﹗

不過良好感覺在碗麵上枱時破滅了…

1. 湯不熱(我吃那個豉油湯底好聽叫清淡,唔好聽叫無味…)
2. 麵看來煮得太久…
3. 叉燒太鞋…
4. 無蛋…要追加…

好灰,怎麼又中雷了…看來是吃得太多中環的札幌拉麵,要求/口味提高了…一平安這碗尤如公仔麵的東東絕對不合格囉﹗

地雷特工評分時間:

地雷度:4分(5分滿分)<<小食/串燒好像都不錯…
翻炒度:0.5分(5分滿分)<<興趣不大了…
推介度:2分(5分滿分)<<如果閣下想同日本哥哥講日文的話…

麵屋一平安@開飯
9/7/12後記:[雜記]Societi、LA Creperie、一平安、新大壽
***********************************************
勁.污.糟﹗

故事證明坐古董級旅遊巴士,千萬不要貪方便直接用手較風口冷氣啊﹗較完,我一手都係黑色…都唔知係乜…勁驚…

同時,大脾開始有痕痕地的感覺…可以肯定,架車一定係一千年無洗過和消毒啦…

勁.不.安﹗

4 則留言:


  1. 我上次食美麗華果間又冇咁雷,個湯底仲ok, 係麵唔得...不過等左勁耐的說...睇黎佢真係雷度幾高...

    11th Sep 2008 14:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能真係如博士話齋,食得札幌多要求高咗…受唔住湯唔熱麵又林的拉麵囉…
      12th Sep 2008 14:00 PM

      刪除

  2. 其實兩間我都去過,又的確唔係太雷的......應該係你食到個講太刁了! 來人! 拿下掌嘴!!
    下次....俾多次機會佢啦, 你下次去尖東廣場總店再 踩 試一次啦!

    12th Sep 2008 00:24 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 博士所言甚是…是小的錯了…俾多次機會我呀…唔會拉我出去打呀…
      有人有興趣都會試吓既…
      12th Sep 2008 14:01 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD