2007/03/27

撈無的四格亂拍

奉傻瓜機如神的本人,其實曾經有玩過撈無,只是大家因誤會而結識,因了解而分開…

上面一部是傳統的田字四格,某一水友儕拎住狂影玩得高興本人又玩埋一份,落堂就到又一城掃貨(那可惡的Page溫怎麼呢啲玩物都有得賣?﹗);下面的是直身四格,信用卡積分redeem禮物乙份,個人較愛下面一部,不知何解我覺得上面一部太玩具好似好兒戲(其實兩部都差唔多兒戲),同埋下面的一部個樣型啲﹗(好膚淺的說…)

身為一隻念舊又無安全感的蟹人,相片實是留住回憶的好幫手。尤其是入U後太多奇人奇事,令本人不禁想有部隨身拍可以周街影,孤寒的本人最初是買即影即有(好孤寒呀﹗),後來就買了部全自動傻瓜機,之後我發現,咦…撈無好似好有趣喎,一次可以影低四個瞬間,不就切合本人鐘意無聊聊咩都影一餐嗎?﹗於是買了樓上的一部,之後信用卡積分有得換又換了一部打直的。

不過相處起來…話說呢部機因為無閃光燈關係一定要在強光地方,最好是烈日之下使用,效果就為之最好,不過本人唔鐘意同陽光玩遊戲,最後只用來影過些無聊街景,同時為解決無閃光燈的問題,本人特地買了個電筒鎖匙扣,不過成效不大。另外,本人很怕相機不能好好的將本人想要的影像攝入鏡,由於撈無是手動機,對用慣傻瓜機的本人來說簡直被玩殘,最初幾次曬出來的相好像偷窺狂偷影人家的說 (希望曬相的哥哥無以為本人有變態的嗜好…),不是太光就是太暗,總是控制不好﹗而本人家附近又沒有X圖美可以退相,每次就是真金白銀曬些一pat野的相,而且還不能好好影低我想影的東西﹗於是,本人回歸傻瓜機了,這兩部撈無慢慢墜進書櫃的深淵,直到本人今日突然諗起把它們發掘出來。

所以說,DC的出現簡直是本人的佳音,因為本人討厭等曬相,心急的本人總希望快點望到成品,若影得唔好可以即時影過。有時過太久沒影過甚麼那麼菲林就呆在相機中不知多久,當中影過甚麼相也忘記了…(當然,到曬出來是這又是一個驚喜…)

望著兩部撈無中的菲林(兩部機都有呀﹗可見當年我捨棄他們捨棄得多狠心﹗連筒菲林都豪埋佢…),本人不禁想究竟當年我影了些甚麼呢…是不是應該去曬相看看呢…又或者趁天氣好去玩撈無一番…咦…我開咗個蓋喎?(唔係我點知有菲林…)咪走晒光囉?車…
************************************************
(新?)舊文:

即影即有…
城市快拍snapshot
光圈愛漫遊
閒話app常~愛瘋影相apps

16 則留言:

  1. 手動都有手動玩法o既...我都有部手動, 個鏡頭很好的, 我想都買唔返了

    27th Mar 2007 09:10 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向都係手動低能,永遠就唔到光,影出呢極樣衰,我諗笑鬼死個晒相佬…

      28th Mar 2007 20:12 PM

      刪除
    2. 其實手動我好耐冇用了, 同埋我都唔係太識用, 有d整到黑晒你唔知o者. 但係d相你睇到真係好靚.
      發住債先, 等我搵日又出下我部野個真身

      29th Mar 2007 08:44 AM

      刪除
    3. 你又多一個債要還了﹗嗚嗚

      29th Mar 2007 10:02 AM

      刪除
  2. 這個東西,我覺得我玩了一次就會把他擱在一旁…

    27th Mar 2007 09:12 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好D...玩左幾次先掉埋一邊...呵呵~

      28th Mar 2007 19:12 PM

      刪除
    2. re:Guy

      而家兩部野又被我再次擱在一旁了…
      而家無咩心機搵戶外景影,又無心機去晒相…

      28th Mar 2007 20:13 PM

      刪除
    3. re:芭比

      其實我諗緊…係咪應該送比有興趣玩的人呢?放係我度都係得個擺字…

      28th Mar 2007 20:17 PM

      刪除
  3. 我有個朋友買0左魚眼呀~ 不過佢又係冇俾我製成品俾我睇過.

    27th Mar 2007 09:31 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚眼?﹗咩呢架?﹗
      我啲製成品唔見得人…我都無比過人睇的說…哈哈

      28th Mar 2007 20:14 PM

      刪除
    2. 咪好似話係影出黎的影相好似魚眼睇的影像咁羅.

      29th Mar 2007 17:06 PM

      刪除
    3. 你呢句好充份形容到我用撈無影出呢的相,舞佢唔掂所以放棄了﹗

      29th Mar 2007 17:56 PM

      刪除
  4. LOMO最麻煩就係一定要夠光先影到囉,影多幾筒就會掌握到。通常我見到天陰都唔會帶佢地出街lu。

    27th Mar 2007 15:55 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾日天氣好又係影既好時機…不過我無時間囉…
      本人呢啲三分鐘熱度頭幾次玩得唔開心就會pat埋一邊的了…

      28th Mar 2007 20:15 PM

      刪除
  5. 我對影相冇咩興趣,所以真係冇相機啦...

    27th Mar 2007 19:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的興趣係影怪野,所以我對相機的要求很簡單,總之可以簡單地影到我想影的野就得,手動對我來說太麻煩了…哈

      28th Mar 2007 20:16 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD