2014/01/19

2013年四台亂頒頒獎典禮

之前幾年都好有心機寫《勁歌》總選笑談,今年做埋的一刻四台都做齊啦喎,原來「四台聯頒」悄悄地消失了,好,我決定幫四台研究吓究竟邊首先係真正既四台金曲﹗~~~~


勁爆
叱吒
 (有排行)
港台
勁歌
(有排行)
冰按
1
You Go I Go
衛蘭
任我行
陳奕迅
任我行
陳奕迅
天窗
容祖兒


2
通電
泳兒
情人甲
許志安
青春頌
許廷鏗
化蝶
胡鴻鈞
《通電》是甚麼?
3
So in Love
官恩娜
青春頌
許廷鏗
天窗
容祖兒
雙子情歌
羅力威、容祖兒
So in Love》是甚麼?
4
無聲佔有
洪卓立
Imperfect
周柏豪
哥歌
王菀之
青春頌
許廷鏗


5
講多變真
沈震軒
半邊生命
梁漢文
紙牌屋
李克勤
擁抱愛
鄭欣宜
哈哈哈,聽到欣宜首歌我都覺得係時候食飯﹗
6
Miss You
鄭欣宜
紙牌屋
李克勤
最好的時刻
謝安琪
一千零一次人生
林欣彤
miss you》係乜嚟架?
7
我的宣言
周柏豪
天窗
容祖兒
說一句
連詩雅
你把我灌醉
G.E.M.


8
身邊人
陳柏宇
生我的命
吳雨霏
街燈晚餐
衛蘭
Little Something
林欣彤
《身邊人》和林mag的一首都沒聽過﹗
9
負親
小肥
說一句
連詩雅
一千零一次人生
林欣彤
另眼相看
容祖兒
負親》是甚麼?
10
化蝶
胡鴻鈞
非凡人生
鄭融
歲月如歌
張智霖
充電器
容祖兒


11
薄情歌
C AllStar


非凡人生
鄭融


12
手刃情人
關楚耀


最好的時刻
謝安琪
《手刃情人》是甚麼?
13
三人行
羅力威


明白了
胡鴻鈞
《三人行》沒聽過﹗
14
Nice
林峯


蝸居
許廷鏗
Nice》係乜嚟架﹗
15
最好的時刻
謝安琪


同林
林峯
《同林》也沒聽過﹗
16
情人甲
許志安


妳的名字我的姓氏
王菀之


17
哥歌
王菀之


哥歌
王菀之


18
半邊生命
梁漢文


Nice
林峯


19
今夜煙花燦爛
吳雨霏


薄情歌
C AllStar


20
諸葛亮
薛凱琪


三人行
羅力威


21
天窗
容祖兒





我係咪真係好有心機啦﹗

研究得出的結果是:

四台都有的:(highlight成藍色的)
容天后《天窗》
唯一一首四台都有拎獎(我只計歌曲獎,唔計上天下地卡啦噢畸地球人外星人都鐘意的那些奇怪獎啦吓)的歌曲喎﹗(雖然我比較喜歡《小日子》。講開又講,呢張碟好隨意好舒服,十分襟聽的說﹗)

三台歌曲獎的:(highlight成紫色的)
張b餐太(個名好長)《最好的時刻》許牙醫《青春頌二彎娜《哥歌》
個人是十分喜歡藍uncle寫的《青春頌》,聽吓聽吓我覺得我已順手做埋許牙醫歌迷,新曲《時光》很不錯啊﹗噢…睇吓,無記仲送多首《蝸居》俾佢喎﹗至於其他兩首都ok既,不過不算十分喜歡,起碼…我﹗識﹗

兩台歌曲獎的:(highlight成綠色的)
陳醫生《任我行》C Allstars《薄情歌》許志安《情人甲》梁漢文《半邊生命》連詩雅《說一句》融姨《非凡人生》李克人《紙牌屋》
um,雖然無記說是跟四大破冰(疑似),但門戶派別還在,於是英記、球記等派別唔同台有人拎得多啲有人拎得少啲,但呢啲歌我都識﹗哈哈哈…

um,12首就係咁誕生咗啦﹗但我有少少衰,因為羅力威《三人行》和林窿《Nice》都係兩台有獎…但被我踢了出來…哈哈哈﹗恕我孤漏寡聞…未聽過耶…
***************************************
基本上四個台一如以往,新城無睇也無聽,叱吒和港台係聽收音機直播,無記的說開住電視聽(哈哈哈﹗),看一看維基先知…我大愛的《青春頌》竟然派唔到一個獎喎﹗反而許牙醫詭異地拎了個《新城勁爆學生眼中最健康偶像》…一千個詭異…

叱吒比起之前是…無驚喜,啲DJ講野無以前咁爆(我開始懷念有YT出嚟吹一大輪的年代了),又或者根本池中無大物,唔係陳醫生和容天后的錯,大會想爆冷都唔知點爆,唔通男金俾許牙醫咩…

港台…um,公正嘛…um,咁《歲月如歌》係真係hit既,除了《街燈晚餐》我唔係好記得,其他歌都好正路。只係那個甚麼優秀歌手,究竟係judge個歌手本身優秀,定係佢那年成績優秀呢?費公主幾首主打都ok呀,但佢拎優秀歌手獎反而無歌曲入選喎﹗呀,同埋…《你把我灌醉》有咁hit嘛?(佢拎了個《優秀流行國語歌曲獎》喎…囧)

每年讓我樂趣無窮的無記,事前話無記想俾張太嬴容天后,許牙醫嬴林窿拎男歌手架嘛,但卒之都係正路到不行的結果。都ok啦,但我想問好地地做乜整20首金曲呢?跟住我最期待的亞太區男女歌手無咗﹗同埋喺番自己錄影廠度做好慳水慳力。仲有,搵許志安唱幾首歌跟住又唔頒獎…佢嚟就係齋唱歌同俾do姐問結咗婚未嘛?呀,我阿娘成晚問陳奕迅去咗邊(XD),呃,於是一大班英記人和巨SING人拎獎,都好既,起碼好過一大班無記小生花旦出嚟,仲要唱得…勁好聽。

好啦,完晒了,要等出年再笑過。以上。

2006筆記:我看勁歌頒獎禮…
2007筆記:我看勁歌頒獎禮…
2008筆記:1月3睇勁歌
2009筆記:2009年度十大勁_歌金曲頒獎典禮
2010筆記:從缺…
2011筆記: 《2011年度十大勁歌金曲頒獎典禮》笑談
(14/2/12後按:這一個2011年度的更爆炸呢﹗)
2012筆記:《2012年度十大勁歌金曲頒獎典禮》笑談

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD