2014/01/17

あの日の~京都の旅~(4)~神社(1)八坂神社/圓山公園

作為八掛的人去到周圍都係神社廟宇的京都會點?就是…哈哈哈﹗

先從離落腳點最近的八坂神社開始。

時間回到H25了,一轉眼兩個月後今天係平成26年了,所以這個厄年表不合用了。都不重要,反正一行到入去是給美容感謝祭吸引了的,但舉行的日子未能配合我們的行程呢…囧。

撞不上祗園祭倒撞到婚禮,入去走走看看,看書說這個神社內裡供奉大大小小不同的神明,一看果真不假,多到花多眼亂唔知邊個打邊個。UM,看到了﹗美容水﹗

能令身和心都美麗喎﹗呢水我多負能量呀﹗哈哈哈﹗

行吓行吓到隔離的圓山公園(總覺得這個地方名很台灣…),滿園都是美美的紅葉,自然就是狂影啦…

坂本龍馬﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗

繼續是很多很多的紅葉…

之前貼過的了,凍鬼冰冰的時候…還是忍不住要食個雪糕…哈哈…

行飽睇飽就去旁邊的北極星食飯囉~之後還要去花見小路和附近一帶血拼嘛﹗~~~

6 則留言:

  1. 咦!輪到我唔見左個comment XD

    哩個神社系列有排寫喎!

    龍馬張相影得好呀,我好似影到背晒光,黑晒咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. re:lu

      咁詭異﹗
      神社系列真係有排寫,貼吓想回味吓咁,反正呢水無乜文思,不如慢慢寫吓個遊記,不能寫完之時…就係再放大假可以去玩既時候啦﹗
      我都有幾張影到背晒光,影得時候我就係不停轉mode試來試去…但turn out…我發現用手機影的真係不賴呀﹗哈哈哈

      刪除
    2. 係呀,手機個d對背光好似反而控制得好d.囧

      我不停咁寫曬d食嘅先.哈哈哈

      刪除
    3. re:lu

      食和神社我都想盡量貼多啲…但諗到要執執啲相就覺得好煩…卒之又係去風花雪月…哈哈

      刪除
  2. 神社系列好值得我參考!

    回覆刪除
    回覆
    1. re:火女

      我好努力地終於完成了貼文大業啦﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD