2014/01/09

あの日の~京都の旅~(3)~廣告和明星

當這兩部片的影碟都尋遍不獲時(香港和東京喎﹗),竟然俾我喺京都街頭的租碟舖…個清舊碟大特賣的架度搵齊﹗這是多麼的興奮啊﹗

很例牌的…小的總係好鐘意影明星…哈哈哈﹗讓我貼多篇九唔搭八的先吧﹗

(這是甚麼遊記…竟然可以一個月出一篇…效率…UM)


應該是《半澤直樹》後出的廣告吧﹗那眼神是多麼的凌厲…真係行埋啲都俾佢FEI親…囧。講開又講呢,B-MOBILE這張卡不比之前在東京出的SOFTBANK DATA SIM CARD平很多,但接收跟SOFTBANK那張無得比呀…呀(病態網民上…)


之前總是可以SPOT到個滿城盡是(福山哥﹗其實係S和A團多啲),今次也是S和A團點數勝出﹗去到邊都見到那個LEVEL是…去到山卡啦的電器店都會見到A團的廣告牌…無孔不入到呢…(KK團粉在哭泣…)


但我係唔會放棄架咁易﹗卒之俾我喺啲詭異既店到見到光一個名﹗跟住又發現二人出新碟啦喎﹗但發癲的是我將12/3解讀為2014年3月12日,仲奇怪緊點解做成4個月做預購…嘩我真係失格到無朋友呀﹗好啦,發文的現在我已經買了同埋煲熟緊啦﹗

另,終於俾我搵到KK的琴譜啦﹗仲煲緊考試歌關係未有太多理佢,但簡單係咁二彈過吓好似都跟原曲相距不遠的說,好野﹗考完琴試可以彈吓佢啦﹗好舊到好新的歌都有呀﹗真的很不錯﹗(哭﹗)

唔知點解友人走在街上總係見到某人的東東,但我就攪到要深入新大久保先見到(呀,同埋上次去時撞正佢出《NATURE BOY》囉)…這回…在往清水寺的路上竟然見到間賣韓星相的店(好係信和那些…)…門口就有大大張某人的相呀﹗哈哈哈…就咁望…好似唔覺有某DIDI喎…(<--果然變心了…)
能夠跟開首所說搵到心頭好的喜悅相提並論的…就是這個彥根城偶遇西田敏行叔叔啦﹗(人家其實在拍緊劇…偶甚麼遇呢?)…本來我仲話做乜有個叔叔咁似吳耀漢既…失格呀失格呀,友人提一提先知那是西田叔叔呀﹗

回酒店繼續見到西田叔叔,仲有好多廣告都好好睇的,不過無特別影啦(斗真不好意思啦﹗哈哈哈)…比較有印象(或好笑的)…係吾郎先生這個幫人洗頭(但佢自己著埋浴袍一份…)的廣告…就不出的詭異…(呀﹗而家我一見到佢就諗起佢係殺信長的人﹗)



就說去影碟店之前都唔知條街有間影碟店(係咪太玄呢呢句?﹗)呃,即係呢,條街唔知點解有張《源氏物語》的POSTER,雖然佢發晒黃但我都係好開心影影影,隨便拒下一句「如果俾我買埋隻碟就最好啦」…嘩﹗開口中﹗係勁開心囉…那家店有好多奇怪的碟…例如這套…《日本以外全部沉沒》,好有以前《不能結婚的男人》啲惡攪影碟…XD

在晴明神社,好多明星寫下的心願啊﹗很多是電影《陰陽師》的演員,仲有雅人嫂喎﹗98年…上世紀咁遠囉…那時SPEED都未解散…囧

講起雅人嫂,得貼一吓友人的那盒…加倍奉還饅頭呀﹗~~~~~~


Last but not least,隨街亂影廣告兩個…竹野內豐叔叔呀﹗﹗

以上。

4 則留言:

  1. 我上個禮拜留過言,唔知點解唔見左
    by無敵

    回覆刪除
  2. RE:無敵

    咦,我幾日無開過個BLOG…都唔知喎…
    不過呢,講開又講,我見你成日來舒發感受咁,又見你成日話想開個BLOG…不如就直接寫在BLOG上吧…如終我唔知你情況如何,你寫下的我都唔知點答,而且我跟我寫的不太啦家咁…呃,其實我唔識做南宮夫人架,如果你寫咗出嚟,或許有人會幫到你呢…

    回覆刪除
  3. 我開左blog,有咩人睇?
    以前yahoo個blog講都無咩人睇
    而家呢個無咩人睇都無心機寫
    by無敵

    回覆刪除
    回覆
    1. re:無敵

      呃,咁起個博係要時間既…
      但,如果可以的話,留言可以襯合番篇文的內容就最好囉…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD