2014/01/22

活佛Viva﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗

話說唔知從某日開始不停有人fw《活佛viva》、《罪與罰》等term,跟住又瘋傳旁邊這張唱片封面喎,望一望啦…啲歌名笑到噢了咀,之但係點解無啦啦會將謝lemon和佛連埋一齊呢?佢呢水係有首《愛最大》(有無人會改番首《佛最大》?)係hit hit地啫,但又關乜事呢?

於是小的就本著大無畏精神去研究起源﹗



我估係源自高登(據大典說)的吧?(我一度認真地問同同係咪真係有呢隻碟…認真就輸鳥.jpg),呢篇森美認真(?)地介紹《罪與罰》的樂曲,好正。我估,係無啦啦有一首爆咗,於是集體創作咁就出吓一隻出吓又一隻,越整越多…(仲有創作後記喎﹗)

then,呢幾天我發現啲歌越來越多﹗首先係圖中的兩隻碟啦,跟住再嚟多兩round各廿首喎:
1《明天你是否依然拜我》
2《涅磐無限好》
3《一支香的時間》
4《對祢拜不完》
5《交換燈油》
6《活佛節拍Bud Boom dha》
7《假如讓你拜下去》
8《夜遊欲界》
9《不可不化緣》
10《袈裟背後》
11《七注香》
12《佛陀傳說》
13《菩提成熟時》
14《一起齋戒的日子》
15《金身替代祢》
16《齋戒很難》
17《樓上來的觀音》
18《雨中起法號》
19《那些蓮》
20《個個讚你齋》
21. 我的拜佛時代
22. 我真的食齋了
23. 貧僧喜歡孤單一個 (釋迦始終孤獨一個mix)
24. 葉問遇高僧
25. 釋迦風中轉
26. 火熱動感卜卜齋
27. 難為少林定齋戒
28. 幾分貪嗔幾分癡
29. 貧僧法號未曾講
30. 你的名字 我的法事
31. 別拜祂
32. 白袈裟
33. 佛家拎
34. 少女的喃嘸
35. 僧的漢子
36. 尼姑淺笑
37. 拜得太遲
38. 僧人的主題曲
39. Buddha Always on My Mind
40. 波羅蜜多的羅密歐與朱麗葉
41. 越拜越強 (hidden track)
so far我只係睇過《活佛viva》咋,我太勾了﹗好些已經出了mv,仲有曲評添﹗根據跟得好貼的同同表示,仲有新歌《香繼續燒》,看來呢幾日仍然會繼續有新歌聽,都幾好,臨近新年唔係聽賀年歌而係(疑似)佛學歌,好有新意呀﹗好過不停~年又過年呀~~~~~

呀,呢個真係創意之都大作呀﹗小的會繼續follow…哈哈哈﹗

8 則留言:

  1. 呢位"釋道心"又真係幾形... 導人向善總是好事, 善哉, 善哉...

    回覆刪除
    回覆
    1. re:奕山

      係,又確係幾型,攪到我一時攪唔清個封面係真定假…哈哈﹗
      據說玩完佛學歌之後有人想改道教歌…囧

      刪除
  2. 香繼續燒係唱得幾好的,今日仲有一首:你的名字 我的法事!

    回覆刪除
    回覆
    1. re:助手

      我見到有《一起走過的佛寺》﹗

      刪除
  3. 尋日等車立,見到個和尚好思凡,同一般師奶無異
    和尚:「黄德斌?奀星之嘛!我見過佢啦!佢仲走黎揾我師父(大概佢師父名氣大,黄德斌都要揾佢黏金糠咁),呂良偉我都見過……」佢態度其實幾衰,我唔覺佢似個和尚
    其實大陸無個好人無樣真嘢,做和尚果個可能都唔係真係和尚,佢都係打份工,你睇功夫傳奇,又話少林武功好功又盛,你信佢一成雙目失明,港台都係賣花讚花香。
    其實經過文革,佢好多嘢都無晒,d功夫跟本係有d學過功夫既人,「砌」返俾少林,而家個少林主持釋永信都俾人寸到爆,話佢係ceo而唔係主持,所以呢個咩活佛viva,少講為妙,無謂同佢宣傳
    by無敵

    回覆刪除
    回覆
    1. re:無敵

      呃,我無深究太多,但求笑吓咁,見佢啲歌詞無話太offense宗教咁就算啦…

      刪除
    2. 無敵,《活佛viva》與《罪與佛》專輯完全和釋某無關啦,最初有人找他的照片惡搞,之後眾人愈玩愈認真矣。參看香港網絡大典的話,最最最初二創佛歌其實是諷刺高登會員老衲與貧僧也,歌詞兒童不宜,釋某沾不上邊。
      現在超期待《葉問遇高僧》的說。

      刪除
    3. re:Maple

      係咪因為新年了呢?突然啲創作都停晒…
      或者玩得太多要轉吓目標了…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD