2014/01/31

送蛇迎馬~恭喜恭喜~暨《家有喜事》泡菜版﹗﹗﹗﹗

 Um,是咁的,當曾江叔叔都轉用另一隻牌子去染髮時,我也不好意思再貼那張俾我用了好多年的賀年圖了。跟住我就想,咁貼乜好呢…我諗到了﹗新年必備的是周星星和《家有喜事》呀﹗

可惜,我未能在年初一時睇到呢部偉大的電影,正當我想拎vcd出嚟睇時阿娘就話「又睇﹗」(佢每年都會咁講的),唔覺意俾我發現fb流傳的泡菜版《家》片片段,太好了﹗有「新」野睇阿娘唔會再話我又睇了﹗

 一開始是程大嫂在公路旁截唔到車,以佢既造型應該係後尾跟大哥鬧反了,出嚟做歌廳陪唱(《分飛燕》﹗)時的時候吧…

詭異地佢截本都截唔到,就試著la高條裙…
之後出現架坐住三個男子的車…
佢地載了程大嫂上車啦,一開始都談笑風生,點知原來係綁架…但做乜綁架佢呢?唔通係剛出冊的大佬唔老黎佢選既曲要打佢一身嘛?
之後常氏三兄弟出現了…唔知點解佢地係笠住絲襪的說,呢個造型係打刧先用既啫…佢地去做賊嗎?

好正…講國語但配上雞la咁大粒的泡文字幕。據youtube的解說話因為當時只發行了錄影帶,所以cut出嚟的片段都花花地起晒格咁,6我cap出嚟又ok清喎﹗

開始唔知點解了,先係三個男子和程大嫂架車唔知做乜漏油攪到大爆炸(泡菜國人鐘意睇嗎?)…四人就落車跑向樹林…跟住再唔知點解有支機關槍會跌向常氏兄弟度,之後阿騷就《英雄本色》上身的狂fei人…

哈哈哈﹗睇唔到cap咗乜了…總之就係樹林度有大班人在你fei我我fei你…

被笠了麻包袋的程大嫂無啦啦中了繩陣被吊高了…呢個唔係古裝片先有架咩?同埋平時古裝片如果係腳踩中繩結係會倒吊在半空架喎﹗﹗﹗(我認真了…)

any肥,最後三兄弟救番程大嫂,大嫂好開心攬住老公(呢個生字我識﹗)…呃…就係咁…完咗了﹗

唉呀攪到我好想睇吓泡版仲有無其他特別片段添﹗會搵得番呢餅帶嗎?貢…我係咪要去一轉泡菜國呢?﹗囧﹗

Last but not least,祝看倌們馬年進步,身體健康啦~~~~~

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD