2014/01/15

好好玩TINY PACKAGE

話說,某日喺FB見到友人SHARE這個LINK,說可以寄指頭般大的信件俾朋友,咁我咁好奇梗係CLICK入去睇吓啦,原來仲有好多選擇,好奇之下就膽粗粗訂了一個看看實物係乜樣既…

最好玩係可以選寄件者是誰…哈哈哈﹗我係好念舊架光王子﹗

無既,我見寄封信都係9.75美帝幣,包裹多少少10.5美帝幣咋喎﹗(雖然重量爭少少但郵費應該一樣吧﹗)我咁八掛梗係訂個多啲野選架啦。

個包裹你可以選左上角邊個係寄件者啦,之後下面可以寫收件者(這Part可以亂寫的,但我很正經地寫了自己的真地址…哈哈),而入面有印有MSG的紙條,報紙一張和自選的禮物既…

喺美國寄來差唔多個多星期,我KEEP住睇UPS佢都話份野喺LA的時候…竟然已來了我屋企了…

很好玩的是份野細細盒(細個卡片的說…),但就做到足有齊AIR DELIVERY、小心易碎、向上呀那些叫人小心的LABEL…好認真,最攪笑係個郵票,認真到不行,有埋郵CHOP先想死﹗哈哈哈

 底下是店家的LOGO。一打開,張紙條個MSG…好似係我打的吧?有個"WA"…哈

我咁文藝,內裡的東東梗係選番NOTEBOOK(寫的那種,如果有本咁細部的NOTEBOOK都好爆﹗哈哈)啦,同我隻手指一比它是那麼的細啊﹗而傳說中的那張報紙,係用嚟包住份自選禮物的…

製作勁認真喎﹗張報紙叫`The Small Times啦,係小人國的報紙,得意到不能,而且啲文章真係有內容架喎(呀,好在我未老到睇唔到咁細粒既字啫﹗)…仲有埋星座和填字遊戲,唔得你死,但唔知係咪次次訂都係呢份報紙,定係佢有好多個VERSION ROTATE嚟出既呢?

再睇吓個WEBSITE有個迷你信件文具組合,可以自己整喎﹗有人要玩交換信件嗎嗎嗎嗎?﹗~~~~~

4 則留言:

  1. 好可愛喎~~~~!
    又會俾你搵到d咁既野既 XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. re:火女

      多得小球的介紹呀~

      刪除
  2. 交換信件好似好有趣咁

    回覆刪除
    回覆
    1. re:Jade

      係呀,而家無乜人寄信反而可以古老當時興…哈…
      封信仔細細都好得意的說﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD