2014/01/20

落(泡)坑兩周年誌

喺一個夜深人靜的晚上,我突然有一股奇怪既思潮湧上心頭,好奇怪,諗極都諗唔到係乜,喺思考的泉源--廁所沖了一個令涼之後,我諗到啦﹗當年我無啦啦跌入某人坑就係一月的某個晚上,從始開始了小的對泡菜國的研究﹗萬惡的根源,就係一套《瑪麗二叔公》啦﹗

  • 這兩年來,有紀錄完食(但有啲係煲了幾集當煲晒的…XDDDD)的共25套劇(進行中的有兩三套,唔計有兩套係以前睇落的,大概都係差唔多呢個數啦吓),兩年的話平均一個月一套,仲未計有啲睇完好回味要翻睇又翻睇,好癲﹗
  • 對於令我落坑的某人,小的是有點遺憾,唔知呢,睇番舊作呢小的覺得佢演嗰樣似嗰樣,殺人犯時個樣衰到令人想打佢一身,湊bb的死人高中生欠揍得來又不失可愛,陽光差人情深得來不失理性,貴氣王子更加不得了,小的可是勁like的說;但自Leader一角(或者說從小的落坑後的作品)後的角色好像無咗以前的演員味,好像一味chok樣的說。對於剛落幕的新作,我只能說沒有動力讓我繼續看囉…。
  • 話說回頭,2013年看過的劇集,原來第一部清貨的是《Dr. Jin》(有文有真相真好),之後看過甚麼…唔睇番舊文已經無印象了。最好看的(毫無疑問地)是《聽見你的聲音》和《學校2013》之爭了(呵呵呵),要選的話…前者吧?博友推介而無啦啦click來看,個故仔很落俗套的三角戀之外,還有奇情案件貫穿,個trick設計得頗巧妙,好些細節竟然是翻看才發現的說。
  • 也是這個意外發現,意外地轉換了一條龍的對像,應該尚欠80集《HK3》和《觀相》最後廿零分鐘,手上的貨就清盡了~~~呀,唔知幾時有《熱血青春》看呢?
  • 反而大熱的《主君的太陽》和《繼承者們》看得我呵欠連連…看來都很有爛尾的潛質
  • 唔知係我睇親的都係咁定點,感覺上劇集的主軸係有唔同包裝,不過內裡暗藏一條讓人看得心花怒放的感情線,然後實在啲惡毒女二,和情深男二咁。但主軸的包裝花樣多而且往往足以蓋過老掉牙感情線的悶氣,硬係令人有狂追的意慾,好惡毒﹗(我讚緊《聽見》…哈哈哈哈)
  • 呢水《來自星星的你》又讓小的好有心機跟播追了﹗
  • 因為公事忙同埋無啦啦在翻兜劇(﹗),今年看的沒有2012年時那麼的了,港劇(講開又講)可說無一套完食,日劇都係年初的幾套,之後的都爛尾收場了。
  • 電影呢,遠古年代記得有入戲院睇《向左愛向右愛》和《挑情寶鑑》﹗這是多麼奇怪的選擇啊﹗落坑後為了一條龍的追看既因為係舊野於是多數係搵碟和…um…(這時候我特別愛國的說﹗XDDDDDD),特登入場的原以為不多,但數數吓都好多﹗哈哈,遠(相對)既有《狼少年》呀《盜賊們》呀咁,近既有《No Breathing》(《速水花美男》呢個譯名實在太難受了)、《同窗諜影》,剛剛星期六睇了《魔童殺手》,呂珍九didi除了某些位睇落好似鄧一君,其實都不賴啊﹗(我又和豆瓣吹反調了﹗)
  • 聽歌呢,我有說我有個怪嗜好是專聽泡歌手的壽文歌嘛?哈哈哈﹗某人的形象雖然叫我吃不消,但佢兩張日文碟都很不賴呀﹗之後有一水去煲東神的歌(呀﹗佢地剛剛出道十周年了),而最近我發現IU妹妹的新碟《Modern Times》很不賴啊﹗湊巧的是…都係睇完啲劇就會去聽吓佢地既歌…
  • 呢幾年好鐘意睇完日影/劇會睇番原著小說,但泡文嘛…um,又返番去太空書院繼續努力,呀,究竟當年壽司文時我係點背生字既呢?點解壽文的交通工具呀顏色呀咁我唔覺得辛苦架喎,但泡文就硬係背唔入腦?文法和作句反而唔太難…
  • 想試吓挑能力試(好了,我是考試怪魔),看過一吓pass paper,死囉,我睇唔明啲instruction,咁點估四個答案邊個係堅邊個係流呢?考試是四月…死囉…
  • 仲有一樣,落坑後讓小的有新的追星目標,最新的樂趣是山長水遠見某didi真人…但我懷疑,這只是一個開始,奇怪行為係會陸續有來的說…囧
講完一大輪,我係咪要多謝某人讓我這兩年生活咁精彩呢?囧

2 則留言:

  1. 《主君的太陽》和《繼承者們》兩套我係睇左幾集就停左,《主君》我係初頭覺得OK,但去到中段就頂唔順君主和太陽的太肉麻對話就決定放棄XD而且鬼都出少左...
    《繼承者們》我好buy金宇彬,只係我對男女主角要扮18歲的高中生有D抗拒...就係相差太遠~~

    回覆刪除
    回覆
    1. re:小木

      《主君》有好多人大讚,但我睇落覺得ok啦,不特別有動力追落去咁,呢水《來自星星的你》好像更吸引我,《主君》我睇到第12集就停了…
      《繼承者們》同我預期有落差,聽個名我以為係企業繼承人啲情仇呀咁,點知又係高中生愛情故事…好囧﹗雖然人腳是吸引的,但故仔不特別吸引我,我睇到唔記得第8集9集就停咗了…
      金宇彬還是看《學校2013》同某didi做好朋友開心啲…哈哈。btw,我想睇佢套《朋友2》,但香港好似無上…囧

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD