2014/01/26

步步糕升千奇百怪gogogo~

話說,今年我竟然是到而家都未吃過一口傳統的年糕,反而試了兩個新口味…然後我的嗜好就來了…又想看一吓今年有乜奇怪糕點…

呀,這個是名廚盛匯的奶黃富貴糕…

就說小的喜歡奶黃(或者啦吓),見到這個奶黃富貴糕好像很不錯,奶黃加上年糕的口感應該會不賴的吧,於是…180蚊一(細細)底其實都幾貴的,不過少少地試一吓吧…

吃下去比平時的年糕少了一點煙韌(但其實都係煙韌的啦),配上濃濃的奶黃香味,食下去又無平時食的蔗糖或椰汁年糕香口,不過light light地都不賴既…只是當我想到180蚊一底的時候…我覺得好貴…內心都在滴血…(就是說…應節食品((我在說新年的糕和中秋的月餅))原料都不太貴,但出來的售價卻是越來越貴﹗我接受唔到呀﹗扯頭髮…)

又話說,本來不是想吃上面的奶黃糕的,事原娘親見到有呢個紅棗椰汁糕,知小的喜歡吃紅棗糕又喜歡吃白色的椰汁年糕,呢個糕一次過滿足晒三個願望,於是就貴一貴的180蚊買了一底來吃,吃下去紅棗糕部份的質感比平時酒樓的結實和煙韌,咬下去即刻feel到濃濃的棗味,其實是有點把年糕的味蓋了,不過年糕再煙韌的口感讓嚼時很有層次…呀,其實年糕和紅棗糕比,我係更喜歡後者呀﹗哈哈哈﹗
這兩個糕如果出年都有的話我都會想翻兜的說,provided that個價錢唔好超過200蚊囉,好難接受到咁鬼貴…

(當然,最好味既gogogo梗係我娘手造家傳秘方獨門炮製絕世蘿蔔糕﹗不過要等到年廿八佢先動手,咁食住街上買的先啦~~~)
看下去,見到這個桂花杞子棗皇糕都好像不錯,據說這個可切片凍食,但唔知棗皇糕部份會唔會好硬呢?去茶樓食桂花糕係一篤就散架嘛…

至於其他黑糖甚麼甚麼的年糕就…沒有太大興趣了…
看到這個港式鴛鴦咖啡糕時我震驚了﹗這個同乜味都整得出的冰皮月餅有乜分別呀﹗不過呢兜野98蚊,無樓上名廚盛會的糕咁貴得令我噢咀喎…

有無人會試呢舊野呢?可唔可以話我知同平時食咖啡布甸有乜分別?﹗XDDDDDD

2 則留言:

  1. 我都買左奶黃年糕呀,不過仲未食呀,我都覺得而家啲糕點好貴,買唔落手。

    係度拜個早年先,恭喜發財,身體健康,學業進步:)

    回覆刪除
    回覆
    1. re:Y Alika

      係喎﹗當然整糕係好多心機時間,除了食材外都係成本嚟既,但成二百蚊一底糕真係好鬼貴,雖然我都係會買嚟食﹗

      多謝你呀﹗我都祝你新年進步,萬事如意﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD