2012/09/23

手信相…

噢耶﹗某人手信相20張已經儲夠了~(自從小的成為某人粉後,大家外遊時都很有心影低佢既"倩影"俾我留念呀~~~~哈哈哈)

友人K喺壽司國影的…舊文其實貼過…我想話《Just Crazy》啲宣傳照真係幾掂…呀…我好掛住某人之前鏟咁邊個俊俊郁呀…而家又回復番介乎無缺和momo既長毛頭(友人K買來現兜兜的手信PHOTO BOOK乙本…好多momo長毛相的說…哈哈哈)…但衰在成日好篷鬆(極有洪朝豐FEEL…)XD…我諗我會俾人打…囧

友人K應該是手信相最大手提供者了…上面是泡菜國拍的(友人K去泡菜國應該比我會去更不可思議囉…)…話說…其實我4月去時未知某人原來代言呢家號稱泡菜*$既咖啡店…唔係應該去朝拜吓…(笑…)…

繼續是友人K的手信相…無缺﹗無缺﹗無缺﹗(<<<回帶:其實我幾鐘意得閒無事回吓《瑪麗》的說…哈哈哈﹗好掛住弘大啊…雖然小的成日話下一轉想去壽司國行吓((咦…而家講好危險…囧))…但其實係咪應該去番泡菜國呢?﹗)

友人A和友人A(?﹗XDDDDDD…這是甚麼代號?)在台北NR店影的…小的稱之為「西門NR走九遍」…唉呀,如果唔係因緣際會…小的都有機會去一去寶島進貢一吓NR拎多個紙袋整多塊SNAIL MASK返嚟玩囉…

<<<<<友人從台灣誠品買回來的…於是香港誠品都未開小的就幫襯了…入面竟然有十萬九千幾幅某人代言的廣告…好詭異,仲有個CODES COMBINE既FOLDER…好詭異囉…








本來有幅同同在北京影的統一BANNER超市相…但唔知點解從WHATSAPP度DL唔到…咁攝住一幅先啦~哈哈哈

同同和友人A行FOOD EXPO都勁有我心呀…哈哈。韓國館詭異地有某人樣的美男古古力…,看來呢套劇的影響力真係好多強大,除了我喺泡菜國7仔無啦啦見到豬免子…事隔幾年喺香港都竟然見到雞LA咁大個BANNER…(雖然…個個都話影張相就行開咗…無睇過啲古古力係乜喎﹗XDDDDD)

講起誠品,友人傳相來的話喺誠品見到呢本書…咁小的就好神心地去睇吓…嘩﹗彩色素描圖封面﹗好少女小說FEEL…拎去俾錢時勁唔好意思…XD…而本書個封面都好令人難為情…呃…使唔使咁爆呀﹗

不過啲內容又幾好睇…我終於明做乜微博童鞋成日叫某人做文藝張了…XD





Last but not least,小的剛剛開始睇《美男》時同同遊完泡菜國送的豬免子吊飾…XD…我想話收到時我仲未睇到整豬免子一集架~

風和日麗完,大家唔覺意喺條街度見到某人啲野請繼續SEND相俾我啦~~~~哈哈哈哈…

4 則留言:

  1. 好像朋友見到我家美男們都會給我拍照的, 然後早前某香港收錢電話播王世子, 我每幾天也有人問我買了那本官方雜誌沒有, 但問題是我買來做什麼呢? 王世子的截圖我有千幾二千張喎 (不是誇張的.....)

    回覆刪除
    回覆
    1. re:紫熊

      其實我見到都有衝動影俾你…不過我個人咁時差嚟講我估都已經有人影咗俾你…XDDDDDD
      那本官方雜誌啲內容好頹喎,你求其一篇文都多資料過(不是誇張的…)…係買,tbb那本啲排版會靚啲…不過你係買都買官方寫真啦…唔好side錢…

      刪除
  2. 我在祖國超市看到張生代言的果汁,每盒只售人仔一蚊咋,平得恐怖,不敢買來試。

    我光顧過caffe bene,但因為是秘密花園的拍攝場景才光顧的,平平無奇的咖啡店因喜愛的劇集或人才變得特別。

    回覆刪除
    回覆
    1. re:五月

      之前阿娘返祖國時我都有叫佢買俾我,但佢話卒之無入過超市所以作罷…平得咁緊要…囧…不過飲呢啲紙包野都預咗係好多色素…係危險架啦…

      caffe bene我去泡菜國時無去呀,唔知張生代言同埋那時未睇《秘密花園》,那次係跟團無乜自由時間,希望下次再去時可以幫襯吓…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD