2012/09/27

食豬不食狗/保釣和反日

揭副刊(係…我係為咗睇唉瘋5啲plan…XD…小的年尾到期要諗續約的事嘛…其實我已極少睇蛇果報了)時睇到兩篇超級有共鳴的文,真係講中我心聲喎﹗

先說這個:為何狗是寵物豬是食物?

利益申報:我沒有養小動物,因為…我連種棵花都會死的…咁廢事殘害生命啦…但我不討厭小動物,也明解(也許明吧?)何解有啲人會愛寵物如命…呃,咁人各有志啫…

是咁的,曾志豪話佢參透唔到為何狗是寵物豬是食物,其實我自小都有呢個疑惑,如果解說是因為狗狗是人的朋友,是有智慧/靈性的動物,咁猴子唔係更啱嗎?又說其實豬唔係真係咁蠢架喎,其實我一路都唔明點解食狗唔啱,食豬牛羊就得,殺野生瀕危動物唔啱,殺專係養嚟食的就啱,呀…不是說眾生皆平等嗎?噢…(其實…我有時都會諗…人類憑乜操控其他生物的生死…啊…)

我再重申呀…我不討厭貓貓和狗狗的…

看來我應該去睇吓曾志豪文中講的那本《為甚麼狗是寵物豬是食物─人類與動物之間的道德難題》,是「雙重標準」惹的禍…噢…

我又再再重申,我不不不不是反對養寵物,只是,每每強國有啲食狗食貓的新聞(我不是贊成啦)就有些人跑出來話佢地唔啱,說小動物咁可愛怎忍殺之再吃掉,咁…好地地一隻豬碌吓碌吓咁,或者好地地一隻雞行吓行吓咁無啦啦殺掉來吃…不殘忍嗎?每每見到有人一腳踩死小強和一隻手指摔死螞蟻時我就諗…你真係慘…就因你唔可愛,被殺掉也不可惜,但可愛是誰定?可能會有人鐘意小強喎﹗

UM,我決定要研究吓呢本書,好有興趣添…XD…又有個藉口去行誠品﹗哈哈哈(你咁快就唔開通宵?雖然,我真係FEEL到無啦啦有覺唔瞓去行書店為乜濟…呃…ANYWAY,我會繼續去巡視業務,增加我的藏書之餘再儲分成為誠品人囉~~~~雖然我都唔知做咗有乜優惠…<--盲目的粉…)
*****************************************************8
毫無邏輯的保釣運動

利申:先放開小的香港/中國人身份和對日本的喜愛,這是純粹就睇完這篇文而發表吓後感而已。

是咁的,呢篇文又講出我其中一個不解的疑惑:釣魚島自古以來就係中國領土部份…咁…個古係幾古?宋元唐明清?定春秋戰國呢?SORRY,作為一個歷史人,每每聽到呢句我都有疑惑的,而個古又從邊個角度出發?盤古初開定係上主創世呢?

小的沒有深入了解美日安保條約,二戰只讀到開戰一刻呢,SETTLEMENT只輕輕觸及歐洲那邊的,最多講埋聯合國,亞洲這邊的真係少之有少…(卒之我係最近睇書先知南北泡之形成…真係書中自有黃金屋呢﹗)…我係咪要去了解吓呢?了解吓先可以分析吓呢個有爭議的地方誰屬吧?﹗UM…

強國那邊說自古以來令小的諗完又諗,另一邊壽司國硬將個島國有化又係好詭異…吓?你不是CLAIM呢個地方自己有主權既咩?乜未國有化架?咁…點解那位人兄可以買到呢個島既?點解你又承認佢有個島主權?咁既話,強國人或其他國的人…只要島主(?﹗)肯賣係咪就可以買呢?

UM,我只係講一吓我的疑惑…唔係TAKE SIDE某一方…小的讀歷史上咗腦,寫一條ESSAY都要三個正三個反先可以下CONCLUSION啦,現下我所知的都太皮毛了…讓我去多看些資料先…如…壽司國的土地法啦…XDDDDDD

(嘩﹗講道德又講時事…我忽然唔娛樂版了…)

2 則留言:

  1. 最大原因是貓狗是城市人最常接觸和飼養的動物,若然豬牛羊也能像貓狗般常常接觸得到,我不排除會逐漸有減少這幾種動物食用風氣的可能。就當貓狗運氣較好吧,能讓少一種物種被捲入屠宰食用行列總是好事,總不成為了公平而要讓貓狗被屠宰食用,覺得其他動物被食用很可憐的話應該盡力推廣素食,而不是要把貓狗也納入食用行列,那是黃子華魚蛋論。

    爭咩丫,溝埋黎做尖閣魚台丫笨。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:WINSON

      咦,魚蛋論那場我有睇﹗

      或者眾生真係不平等既啦…我只係覺得每每有啲吃狗吃貓的新聞時就有人走出嚟大叫不人道…其實殺生都不人道架啦…哈,或者我無養寵物,唔明架啦係…

      個島呢…google map做兩個version出嚟攪笑得嚟又爆…
      而家唔知點呢,中日兩邊都在你兇我我兇你…有啲煩…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD