2012/09/13

(轉)10 大追劇必睇男神 (下)

成功爭取睇埋下集﹗(謝博友留言告知﹗)…嘩哈哈哈哈﹗

今次又係5套睇過3套喎﹗
(如果,《絕對達令》我看過日版沒看台版唔算的話…算既話就當4套了…)

6. True Blood——Eric Northman(Alexander Skarsgard飾)
Types: 性感壞男型


而我不知道Eric Northman是誰…在敲打我窗…

7. 絕對達令——奈特機械人(汪東城飾)
Types: 忠心耿耿型


我只看過日版咋喎﹗雖然有一水小的很為賀小美著迷,不過小的真係唔太中台劇招…。um,而日劇版…我是記得感覺ok既…不過又無特別好鐘意鐘意到想賦文咁囉…(而日文漢字的《絕對彼氏》只令我想到絕對鄙視…XDDDD)

8. 交響情人夢——千秋王子(玉木宏飾)
Types:溫柔才華型


06,7年時看這部劇確係睇得好開心的,SPECIAL都有追…不過之後無心機追電影版了…呀,熱情一去不復返了…咁有才氣又挑剔的…嘻嘻…我可以選黃泰京嗎?(呵)

9. 螢之光——部長(藤木直人飾)
Types: 頂級鑽石王老五型


這部都是初初看覺得好鐘意,但攤凍了先埋個尾,第二部沒心機看,然後電影版也無動力看了…哈哈,真係唔好隔太耐,我唔記得劇情之餘連角色名都唔記得埋…但部長係有名架嘛…佢唔係叫部長喎﹗雖然傻宮係叫佢做部長既﹗

10. 愛情雨——(張根碩飾)
Types:文藝青年型


雖然呢部(對我來說)是一個災難(也證明我真係唔啱睇文藝愛情大悲劇)…不過小呆和俊俊獲選我應該高興吧?咁阿作者不如係咁2打番人家個角色名落去啦…真係慘…某人個角色唔係叫愛情雨喎…UMUM…

*************************************************************

好無營養添…好啦,我試著想一吓我的10個人選:

  1. 楊康(是苗三哥)…楊過(是古某人…)…(好難選﹗我係咪應該擺埋萬年至愛警我司兄呢?)
  2. 程朗…(不要問點解,總之…當年覺得很CHARM…XDDDD)
  3. 章浩輝(不要問點解,《緝私群英》呢套劇係我重覆睇咗好多次…哈哈﹗)
  4. 野獸真二(就說,是《長假》令我迷上壽司國的東東…真係罪大惡極呀﹗)
  5. 高野達郎(《長假》只是一個開始,癲咗咁去聽JPOP和學日文…元兇係《沒有天使的街角》呀﹗)
  6. 山崎虎兒(對於啲身世悲慘,對人生好無奈的小的都睇得特別著迷的說…呀,如果咁講…,仲有《唯愛》的弘人呢…於是小的BUY 昌輝王子崔英大人 囉…)
  7. 文信(呢個《包青天之屠龍記》既單元喺我個博都好高出現率…XD)
  8. 無記近年中招之選:二少…定KEITH好呢…好難選…
  9. 姜無缺…(好啦…這是害我變成一條泡菜的元兇嘛…)
  10. (((看了一集《善良的男人女林大人很不賴啊(((((看來我係鐘意啲人黑口黑面的…))))))…我覺得會是翻睇又翻睇之選…XD)))

上一篇:(轉)10 大追劇必睇男神(上)

2 則留言:

  1. 其實10套除左螢之光外同交響情人夢之外我都冇點睇過,(冇錯我係日迷,但絕對彼氏既演員唔係咁岩我...)。

    依排j2夜晚重播螢之光,傻宮真係傻架,但係我都係唔記得部長貴姓:千秋王子sp的造型麻麻,但做得他女友真係eq低d都唔得。

    點解冇花樣男子(姐係流星花園)既道明寺同花澤類,一個專一(除左大少爺脾氣外),一個溫柔(但成日心事重重).....

    回覆刪除
    回覆
    1. re:喂丁

      螢、交、絕三套日劇都幾年前,雖然睇時係喜歡,不過過咗咁耐我都唔太記得啲細節了…
      唔知呢,遙妹我鐘意佢做啲溫柔或心計女(真係超喜歡佢《白夜行》的演出),傻吓傻吓的傻宮係好可愛不過我麻麻…哈哈(我是小眾)…千秋王子,um,又係隔太耐已沒有熱情了…
      《花樣男子》呢…啲設定係求其拎《花樣少男少女》呀…《原來是美男》(或求其一套偶像劇)都有大同小異設定(總是一個古怪男一加溫柔男二),或者我不太中《花樣男子》招…所以無乜所謂了…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD