2008/12/05

中招路線圖~童星篇

講完仔,唔爭在講埋童星和綠葉吧…(這毫無疑問是呃文的行為…)

先講一吓我喜歡的童星。其實唔係中唔中招既…(純粹順住個series咁去啫),正確一點來說是我最喜歡的童星~馮志豐小朋友啊﹗(雖然佢已經唔係小朋友好耐…)

(幾經辛苦搵番餅《射鵰英雄傳》出嚟cap圖之後…我發現…我cap的角度和帶銀公主網頁中那幅幾乎一樣﹗大家都認為這個角度馮小朋友最可愛?﹗)

(講開又講,之前講女仔時講到福田麻由子,佢都係14歲咋喎,係咪應該放番落童星篇度呢?)

話說馮志豐的劇我都是90年代中後看的,當時佢應該讀緊浸會傳理系(我曾經很憧憬的學系啊﹗咁你明點解我咁buy佢啦﹗),過幾年仲入埋商台做《18樓C座》(我屋企係唔聽商台的,這是我後來才知道的…)。個順序係看看《射鵰英雄傳》、再到《神鵰俠侶》、然後到《京華春夢》,這3部馮小朋友都好突出吓的,即係呢,啲演技係好自然(對比演華箏和郭芙的小朋友李嘉穎…)唔浮誇但你又唔會覺得老積(人細鬼大的小朋友我不太BUY的…可愛得來有點老積…係咪有點矛盾呢?又要演 得自然但又唔俾人老積喎…),特別係《京華春夢》(仲有呢篇:[港劇]最喜愛的回顧~4~民初劇類),馮小朋友係最後兩集才出現,佢喺破廟度同阿爸劉松仁相認,得到媽媽燕秋確認佢就係阿爸時撲埋去攬佢那一野…超感人的…那一幕…我睇親都喊架﹗(哈,我又回這部劇的帶了…)

引起本人興趣去起呢個小朋友底的契機係《人在邊緣》,話說這部劇有個角色叫Mary,係阿龍哥(黎天王)的少年犯倉友,佢懦弱成日被人恰,雖然係配角但都幾搶的說(其實我覺得佢演得很好,非常入型入格的說…)。睇睇吓…喂,呢個哥哥仔個樣好熟口面喎﹗查一查…咦,和童年郭靖及楊過係同一人耶﹗(在無互聯網的年代都俾我查到,勁呢﹗)再之後睇到篇報導,說馮小朋友長大後見自己慢慢由大俠童年演到變配角123,覺得沒太大發展於是說專心讀書去,之後做過 電影編劇,再當上DJ。

看著看著,童星之路不易行啊﹗想來好似馮寶寶、唐寧那些可以由小朋友過渡到去大人的真沒多個。一, 可能大家對小時樣子太有印象,長大後外型反而尤有不及(光頭仔?);二,可能是小時可愛,大個外型和以前還是一樣可愛(安達佑實?),沒成熟味道之餘反而似老人精…唉呀,這真是童星的哀歌呀…

前幾年見鄧一君轉去做保險(是吧?佢好似拍過部短片電影的說…仲搵咗古天樂做添?),荷里活界的Macaulay Culkin小弟(其實佢大過我架喎…XDDDDD)仲衰…又吸毒又盛咁,其實入過娛樂圈這樣五光十色的行業,係咪真係好難番轉頭做番普通人呢…人們都說童星在長到青春期上下進入尷尬期,演小朋友不是,演大人又不夠成熟,很多時童星星途就暫告一段落,大個一點讀完中學仲有興趣演戲的就回歸再演一吓。不過童年撈得掂,唔代表觀眾在你大個時一樣buy,累積的觀眾緣唔可以帶到去大個…真無不感概。

見到阿泳漢泳豪繼續努力演出真係要向佢地致敬﹗(不過我仲未分得出邊個先係CK姐男友喎…囧…)

TBB童星近年的飛佛是《烈火雄心2》演瑤瑤的成珈瑩,佢同王喜演兩父女真係超合拍的說(最緊要係佢塊面豬done…可愛得想meet吓…)前幾年的《天幕下的蠢人》時見佢大個咗好多了,維一維基,原來佢仲有拍劇的說…啊…中學生學業要緊啊﹗

 題一個外話, 我常覺得這位齋藤隆成小朋友很有馮小朋友當年的風釆(隆成小弟真係小朋友來的,96年出世架…),外型有丁點咁多多的相象,重點是演技一樣咁自然流暢,看《唯愛》時我甚至覺得佢演技好過佢那位忙著耍帥的男主角哥哥…

只係唔知隆成小朋友長大後靚唔靚仔呢?(我還是很膚淺…哈哈…)

21/02/16後按:嘩…睇相…完全唔認得…

20 則留言:


  1. 我最萌唐寧!
    可惜tvb不懂重用她....

    5th Dec 2008 01:11 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知唐寧係咪無記親生女啦…
      不過都似唔係既多…係既話無理由近年咁靜…
      11th Dec 2008 20:14 PM

      刪除

  2. 童星的話最喜歡褔田麻由子~~~~
    oh~她還算是童星嗎?

    5th Dec 2008 08:42 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 14歲…應該唔係童啦掛?
      不過佢個樣唔係太細路,可以去跳去演少女…無乜尷尬位囉…
      11th Dec 2008 20:15 PM

      刪除

  3. 我又要回帶... 馮志豐時跟我大學同期的... XD
    5th Dec 2008 10:39 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 明星校友﹗
      又回帶:有一水我真係好恨入傳理系的﹗
      11th Dec 2008 20:16 PM

      刪除
    2. 我又回帶! 其實我半隻腳入左去走返出來...哈哈哈!

      12th Dec 2008 10:42 AM

      刪除
    3. 回帶:有啲咁既事嗎?
      13th Dec 2008 22:17 PM

      刪除

  4. 小柏林都大個仔當緊警察啦
    童星大得好快的

    5th Dec 2008 12:55 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對的說…
      聽得太多童星大咗條路越行越歪的報導,見到柏林仔讀書有成又有份好工,都幾開心的說…
      11th Dec 2008 20:17 PM

      刪除
  5. 但我有少少怕d 童星好老積. 同埋, 點解你忽然轉了channel 講咁多港星?
    呵呵, 我諗到下一篇呃咩!

    5th Dec 2008 22:10 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對對,老積係最唔得的,無記前一人有位DEE DEE係勁HIT既,HIT到做埋廣告代言人我就係不太BUY囉…
      忽然轉講港星…因為我勁BUY馮小朋友,特登為佢開篇文來講…末段其實都有講日星呀?
      13th Dec 2008 22:19 PM

      刪除
  6. 嗯~童星...其實我幾鍾意一個架,不過佢唔借拍戲拍劇,佢係一個歌唱團體入面其中既一員,佢叫小野惠令奈!佢真係好可愛架 XD


    6th Dec 2008 22:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你那張相看不到呀…
      等我SEARCH吓佢個樣望吓先…
      不過日方的女仔童星都幾慘,一係就長做長有,一係就越做越霉,不是結婚生子轉行去,就只有脫…囧…
      13th Dec 2008 22:20 PM

      刪除
  7. 我鍾意的吳澋滔喎~
    呢個無容置疑大個都一定係靚仔, 唔使擔心!!!(笑)
    不過柏林仔細個真係好cute呀
    (他好似同我同年...囧)

    7th Dec 2008 20:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 話說有次我搵番啲舊剪報既時候,睇到背後係司馬燕(吳小朋友媽媽的訪問…),那時候小朋友應該係手抱BB咁上下啦,個記者話佢眼大大好有郭富城既味道…
      嘩…真係應晒呀﹗
      柏林仔…我成日覺得佢似牛仔漫畫個仔…(你聽過這部LOCAL漫畫嗎?﹗)
      唔使囧喎…好細個JE都係…
      13th Dec 2008 22:22 PM

      刪除
    2. 又係幾似呀,
      我屋企有幾本牛仔
      (大陸全輯錄版, 呵呵~)

      14th Dec 2008 15:02 PM

      刪除
    3. 係咪那水啲細路都興那個頭呢?﹗
      而家的好似唔多覺喎…
      15th Dec 2008 13:21 PM

      刪除
  8. jazaphine29/9/13 12:19

    小妹再留一個言...
    齊藤隆成小朋友真係越嚟越有演技,對催淚片冇乜反應嘅小妹都被佢感動都喊
    呢位小朋友喺今季嘅“流星之絆”演為被殺雙親報仇嘅三兄弟中嘅大哥,即係二宮個角色嘅小學版
    比唯愛仲大發揮,拍得住演戲都好天才嘅二宮
    表情流露嘅轉接位好流暢,正爆!
    8th Dec 2008 11:29 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 隆成小朋友演技真係好自然,佢套《與光同行》有攞獎的說,《唯愛》入面已經好搶,《流星》更加唔使講啦,好難得佢可以年紀細細就HANDLE到呢啲情緒變化咁複雜的戲…
      唔知點解我覺得《流星》度二宮好像沒有太大發揮…及而戶田多啲的說…
      13th Dec 2008 22:24 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD