2006/08/26

買唱片

很久沒試過期待一張唱片

很久沒試過只聽過兩首主打就想買唱片,還要是廣東碟

很久沒試過在唱片店向店員查詢後驚會賣斷

很久沒試過拿著戰利品在手想快點回家播來聽

今天我去買了讓我重拾以前買碟心情的一張唱片。

巨基的《我生》。

經歷了對《星戰》和《最終幻想》的失望後(包括包裝和歌曲),對之後新碟的期望是:包裝不要太大和唔好再來那些情深深雨濛濛腔了。聽過新碟主打歌《花灑》和《愛得太遲》真有驚喜,簡單清新的曲調(相比《愛與誠》和《天才與白痴》),放輕不做作的的唱腔,彷彿以前《愛與夢飛行》年代的巨基回來了。

兩碟的封套感覺很像,都是大自然、巨基和阿Jan,且看新碟有否本事挑戰《愛與夢飛行》在我心中最愛巨基唱片的地位。至於個packing,未算太過份,起 碼大不過星戰那空蕩蕩的大盒,和《天氣會變》差不多。以巨基金牌年代的packing而言今次算正常size了,雖然始終放不入CD櫃。

至於歌曲由於要睇《CIB》關係未有認真聽過,初時知道今次又玩concept(之前玩game、漫畫、經典金曲,這次玩人生),很驚會和上次一樣玩到走火入魔。可幸,聽了兩首感覺OK。稍後再來一篇聽後感。
-----------------------------------------------------------------------------
本來無諗住去買CD,全因在灣仔下車後先後miss了兩班巴士,心中納悶就在天樂里行著行著,心血來潮想到集成行個圈。行經當中以平見稱的CD舖就見到這隻期待已久的唱片了﹗

心情納悶不單因為miss了兩班巴士,乃因這個星期都力不從心,諸事不順。最唔開心係舊人去新人未上手中間一段空檔本人幫手攪一攪,件事本來已完結,豈料人 家竟來一句「做咩打劫我地budget」,我知我多事了,但事情又無出亂子,羊毛還是用在羊身上,才沒有拿你們的budget我自己用﹗打劫?我沒這本事。

看到這獵物俾錢走人,再買個老M換埋隻Keroro。有了新目標分散自己注意力,納悶心情一掃而空。

《花灑》歌詞好,唔開心的事就開個花灑沖走佢,幾諸事不順都唔好灰呀﹗共勉之
為了挫折過便緊記 全為貢獻過要有報答 便有對比
全為看中過發覺看錯便生氣 甚麼叫天理 忘掉奮鬥過 要隨緣 信命理
------------------------------------------------------------------------------------------
買碟路上無聊影:
 ^呢個地段都「精品豪宅」?又睇吓你起出呢咩樣先

^巴士站旁的CD店,嘩,poster參唔多全部都係那間唱片公司的歌手…
***********************************
其他巨基:

忽然懷舊之~那些年,陪我長大的古怪基
一刻永恆@古巨基《Moments》 27/8/07 (一刻懷念永恆永不變﹗至理名言啊﹗)
敗家實錄vol.1 古巨基 13/06/07
巨基.我生 27/8/06 (一洗之前頹風的全新大碟,當然比之《愛與夢飛行》年代仍差很遠)
我的巨基年代 12/2/06
最終幻想 23/11/05 (國語炒雜錦,不過恐怖度絕不及上述的《星戰》)
Thank You My Dear 古巨基 (碟評《星戰》)  24/10/05

10 則留言:

  1. 以前都好鐘意古巨基d歌,第二最愛,愛與夢飛行,笑說想那些,但對上幾張實在唱得太造作,失晒興趣...我out新碟未聽過...係唔係真係回魂先?

    26th Aug 2006 01:22 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次都ok喎~~相比前兩隻碟今次無咁造作﹗(呢個要求對歌者而言都幾悲哀,die hard fans都係咁話)

      27th Aug 2006 12:24 PM

      刪除
  2. 原來係巨基fans!! 仲有機會合照添! 真係太開心了!!^o^

    26th Aug 2006 12:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好~~謝謝留言lor~~~
      人心不足,有得合照當然開心,但揸機個大佬竟然手震﹗而個相機本身影的相都係唔掂的,呢張相加促我換機的決心…

      27th Aug 2006 12:20 PM

      刪除
  3. 重要係兩年前追到現在呀!!哈哈
    但我咁大個人都係買過三隻CD 呵呵

    26th Aug 2006 23:55 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 平心而論,近幾年的歌不太是本人的茶…
      三隻?勁呀﹗我中學時夠膽死一星期買三隻﹗不過近年唱片真係好難搵買得心甘名抵的

      p.s.我第一隻買的唱片就是巨基的笑說想﹗

      27th Aug 2006 12:23 PM

      刪除
  4. 雖然我不是古巨基的死硬粉絲,不過我都好喜歡他的一些舊歌~
    我家有愛與夢飛行隻碟,真係唔錯~
    依家去karaoke都一定會唱羅馬假期,be my valentine,忘了時間的鐘~難得朋友沒丟蕃茄~ =p

    昨天去過唱片店,才驚覺古巨基有了新碟~ 這次應該比較好吧?我只聽過花灑~


    27th Aug 2006 20:16 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我較仲意舊歌,今次個風格比相近,所以好合我心意~

      28th Aug 2006 14:39 PM

      刪除
  5. 我第一隻買既係彭羚~窗外,第二隻孫燕姿~自選輯.第三隻關心妍~FORWARD 三隻CD我都覺得好好聽
    28th Aug 2006 22:32 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有買彭姑的完全因為精選,因為當年好仲意無記聊齋首主題曲。孫燕姿我只買了她第一張唱片,關心妍就無,不過幾欣賞佢最新一隻碟,首「玉石樂隊」幾好聽~

      近年我的budget都用在搜購日文碟

      29th Aug 2006 12:04 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD